Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb ik je toen ook gezien dan?.
Ik heb jou ook een keer gezien!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezien
Soldeerbout met extra's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Kadootje van de chef gekregen, maar mocht hem niet meenemen naar huis, alleen voor op het werk
Maar wat een ding![]()
http://www.jbctools.com/s(...)85-am-rework-station
[ afbeelding ]
Ja, incl. desoldeer en hete lucht blazer enzo. Normaal had ik daar drie losse units voor, maar dit is een nieuw digitaal alles in een. En ik kan nu IC's [de]solderenquote:
IC's, zijn dat van die hele kleine dingen? Want ik heb nog een kapotte externe HD die gefixt moet worden!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, incl. desoldeer en hete lucht blazer enzo. Normaal had ik daar drie losse units voor, maar dit is een nieuw digitaal alles in een. En ik kan nu IC's [de]solderen
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:28 schreef Zorro het volgende:
Zegt-ie "guys" en dan uitgerekend een quote van RockNijntje
quote:
Whehe, wat een heldquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog altijd leuker
Oh okquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezien
Marjo, van Metal Revelation.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb hem geloof ik wel aangewezen als die dude die mijn versterker heeft gekocht
Verder was hij het slaafje van die ene manager/pr mevrouw. Ben de naam even kwijt.
hoe lam zijn digitale petities, als je echt wilt moet je echt er voor gaan... niet vanuit achter je computertquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Kink FM moet blijven (niet dat dit iets helpt, maar toch)
Ja, die jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |