SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
[ Bericht 0% gewijzigd door Erosjuhhh op 29-06-2011 14:35:50 ]Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
quote:Trainer/Coach: Michel Preud'homme
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
de OP moet even aangepast worden, daar staat nog:
[..]
daar had ik nog niet gekekenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Had t al lopen zoeken... als je in de spoiler met selectie kijkt zie je dat ik daar Co al in had gezet
teveel Beckhams in 1 team gaat nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
wij hebben de beckham van oostenrijk en costa rica al...overdaad schaadt zullen we maar zeggen:p
kans is volgens mij aardig groot dat hij weggaat, maar op 31 augustus kan het zomaar zijn dat hij blijftquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef Steffurt het volgende:
Gaat Ruiz nu weg of blijft hij nog even?
Hij wil in Europa blijven zeker want Preudhomme had toch al geprobeerd om hem mee te nemen, niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kans is volgens mij aardig groot dat hij weggaat, maar op 31 augustus kan het zomaar zijn dat hij blijft
ja, Preud'homme wilde Ruiz en Chadli meenemen maar daar laatste week niks nieuws meer over gehoord...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Hij wil in Europa blijven zeker want Preudhomme had toch al geprobeerd om hem mee te nemen, niet?
http://www.voetbalprimeur(...)kken_met_Twente.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, Preud'homme wilde Ruiz en Chadli meenemen maar daar laatste week niks nieuws meer over gehoord...
Chadli blijft dus waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)kken_met_Twente.html
true, maar ging met name ff om Ruizquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)kken_met_Twente.html
Excuses als het al gepost isquote:Adriaanse wil Tiendalli erbij
ENSCHEDE - De kans is aanwezig dat Dwight Tiendalli alsnog bij FC Twente blijft. De nieuwe FC Twente-trainer Co Adriaanse heeft al een gesprek gevoerd met de vleugelverdediger om hem over de streep te trekken zijn periode bij FC Twente te verlengen. Tiendalli, wiens contract aan het einde van deze maand afloopt, maakte eerder zijn vertrek bekend en wilde zijn geluk in het buitenland beproeven.
. ,,In principe wil ik hem er graag bij houden”, aldus Adriaanse. ,,Ik ken Dwight goed uit mijn tijd bij Ajax, toen hij een van de grotere talenten van de jeugdopleiding was. Toen speelde hij nog wel als aanvallende middenvelder. FC Twente gaat verder met hem in gesprek en als het aan mij ligt, blijft hij. Maar uiteindelijk is de beslissing aan hem.”
Tiendalli was vastbesloten te vertrekken, maar het vertrek van trainer Michel Preud’homme heeft de situatie veranderd. Adriaanse stond gisteren tegen SC Markelo (0-12) voor het eerst langs de lijn als trainer van FC Twente. Hij blikte na afloop met een positief gevoel terug op zijn eerste twee werkdagen.
„Vanochtend (gisterochtend, red.) hebben we goed getraind en vervolgens bijna alle doelstellingen gehaald. De eerste doelstelling was heel blijven, de tweede geen doelpunten incasseren, de derde geen corners tegen. Die laatste is helaas mislukt. In de eerste helft kregen we één hoekschop tegen”, aldus Adriaanse, die de lat direct hoog heeft gelegd.
quote:FC Twente heeft geen contact meer met Guidetti
FC Twente had een akkoord bereikt met John Guidetti van Manchester City, maar een daadwerkelijke overgang staat op losse schroeven.
FC Twente was de constante factor in de soap rondom John Guidetti. De bekerwinnaar van het afgelopen jaar gaf te pas en te onpas aan dat talentvolle spits van Manchester City 'gewoon' volgend seizoen bij FC Twente speelt. De tukkers hadden immers een akkoord. Nu begint de club uit Enschede echter ook te twijfelen.
De media gaf al langer aan dat Guidetti misschien wel helemaal niet naar FC Twente zou komen. FC Twente gaat voor het eerst mee in deze onzekerheid. "We krijgen geen contact met hem", geeft voorzitter Joop Munsterman aan tegenover T/C Tubantia.
Spits John Guidetti, die transfervrij zou overkomen van Mancherster City, zou zich op 1 juli melden bij FC Twente, maar de twijfel is toegeslagen in Enschede. "Ik weet ondertussen ook echt niet of hij nog komt", aldus Munsteman. FC Twente zegt een contract te hebben waaronder Guidetti zijn handtekening heeft gezet. Als de 19-jarige Zweed niet komt, stapt FC Twente naar de UEFA
met zoveel gedoe moet je je eens goed afvragen of je hem nog wel wilt hebben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |