Ik ben er sowieso, met aanhang. Dit jaar weer als crew trouwens, altijd een eerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef Vincpod het volgende:
Ja, met een beetje geluk ben ik er dit jaar weer.
Haha, dat weet ik nog goed ja, 2009 was ik beneden even bezig backstage kom jij ineens langswandelen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso, met aanhang. Dit jaar weer als crew trouwens, altijd een eer
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog goed ja, 2009 was ik beneden even bezig backstage kom jij ineens langswandelen...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vorig jaar helaas moeten missen, blij dat ik dit jaar weer heen kan. Als ik geen crew was was ik er alsnog trouwens
Gefeliciteerdquote:
Zeker doen man, Roadgrill is echt vetquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]Same vorig jaar was ik geen crew maar was het nog steeds bar gezellig. Ik zorg gewoon dat ik er dit jaar weer bij ben!
Wat voor snaren gebruik je? En heb je dingen als je topkam en brug al nagekeken? En je nek?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef Cid het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn akoestische gitaar, eigenlijk al vanaf het begin.
Bij het stemmen krijg ik een aantal snaren niet goed gestemt, ook niet met een stemapparaatje. De snaar heeft bij het aan slaan even de juiste toon, maar loopt daarna alle kanten uit. (te hoog en laag).
Enig idee wat dit kan veroorzaken?
Hoe oud is de gitaar? Snaren al ooit vervangen? En als het niet aan de snaren zelf ligt kan het de brug zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef Cid het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn akoestische gitaar, eigenlijk al vanaf het begin.
Bij het stemmen krijg ik een aantal snaren niet goed gestemt, ook niet met een stemapparaatje. De snaar heeft bij het aan slaan even de juiste toon, maar loopt daarna alle kanten uit. (te hoog en laag).
Enig idee wat dit kan veroorzaken?
Van harte.quote:
Heb ik je toen ook gezien dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog goed ja, 2009 was ik beneden even bezig backstage kom jij ineens langswandelen...
Dat ie pastquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:58 schreef Cid het volgende:
Ik heb de snaren ooit zelf vervangen, maar als ik het me goed herinner had ik de problemen toen ook al. Geen idee hoe oud de gitaar echt is, het was een 2e hands. Wel bij een muziekwinkel gekocht.
Waar moet ik op letten bij de topkam en brug eigenlijk? Geen idee hoe ik kan controleren of iets normaal is of niet![]()
Zit te twijfelen of ik niet gewoon een nieuwe moet kopen
Heb hem geloof ik wel aangewezen als die dude die mijn versterker heeft gekochtquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb ik je toen ook gezien dan?.
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:58 schreef kijkdaareenvogel het volgende:
[..]
thanks guys voor jullie tips,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |