abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98814808
Heb jij weleens die leuke jongen toegevoegd op Facebook zodat je van alles te weten kon komen over zijn leven voordat jullie op date gingen? Het lijkt onschuldig, maar het is toch een beetje vreemd als je alles van iemand weet voordat diegene het jou verteld heeft,

Laten we een stapje verder gaan. Het is na een heftige relatie uit tussen jou en je ex en jij hebt hem nog steeds op Facebook. krampachtig zoek je naar bewijs waarom het mis is gegaan. Zodra hij een nieuwe vriendin heeft, kijk je ook meteen op haar profiel.

Nog een stapje verder. Je hebt het wachtwoord van je ex en leest zijn priveberichten.

Iemand ervaring mee?
pi_98814828
Ja, ervaring mee. Niet met ex-en overigens, gewoon met interessante projectjes.
pi_98814841
Hoezo?
pi_98814853
Gewoon, ik las een verhaal daarover in de Cosmo.
pi_98814881
Aha.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:22:05 #6
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_98815697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:01 schreef MangoLassi het volgende:
Gewoon, ik las een verhaal daarover in de Cosmo.
Ook online beschikbaar? Wat werd er verteld in dat artikel?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_98815968
Ja hoor :-)
Sterker nog, ik weet alles over hem, zn vrouw EN zn minnares.
Ik zou ook de hotmail van minnares kunnen kraken via geheime vraag, maar dat gaat me net iets te ver...
Ik noem dat: gezonde nieuwsgierigheid :-)
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:31:51 #8
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_98816138
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Hopeloos81 het volgende:
Ik zou ook de hotmail van minnares kunnen kraken via geheime vraag, maar dat gaat me net iets te ver...
:N
pi_98816236
Ja. Een tijdje geleden zou ik een semi-blinddate hebben met een jongen. Hij bleek dezelfde werkgever te hebben. Ik werk bij een zeer groot bedrijf met diverse onderdelen door het hele land. Ik heb toegang tot het personeelssysteem en kon de verleiding niet weerstaan om even te kijken. Hij had de waarheid iets rooskleurig voorgedaan dan dat het was.

Exen volg ik niet. Als de relatie over is verlies ik mijn interesse in hun leven al snel. Mijn vriend check ik wel zijn facebookwall om te kijken wat hij heeft gezegd of mensen tegen hem hebben gezegd. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit doe, want alle andere communicatiemiddelen die hij gebruikt bekijk ik niet, zoals zijn email, telefoon, privéberichten op facebook etc. Simpelweg geen interesse in. :)

Maar TS begint. En kom op met dat artikel.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:40:12 #10
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_98816495
jup..
bij een ex nog wel eens op d'r facebookpagina gekeken...
nieuwsgierigheid / mezelf niet kunnen bedwingen..

verder niets.
26"
Fading slowly.
pi_98816780
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef Unsub het volgende:

nieuwsgierigheid / mezelf niet kunnen bedwingen..

verder niets.
dit dus :-)
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:47:27 #12
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_98816788
Het kijken op de hyves/facebook pagina van een ex heb ik trouwens nog wel eens gedaan ja.
pi_98817192
quote:
Ik noem dat gewoon rot in de kop.
pi_98817365
wrom?? ik doe dr verder niks mee hoor, puur om mn eigen nieuwsgierigheid te bevredigen..
pi_98817659
gezonde nieuwsgierigheid, maar als het dwangmatig word dan is het niet echt goed.
Ik had wel laatst even bij een ex gegluurd van 8 jaar terug en dat was nogal weird , want hij was niet helemaal goed naar mijn idee. Heb hem voor mezelf ook geblokkeerd omdat ik het ook niet een prettig idee vond dat als hij zou willen om mij ook op te zoeken.
Als het recent uit is en hij heeft een nieuwe vriendin dan zou ik ze beiden voor mezelf op de block zetten, omdat ik dan zoiets hij hoort niet meer in mijn leven.
pi_98817884
quote:
En dan klagen dat je niet over hem heen komt.. Je zei wel dat je genoeg afleiding had, was alleen niet duidelijk dat dit het was. :{
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:13:51 #17
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98818015
Een vriend van mij poste eens een foto van een heel leuk meisje op FB, en aangezien we in een dorp wonen en ik bijna iedereen kende, en haar niet, klikte ik op de foto om te zien wie dat was.

3 maanden later kwam ik d'r voor het eerst tegen (ze bleek in de nabijgelegen stad te wonen), en hebben we elkaar toegevoegd, veel gesproken, waarbij vooral zij mijn facebook profiel grondig afgespeurd heeft (gaf ze later toe), waar bijzonder weinig te vinden is (enkel fotos). Inmiddels is het aan *O*

Mijn ex klaagde altijd dat ik totaal geen aandacht aan haar bestede op FB (tijdens de relatie), wat klopte, maar ik besteed aan niemand aandacht daar, ook niet aan mijn huidige vriendin. De interessante dingen hoor ik toch wel in de slaapkamer.
Inmiddels heeft mijn ex mij verwijderd van FB, om me 2 maanden later weer toe te voegen, een verzoek wat ik niet geaccepteerd heb, heb geen zin in een ex die me gaat lopen bespieden, dat doet ze maar via de account van een gezamenlijke vriend.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:17:11 #18
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_98818188
quote:
Toepasselijke nickname ;)
pi_98818230
@Dauntl3ss: Zover ben ik gegaan, dat wil niet zeggen dat ik dat nu nog steeds doe...
Dat deed ik VOORDAT we geen contact meer hadden enzo..
pi_98818253
ow wacht ff... het is hopeloos81-afzeik-dag blijkbaar :P
pi_98818321
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ook online beschikbaar? Wat werd er verteld in dat artikel?
een vrouw stalkte haar ex online en toen hij erachter kwam heeft hij dat aan iedereen verteld waardoor veel mensen haar lieten vallen. Is wel de britse cosmo.
pi_98818370
quote:
Sorry dat noem ik niet echt gezond. Ik vind het nogal wat om zo in het prive leven van een ex te duiken.
pi_98818463
Ach, hij had daar geen last van hoor, hij merkte er niks van.
(was geen ex trouwens)
Ik ben niet zo dat ik hem ga platmailen of bellen of langsrijden, dat hoor je ook weleens mensen zeggen.
Enige wat ik deed was .... google :-)
pi_98818466
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef Hopeloos81 het volgende:
@Dauntl3ss: Zover ben ik gegaan, dat wil niet zeggen dat ik dat nu nog steeds doe...
Dat deed ik VOORDAT we geen contact meer hadden enzo..
Nou prima joh, maar het leek nogal in de tegenwoordige tijd.
pi_98818486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Hopeloos81 het volgende:
Ach, hij had daar geen last van hoor, hij merkte er niks van.
(was geen ex trouwens)
Ik ben niet zo dat ik hem ga platmailen of bellen of langsrijden, dat hoor je ook weleens mensen zeggen.
Enige wat ik deed was .... google :-)
Dat maakt het niet minder creepy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')