Ook omaatjes kunnen jatten!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Vage shizzle weer hier. Omaatje wordt meegenomen door de politie? Huh?. Incl tas met boodschappen.
That's what they want you to think.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerder de indruk dat ze zelf beroofd was oid.
Jammer, ik hoop echt dat het je lukt om vanavond nog wat extra te eten dan! Je avondeten is in elk geval wel gezond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Siral het volgende:
Van het lijstje is niet veul meer over maargoed. Na het sporten wat bij eten wel in de planning.
O: volle yoghurt, 4 eetlepels muesli
T: appel
L: bth achterham, bth appelstroop
T: rijstwafel met tastytom tomaat
D: varkenshaasje, broccoli, gekookte aardappels, appelmoes
S: XCO les
T: banaan, bth pindakaas
Avondeten kreeg ik ook erg slecht weg moet ik zeggen wel..heb teruggeschept čn laten liggen :\ Snap er geen zak van..quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop echt dat het je lukt om vanavond nog wat extra te eten dan! Je avondeten is in elk geval wel gezond.
Heb je de diëtist eigenlijk nog gebeld?
Spinazieboks!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gewoon voor mezelf aan het koken. Dan ben ik écht ziek
.
3 aardappelrösti's, spinazie en een eitje aan het koken voor erbij.
Nou zien of ik het ook allemaal op krijg.
Is het dan wel verstandig om te gaan sporten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Avondeten kreeg ik ook erg slecht weg moet ik zeggen wel..heb teruggeschept čn laten liggen :\ Snap er geen zak van..
Ja verscheidene keren, maar kon haar niet bereiken. Dus heb een mailtje gestuurd, morgen nog maar eens bellen.
Moet er echt ff uit.., en het is de eerste keer dat ik mee doe dus kan sowieso niet intensief meedoen gezien mijn motoriekquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig om te gaan sporten?
Vervelend, hopelijk hoor je morgen wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |