Ook online beschikbaar? Wat werd er verteld in dat artikel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:01 schreef MangoLassi het volgende:
Gewoon, ik las een verhaal daarover in de Cosmo.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Hopeloos81 het volgende:
Ja hoor :-)
Sterker nog, ik weet alles over hem, zn vrouw EN zn minnares.
Ik zou ook de hotmail van minnares kunnen kraken via geheime vraag, maar dat gaat me net iets te ver...
Ik noem dat: gezonde nieuwsgierigheid :-)
dit dus :-)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef Unsub het volgende:
nieuwsgierigheid / mezelf niet kunnen bedwingen..
verder niets.
Ik noem dat gewoon rot in de kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Hopeloos81 het volgende:
En dan klagen dat je niet over hem heen komt.. Je zei wel dat je genoeg afleiding had, was alleen niet duidelijk dat dit het was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Hopeloos81 het volgende:
Ik zou ook de hotmail van minnares kunnen kraken via geheime vraag, maar dat gaat me net iets te ver...
Toepasselijke nicknamequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Hopeloos81 het volgende:
een vrouw stalkte haar ex online en toen hij erachter kwam heeft hij dat aan iedereen verteld waardoor veel mensen haar lieten vallen. Is wel de britse cosmo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ook online beschikbaar? Wat werd er verteld in dat artikel?
Sorry dat noem ik niet echt gezond. Ik vind het nogal wat om zo in het prive leven van een ex te duiken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Hopeloos81 het volgende:
Nou prima joh, maar het leek nogal in de tegenwoordige tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef Hopeloos81 het volgende:
@Dauntl3ss: Zover ben ik gegaan, dat wil niet zeggen dat ik dat nu nog steeds doe...
Dat deed ik VOORDAT we geen contact meer hadden enzo..
Dat maakt het niet minder creepy.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Hopeloos81 het volgende:
Ach, hij had daar geen last van hoor, hij merkte er niks van.
(was geen ex trouwens)
Ik ben niet zo dat ik hem ga platmailen of bellen of langsrijden, dat hoor je ook weleens mensen zeggen.
Enige wat ik deed was .... google :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |