Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb ik je toen ook gezien dan?.
Ik heb jou ook een keer gezien!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezien
Soldeerbout met extra's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Kadootje van de chef gekregen, maar mocht hem niet meenemen naar huis, alleen voor op het werk
Maar wat een ding![]()
http://www.jbctools.com/s(...)85-am-rework-station
[ afbeelding ]
Ja, incl. desoldeer en hete lucht blazer enzo. Normaal had ik daar drie losse units voor, maar dit is een nieuw digitaal alles in een. En ik kan nu IC's [de]solderenquote:
IC's, zijn dat van die hele kleine dingen? Want ik heb nog een kapotte externe HD die gefixt moet worden!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, incl. desoldeer en hete lucht blazer enzo. Normaal had ik daar drie losse units voor, maar dit is een nieuw digitaal alles in een. En ik kan nu IC's [de]solderen
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:28 schreef Zorro het volgende:
Zegt-ie "guys" en dan uitgerekend een quote van RockNijntje
quote:
Whehe, wat een heldquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog altijd leuker
Oh okquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezien
Marjo, van Metal Revelation.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb hem geloof ik wel aangewezen als die dude die mijn versterker heeft gekocht
Verder was hij het slaafje van die ene manager/pr mevrouw. Ben de naam even kwijt.
hoe lam zijn digitale petities, als je echt wilt moet je echt er voor gaan... niet vanuit achter je computertquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Kink FM moet blijven (niet dat dit iets helpt, maar toch)
Ja, die jaquote:
Je niet aan je woord houden is pas respectloosquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Braddie het volgende:
Aha, nee, ik denk niet dat er foto`s gemaakt zijn. Dat is iets wat je niet in een winkel doet van een klant, vind ik persoonlijk erg respectloos.
Respectloosquote:Op maandag 13 juni 2011 14:54 schreef Braddie het volgende:
Maar ok, ik ben er klaar mee *stop volgen*
Kleur? Kost-ie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:27 schreef Braddie het volgende:
Even voor alle gitaristen met geld trouwens, we hebben sinds een tijdje een Gibson Les Paul Custom uit 1970 in de winkel staan compleet met koffer en volgens mij ook het certificaat!
Ofcourse in Enschedequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een keer gezien!
Remember?
Jaa, was het leukste werk wat een vrijwilliger kon krijgen xD Je kan beter bier bijvullen backstage en BBQen voor de artiesten die niet wilden BBQen, dan vlees uitdelenquote:
Godver de godver, wat is dit.quote:This tablature contains content from a third party publisher and has
been blocked by the Music Publishers Association in your country.
Nope.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef Braddie het volgende:
Brian, heb ik jou vanmiddag nou geholpen bij Kick?
Wat wil je anders doen dan? Gaan schreeuwen op straat, of op het binnenhof? Het is een commercieel bedrijf die zullen heus niet naar geschreeuw op straat luisteren. Natuurlijk helpt het niks, maar als steunbetuiging is het ook al heel wat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe lam zijn digitale petities, als je echt wilt moet je echt er voor gaan... niet vanuit achter je computert
Wat zijn ze goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
QOTSA nu live op Werchter:
http://www.skynet.be/generation-nl/muziek/festivals/live
Ga jij ook nog vr, za of zo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, genieten is het wel eigenlijk
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
QOTSA nu live op Werchter:
http://www.skynet.be/generation-nl/muziek/festivals/live
Nee, helaas nietquote:
Ah zo. Ik ga morgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, helaas nietAls ik het nu zo zie, krijg ik echt wel zin. Maar sowieso vertrek ik maandag naar Afrika, dus wil wel wat rust van tevoren krijgen
Bijpassende UIquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Afrika is kut, alleen maar negers
/racist
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah zo. Ik ga morgen![]()
Wooow naar Afrika, dat wil ik ook als ik later groot ben
Zou ik graag doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!Ben er zelf pas 1 keer geweest, misschien toch nog maar eens gaan
Dat dus. Werchter is 4 dagen. Als je 1 dag gaat, ben je niet op Werchter geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!
De laatste keer dat ik er was is al weer 4 jaar geleden. Misschien volgend jaar maar weer eens die kant op.quote:Ben er zelf pas 1 keer geweest, misschien toch nog maar eens gaan
Mijn enige en dus ook laatste keer was in 2005, da's alweer 6 jaar geledenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus. Werchter is 4 dagen. Als je 1 dag gaat, ben je niet op Werchter geweest.
[..]
De laatste keer dat ik er was is al weer 4 jaar geleden. Misschien volgend jaar maar weer eens die kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |