Ik vrees dat ie gisteren wel met 130 langs een flitser is gegaan waar je 100 mochtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef MisterX333 het volgende:
[..]
Inderdaad, echt een toffe gast! Laatste twee keer dat ik daar was met hem rondgereden.
Ik snap je verhaal niet helemaal. Je gaat weg omdat je niet genoeg werk hebt gekregen? Heb je zelf wel af en toe een telefoontje naar de planning gedaan? Helpt vaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Cas-Deventer het volgende:
Deze week maar even een mailtje gestuurd of ze nog wel genoeg werk hebben in de zomervakantie.
Ik zit nog in mijn "inwerk"periode en denk daarom dat ik het na 1 keer werken(3.5 uur) het contract maar op te zeggen.
Wat ik jammer vind is dat de mensen die nu werken niet veel werk hebben(afhankelijk van de regio) en dat er nog constant geadverteerd word met "studentenbijbaan als studentenchauffeur of hiker".
Aan alle collega's, veel succes bij EW!
Dat is nogal logisch aangezien er elk jaar september weer veel mensen vertrekken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Cas-Deventer het volgende:
Deze week maar even een mailtje gestuurd of ze nog wel genoeg werk hebben in de zomervakantie.
Ik zit nog in mijn "inwerk"periode en denk daarom dat ik het na 1 keer werken(3.5 uur) het contract maar op te zeggen.
Wat ik jammer vind is dat de mensen die nu werken niet veel werk hebben(afhankelijk van de regio) en dat er nog constant geadverteerd word met "studentenbijbaan als studentenchauffeur of hiker".
Fijne vakantie!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen voor twee weken naar Zuid-Frankrijk.
Fijne zomer allemaal en werkse voor degenen die later op vakantie gaan.
Nice die eerste auto!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef BAC92 het volgende:
Morgen 2 ritten. Rotterdam - Meerkerk in een Alfa Romeo GT en Rotterdam Barneveld in een civic.
Hoeveel was je beschikbaar dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Cas-Deventer het volgende:
Jaa ik heb dat ook altijd een mooie auto gevonden! Vriend van me die bij Autoreset werkt had gister trouwens echt een droomritje, hij had zijn eerste auto in tilburg afgeleverd en belde of er nog wat te rijden was, kreeg die een spoedje van Tilburg naar Drachten in een a8 4.0 TDI, eenmaal daar zegt die man waar die die auto moest afleveren even de spullen uit mijn eigen auto pakken, en hij geeft hem de sleutels van zijn auto. Bleek dus dat die de vorige auto van die man, een volkswagen phaeton 3.0 tdi van Drachten naar Waalwijk moest brengen. Hij even met autoreset gebeld en hij mocht hem meenemen, dit soort ritjes overkomen je niet snel een 2de keer denk ik:Pquote:
Merci! Argelès-sur-Mer op de camping. We gaan hard, we gaan lekker...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fijne vakantie!!
Ik ga 6 augustus die kant op. Waar zit je precies?
Daar ga ik ook heenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Merci! Argelès-sur-Mer op de camping. We gaan hard, we gaan lekker...
Haha lol! Kan ik je meteen wat leuk is en wat niet, als ik terug ben.quote:
Hij vertrekt morgen ik 6 augustusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ben je mooi klaar mee dan Hojd, in je vakantie Irritatie tegenkomen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
Pfoe, dat moet een opluchting voor Hojd zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ben je mooi klaar mee dan Hojd, in je vakantie Irritatie tegenkomen
Hahaha ja precies, en een beetje dagdromen over de kantoordames.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Had wel leuk geweest, lekker onder het genot van een biertje kankeren over Meerkerk
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
[..]Zo zie je elkaar dan nooit, en dan op vakantie.
[..]
Hahaha ja precies, en een beetje dagdromen over de kantoordames.
Nee, gaan naar een camping in frejus, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Maar omdat ik met vrienden nog naar albufeira ga, en me ouders langer blijven rijden we zelf, wat ik totaal niet erg vind. Hij heeft een Audi A3 uit 2011 dus met het vervoer zit het ook wel goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha lol! Kan ik je meteen wat leuk is en wat niet, als ik terug ben.
@BAC, je ouders wonen daar?
Camping Bouix, jij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad
Welke camping zit je eigenlijk?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef BAC92 het volgende:Jammer dat je maar 130 mag in Frankrijk dan.
[..]
Nee, gaan naar een camping in frejus, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Maar omdat ik met vrienden nog naar albufeira ga, en me ouders langer blijven rijden we zelf, wat ik totaal niet erg vind. Hij heeft een Audi A3 uit 2011 dus met het vervoer zit het ook wel goed.
Ik Le Soleil, zit zo'n beetje op het strandquote:
Zijn ook allemaal geen verkeerde auto's toch;) jij komt uit het noorden toch? Dan is Antwerpen nog best een stukje rijden, ik ben er zo haha.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef joppie_saus het volgende:
Nice, BAC. Ik ga met een Fox, Polo of Ibiza naar Antwerpen met mijn vriendin. Ik zie het wel.
Die Audi A3 is ook een 1.2 maar wel met turbo en een chipje, dus die heeft nu rond de 140pk. Gaat wel leuk. Dat er tegenwoordig gewoon 140pk uit een 1.2 kan worden gehaald, als ik vroeger aan een 1.2 dacht, dacht ik aan een twingo ofzo:pquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:42 schreef joppie_saus het volgende:
Nah, de Polo en de Ibiza kunnen nog wel, maar zijn wel de 1.2 versie. En ik woon in Groningen, dus 3 uurtjes rijden ongeveer.
Ik zit over een week 10 km verderop!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Nee, gaan naar een camping in frejus, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Maar omdat ik met vrienden nog naar albufeira ga, en me ouders langer blijven rijden we zelf, wat ik totaal niet erg vind. Hij heeft een Audi A3 uit 2011 dus met het vervoer zit het ook wel goed.
Zuid Frankrijk is populair onder de EW'ers merk ik hahah. Morgen trouwens 2 ritten, Gouda - Almere en Amsterdam - Oosterhout.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef guru033 het volgende:
[..]
Ik zit over een week 10 km verderop!
Bescheiden huisje in Agay, Saint Raphaël.
De Giulietta haalt 170pk uit een 1.4. Ik wist het wel als ik mocht leasen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tegewoordig zie je ook veel minder 3.0 enzo, gewoon omdat je tegenwoordig met 1.6 ook gewoon veel vermogen hebt
Een Aygo automaat zonder aircoquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De Giulietta haalt 170pk uit een 1.4. Ik wist het wel als ik mocht leasen.
Dan heb je het echt slecht getroffenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die Mini die ik gister had was ook een schooierding.
Mini One uit 2007, zonder airco, wieldoppen en een cassettedeck![]()
![]()
Ja dat laatste mistte ik ook. Irritante tellers. Maar toch, fijne auto. Had nog nooit zelf Mini gereden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan heb je het echt slecht getroffen
Ik heb een keer een Mini Cooper gehad voor Heerenveen - Breda, heerlijke wagen zeg
Alleen geen cruise control en dat mis je wel op zo'n stuk
Het interieur is inderdaad niet het toonbeeld van efficientie, maar als je eenmaal rijdt is dat snel vergetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat laatste mistte ik ook. Irritante tellers. Maar toch, fijne auto. Had nog nooit zelf Mini gereden.
Dat niet inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Mallet het volgende:
Ik vind de Mini nogal overschat hoor. Ik heb ook geen dikke versie gehad, maar wel een redelijk nieuwe. Ik vond het wel leuk om ff in te rijden, maar als ik het geld had, had ik hem niet gekocht / geleased.
Skodaquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef joppie_saus het volgende:
Skoda
In ieder geval, ik ga op vakantie met een Polo Bluemotion Diesel. Ach, zo lang ik maar in Antwerpen aan kom
Herkenbaar ja. Toen ik daar was vroeg ik heel subtiel aan die man: waar is de dichtstbijzijnde bushalte?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef BAC92 het volgende:
Pfff heb net een auto afgeleverd in Oosterhout, wat een drama Ov verbinding vanaf daar, ben nu al een half uur aan het lopen richting een dorpje dat Den Hout heet, vanaf daar moet ik de bus pakken, dit wordt nog wat...
Ik vond die man sowieso al niet al te vriendelijk over komen die mij geholpen heeft. Het is ook altijd zo lekker dat 9292 routes hemelsbreed weergeeft, vooral als je in een weilanden gebied zit met 3 wegen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Toen ik daar was vroeg ik heel subtiel aan die man: waar is de dichtstbijzijnde bushalte?
Ik wist dat het ver was, dus ik hoopte dat hij zou zeggen: nou, dat is heel ver, ik breng je wel. Maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |