Mag je een keer in een Porsche is het een jeepquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef Fleauris het volgende:
Morgen een gloednieuwe Ford Focus ennnnnnn.... Porsche Cayenne! OH YEAA
Cayenne, leuk. Maar ik wil de motorinhoud en pk's horen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef Fleauris het volgende:
Amsterdam - Meerkerk, opzich niet heel lang. Maar leuk om even mee te mogen touren! Wel het oude model jammer genoeg
Huishoudelijke tip: een pak kun je gewoon maanden dragen. Je moet een pak niet te vaak naar de stomerij brengen, daarmee verpruts je 'm. ~1x per jaar is prima.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Werkt de stomerij wel vlot genoeg of heb je meerdere pakken?Want neem aan dat je alles in pak doet?
Maar klinkt goed verder! Hoewel 14 uur per dag misschien wel ietwat veel van het goede is
Komt hier helaas niet vaak voor dat ze schoon zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:50 schreef BAC92 het volgende:
Ik heb een paar keer zo'n nieuwe partner gehad, ik vind die dingen echt prima rijden. Ik heb sowieso geen problemen met busjes als ze maar gewoon schoon zijn.
Ik had er vandaag 1 met cruise control en airco (beide niet nodig vandaag alleenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef RTS91 het volgende:
Rijden wel prima ja, alleen zit er nooit cruise controle op. Toch wel fijn voor 250km. Die van morgen is sowieso schoon want komt direct bij de grote oranje vandaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |