quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze verkopen ook boeken, daar zitten beste pillen bij.
Heerlijk geslapen, airco aan, storm buiten en alle dieren binnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh! Nog een beetje kunnen slapen of ging het ook flink tekeer daar vannacht?
Thanx, Elies for President.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Fip0
En een TT-edit, want pillen is leuker dan pi[llen
Da's mooi, een nieuwe keuken is fijn, zeker als er een oud, wit keukenblokje in staat met een rvs werkblad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze komen hier straks van de woningstichting om te kijken waar we voor in aanmerking komen.
En een afspraak maken voor het uitkiezen van een nieuwe keuken.
Waar je altijd zo lekker altijd van die statische schokken van krijgt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's mooi, een nieuwe keuken is fijn, zeker als er een oud, wit keukenblokje in staat met een rvs werkblad.
Even voor de zekerheid: als ik het NIET wil weten, dan mag je deze vraag negeren, maar wáárom en hoe krijg je in hemelsnaam statische sokken van een RVS aanrechtbladquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
Waar je altijd zo lekker altijd van die statische schokken van krijgt!
Ik weet niet of dat RVS is, maar je had vroegah altijd van die witte keukenblokjes met zo'n beetje gebobbeld 'ijzeren' aanrechtblad. Daar kreeg ik zelf altijd statische schokken van en zo ongeveer iedereen op mijn werk toenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: als ik het NIET wil weten, dan mag je deze vraag negeren, maar wáárom en hoe krijg je in hemelsnaam statische sokken van een RVS aanrechtblad
Die bedoel ik. Toen wij een nieuwe keuken kregen heb ik het blad gered van de stort. Nu heb ik er een oppottafel van gemaakt buiten, incl. stromend water. Schokken heb ik er nooit van gehad, dat beperkt zich vaak tot de stellingen bij AH.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat RVS is, maar je had vroegah altijd van die witte keukenblokjes met zo'n beetje gebobbeld 'ijzeren' aanrechtblad. Daar kreeg ik zelf altijd statische schokken van en zo ongeveer iedereen op mijn werk toenMaar misschien was dat geen RVS, weet ik waar ik over lul
Ik zag het alleen ineens voor me toen Pagan het over zo'n blokje had.
We cried ourselves to sleep last nightquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een enthousiaste terugzwaaitjes allemaal![]()
Wij zijn gisteren niet van de kaart geveegd, maar het onweerde toch wel zo heftig dat we alle stekkers eruit hadden en ik dus jullie niet kon verblijden met mijn vrolijcke aanwezigheid op internetzzzz
Als je boodschappen doet bij een andere winkel houd je meer geld over om dingen voor hondenshows te kopenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je boodschappen doet bij een andere winkel houd je meer geld over om dingen voor hondenshows te kopen.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nu moet je Soft Kitty voor me zingen. Ik ben er gewoon ziek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |