dat is?quote:
Iron Maiden en Social Distortion.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef savale het volgende:
ja dit programma is best strakIs er nog iets wat ik volgens jullie echt niet moet missen? (bedoel ik niet de grote namen)
Het is een heel ander festival dan Lowlands. Ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Naar Werchter ga je puur voor de grote namen. Om de bands heen is daar verder ook vrij weinig te doen.quote:
Ik ook.quote:
Ik ga nu nog echt voor de muziek, als ik wat ouder ben is de rest (het campinggedoe enzo) pas leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is een heel ander festival dan Lowlands. Ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Naar Werchter ga je puur voor de grote namen. Om de bands heen is daar verder ook vrij weinig te doen.
Ik had het niet over het campinggedoe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga nu nog echt voor de muziek, als ik wat ouder ben is de rest (het campinggedoe enzo) pas leuk
Maar de hele entourage van een compleet meerdaags festival meemaken isquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had het niet over het campinggedoe.
Collega vertelde dat vandaag ook. Gaan altijd met een groep naar een Duits festival ergens, en in plaats van in die lange rijen voor de douche te staan gaan ze altijd naar het zwembad daar in de buurt. 5 euro lappen, met een biertje in het buitenbad hangen, klaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef savale het volgende:
het moment dat het je niet meer boeit dat je bier lauw is, dat je door iemand anders z'n pis loopt en dat iedereen stinkt omdat ze niet douchen
Dit jaar helaas maar naar 1 meerdaags festival.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar de hele entourage van een compleet meerdaags festival meemaken is
haha geniaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Collega vertelde dat vandaag ook. Gaan altijd met een groep naar een Duits festival ergens, en in plaats van in die lange rijen voor de douche te staan gaan ze altijd naar het zwembad daar in de buurt. 5 euro lappen, met een biertje in het buitenbad hangen, klaar
Ik dit jaar helemaals niks. Nja, Roadgrill...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit jaar helaas maar naar 1 meerdaags festival.
Jeej, zal pa leuk vindenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef savale het volgende:
Je gaat één dag, dan kun je er best een nachtje camping achteraan plakken om vast te wennen
Je kan bij ons wel in de reserve / voorraadtent
Wie weet zie ik je nog wel, maar dat zullen we nooit weten
Roadgrill is altijd wel gezellig toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dit jaar helemaals niks. Nja, Roadgrill...
Zeker weten man! 2009 was ook leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Roadgrill is altijd wel gezellig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |