abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99152967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Net gebeld of ik morgen voor mijn eerste werkdag vestigingswerkzaamheden wilde doen :')
Ik heb maar bedankt en gevraagd of ze morgen nog transporten hadden. Dat zouden ze straks gaan bekijken en lieten het me nog wel weten. Hoop niet dat ze nu een hekel aan me hebben :')
Terecht, raar dat ze dat meteen vragen.
pi_99157616
Zojuist hebben ze me weer met dezelfde vraag gebeld, dus toch maar toegegeven. Moet werken bij een verhuurbedrijf in Utrecht.. Wat kan ik daar verwachten? zeker auto's schoonmaken enzo :')
pi_99159654
Deze week 4 dagen beschikbaar, en 4 dagen aan het werk. Hopelijk blijft dit zo. :)
pi_99160889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Deze week 4 dagen beschikbaar, en 4 dagen aan het werk. Hopelijk blijft dit zo. :)
Ik 5 beschikbaar en maar twee gewerkt waarvan 1 maar een ritje :(. Heb je zelf gebeld voor werk of hebben ze je altijd gebeld?
pi_99161188
Zelf bellen doe ik persoonlijk niet vaker dan 2x in de week. Dat wordt echt irritant op een gegeven moment.
pi_99161826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef Mallet het volgende:
Zelf bellen doe ik persoonlijk niet vaker dan 2x in de week. Dat wordt echt irritant op een gegeven moment.
Ik doe het ook zo min mogelijk (eigenlijk nooit). Ben benieuwd hoe vaak je wel werk krijgt als je uiteindelijk zelf belt terwijl je niet gebeld bent .
pi_99163029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Ik doe het ook zo min mogelijk (eigenlijk nooit). Ben benieuwd hoe vaak je wel werk krijgt als je uiteindelijk zelf belt terwijl je niet gebeld bent .
Als ik zelf bel schiet ik er meestal weinig meer mee op... En soms reageren ze ook best geïrriteerd als je zelf belt :P

Morgen gelukkig een ritje. Doetinchem Born. En ga daarna Maastricht in met een vriend dus kan relaxt met de auto weer terug ;)
pi_99163046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Ik 5 beschikbaar en maar twee gewerkt waarvan 1 maar een ritje :(. Heb je zelf gebeld voor werk of hebben ze je altijd gebeld?
Nee, ik heb geen één keer zelf hoeven bellen.
pi_99167790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:36 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Als ik zelf bel schiet ik er meestal weinig meer mee op... En soms reageren ze ook best geïrriteerd als je zelf belt :P

Morgen gelukkig een ritje. Doetinchem Born. En ga daarna Maastricht in met een vriend dus kan relaxt met de auto weer terug ;)
Ja ik voel me ook wel bezwaard hoor als ik bel. Niet altijd, maar ik zet het ook gewoon vaak bij mijn beschikbaarheid dat ik graag wil werken.

Wat voor auto heb je morgen? Trouwens ontzettend lang terug met het openbaar vervoer hè.. Heb ik ook wel eens moeten doen. Kan je mooi die uren schrijven.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:42:31 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99192536
En dit was 'em dan, de onbekende auto. Een heuse glaswagen: http://yfrog.com/kg52apj
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:45:30 #211
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_99192645
Cool :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:15:52 #212
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_99195807
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:42 schreef joppie_saus het volgende:
En dit was 'em dan, de onbekende auto. Een heuse glaswagen: http://yfrog.com/kg52apj
Mag je daar in rijden met Rijbewijs B?
pi_99196565
Ja, heb hem ook al mee gehad. Evenals de strooiwagen-versie. Blijft een drama, geen radio en bij 110 stopt ie er mee :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:45:26 #214
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99203182
Ik had ook geen radio inderdaad. Topsnelheid was bergop 90 en bergaf 110. Gieren met dat ding.

Overigens ben ik vanochtend om 9uur al gebeld voor maar liefst 1 rit maandag. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99203674
De Canter-strooiwagen die ik afgelopen winter reed, had wel een radio. En daar haalde ik zelfs 132 km/h mee, wat gepaard ging met heel wat lawaai, maar ik moest op hem op tijd afleveren. :')
pi_99203875
Ik had dat ding in de zomer :') Was boven de 20 graden.

Maandag ook 1 ritje naar Breda.
pi_99204291
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zojuist hebben ze me weer met dezelfde vraag gebeld, dus toch maar toegegeven. Moet werken bij een verhuurbedrijf in Utrecht.. Wat kan ik daar verwachten? zeker auto's schoonmaken enzo :')
Inderdaad schoonmaken en als je pech hebt doe je de hele dag niets anders. De keren dat ik het gedaan heb was het meestal in de ochtend schoonmaken en vervolgens de hele middag rijden.
pi_99204407
Spaanse Polder is wat dat betreft erg relaxed, weinig schoonmaken, veel rijden. En gelukkig is dat het enige wat dichtbij is voor miij qua vestigingswerkzaamheden _O_
pi_99207033
Haha ik ben nog nooit voor vestigingswerk gevraagd, maar als ik het zo hoor is het niks haha. Maandag 2 ritten trouwens Gouda - Barneveld en Hengelo - Breda.
pi_99207347
En nog een ritje, Oosterhout - Barneveld
pi_99207705
Ik blijf maandag in bed, even genieten van het feit dat ik sinds vandaa echt klaar ben met tentamens :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:59:57 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99207872
Rukker.
#26 || Luciano da Silva
pi_99208304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf maandag in bed, even genieten van het feit dat ik sinds vandaa echt klaar ben met tentamens :P
Ik ook eindelijk sinds gisteren, meteen een nacht doorgehaald in de stad...kost me weer een paar dagen aan bijkomen :'). Vanaf dinsdag eindelijk weer eens fulltime beschikbaar.
pi_99208933
Maandag twee ritten :) Wel weer een Fox, waardeloze auto.
pi_99213839
Oké, ik ben net terug van het vestigingswerk, en het was echt vet!
Helemaal niets schoonhgemaakt, alleen maar gereden en een keer door de wasstraat geweest.

Moest eerst een Fiat 500 met een gare halfautomaat naar Nieuwegein brengen :')
Ik snapte er eerst geen fuck van, de pook had de standen A/M, E, N en R. N is neutraal en R achteruit, oke, maar die andere standen snapte ik niet :P
Uiteindelijk kreeg ik door dat 'ie in de E ging rijden en hij viel steeds uit bij elk stoplicht, maar dit schijnt zo te horen ofzo?

Toen weer terug naar Utrecht en na een koffiepauze zijn we naar Culemborg gereden in een Mitshubishi Colt, opzich wel een leuke auto maar niet bijzonder ofzo. Daar een auto opgehaald (Hyundai i30) en weer terug naar Utrecht.

Toen met een Fiat Panda naar Amsterdam Zuid gereden, echt wat een zaadauto is dat :')
Geen airco en rijdt gewoon belabberd.

Toen kregen we helemaal een leuke opdracht: Eerst naar Millingen a/d Rijn (ergens bij Nijmegen) om een Duitse auto op te halen en te brengen naar Kleve (net over de Duitse grens). Bij aankomst in Millingen bleek het adres niet te bestaan, maar de straatnaam bleek anders gespeld te moeten worden. Toen we op het goede adres bleek er niemand thuis te zijn en we hadden ook geen telefoonnummer ofzo van de klant. Toen dus maar de vestiging gebeld en zij gingen de klant bellen, maar ook zonder succes. Toen konden we dus weer helemaal terug naar Utrecht. Een Opel Zafira trouwens met maar 6000 km op de teller, reed wel fijn :)

Al met al een supergezellige dag gehad en bij een bejaarde in de auto gezeten die met dik 80 door de bebouwde kom Utrecht reed :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')