Oké, ik ben net terug van het vestigingswerk, en het was echt vet!
Helemaal niets schoonhgemaakt, alleen maar gereden en een keer door de wasstraat geweest.
Moest eerst een Fiat 500 met een gare halfautomaat naar Nieuwegein brengen

Ik snapte er eerst geen fuck van, de pook had de standen A/M, E, N en R. N is neutraal en R achteruit, oke, maar die andere standen snapte ik niet

Uiteindelijk kreeg ik door dat 'ie in de E ging rijden en hij viel steeds uit bij elk stoplicht, maar dit schijnt zo te horen ofzo?
Toen weer terug naar Utrecht en na een koffiepauze zijn we naar Culemborg gereden in een Mitshubishi Colt, opzich wel een leuke auto maar niet bijzonder ofzo. Daar een auto opgehaald (Hyundai i30) en weer terug naar Utrecht.
Toen met een Fiat Panda naar Amsterdam Zuid gereden, echt wat een zaadauto is dat

Geen airco en rijdt gewoon belabberd.
Toen kregen we helemaal een leuke opdracht: Eerst naar Millingen a/d Rijn (ergens bij Nijmegen) om een Duitse auto op te halen en te brengen naar Kleve (net over de Duitse grens). Bij aankomst in Millingen bleek het adres niet te bestaan, maar de straatnaam bleek anders gespeld te moeten worden. Toen we op het goede adres bleek er niemand thuis te zijn en we hadden ook geen telefoonnummer ofzo van de klant. Toen dus maar de vestiging gebeld en zij gingen de klant bellen, maar ook zonder succes. Toen konden we dus weer helemaal terug naar Utrecht. Een Opel Zafira trouwens met maar 6000 km op de teller, reed wel fijn

Al met al een supergezellige dag gehad en bij een bejaarde in de auto gezeten die met dik 80 door de bebouwde kom Utrecht reed