abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98876378
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zeg niet dat je het moet doen, maar je kunt wel wat meer halen/
Extra rechtsback of centrale verdediger zou niet verkeerd zijn, maar ik zou echt geen speler kennen die Ajax zou kunnen/willen halen. Blijft spijtig dat Mathijsen volkomen begrijpelijk voor Malaga koos.
pi_98876429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Ze zouden gewoon Luuk de Jong moeten kopen ipv Sigthorson.
zou een goede spits zijn, maar ik denk onmogelijk.
pi_98876455
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

zou een goede spits zijn, maar ik denk onmogelijk.
Het is te hopen dat Co Adriaanse zijn lievelingetje in de spits zeg ipv Luuk de Jong.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98876518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het is te hopen dat Co Adriaanse zijn lievelingetje in de spits zeg ipv Luuk de Jong.
In dat geval is het tevens te hopen dat hij geen echte flank spelers van Chadli/Ruiz maakt. Want in een voor hem geschikt team zie ik Janko liever niet tegen Ajax spelen.
pi_98876550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

In dat geval is het tevens te hopen dat hij geen echte flank spelers van Chadli/Ruiz maakt. Want in een voor hem geschikt team zie ik Janko liever niet tegen Ajax spelen.
Janko kan er geen hout van.
pi_98876587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Janko kan er geen hout van.
Dat is dan een mening w aar we het niet over eens gaan worden, en ook totaal onbelangrijk natuurlijk als speler van een andere ploeg.
pi_98876601
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat is dan een mening w aar we het niet over eens gaan worden, en ook totaal onbelangrijk natuurlijk als speler van een andere ploeg.
We agree to disagree.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:09:36 #183
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98876780
Janko kan goed koppen,
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98876980
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Extra rechtsback of centrale verdediger zou niet verkeerd zijn, maar ik zou echt geen speler kennen die Ajax zou kunnen/willen halen. Blijft spijtig dat Mathijsen volkomen begrijpelijk voor Malaga koos.
Jeugd genoeg
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:14:47 #185
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98877004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Jeugd genoeg
Met jeugd kun je niet alles vullen. Je wilt ook ervaring.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98877033
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Is er genoeg op het moment :)
pi_98877134
Waar komt die koopziekrte vandaan? We zijn joden remember.
pi_98877432
Luuk de Jong kost rond de 10-12 miljoen trouwens
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:36:46 #189
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98877703
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ervaring op de bank, heb je veel aan :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98877787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:36 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ervaring op de bank, heb je veel aan :D
Daar pleit ook niemand voor, maar enige zekerheid is wel lekker. Van der Wiel speelt nu al 2 seizoenen alles, maar stel dat hij wel een keer wegvalt dan moet je toch helemaal vertrouwen op een debutant. Het zelfde met Alderweireld en Vertonghen, indien ze allebei blijven heb je Ooijer en? dat is toch een positie in een team waar een dubbele bezetting niet verkeerd. Zeker als je hoopt op een lang seizoen met prestaties in Europa/beker.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:50:18 #191
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98878143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Daar pleit ook niemand voor, maar enige zekerheid is wel lekker. Van der Wiel speelt nu al 2 seizoenen alles, maar stel dat hij wel een keer wegvalt dan moet je toch helemaal vertrouwen op een debutant. Het zelfde met Alderweireld en Vertonghen, indien ze allebei blijven heb je Ooijer en? dat is toch een positie in een team waar een dubbele bezetting niet verkeerd. Zeker als je hoopt op een lang seizoen met prestaties in Europa/beker.
Alderweireld speelde zijn eerste seizoen 5 wedstrijden en was daarna basisklant. Eriksen is ook basisklant met minieme ervaring. Boilesen ook. Ebecilio ook.

Doen het allemaal behoorlijk goed. Je gaat geen spelers kopen om op de bank te zetten, zonde van het geld. Vooral als je hoort dat Ligeon op RB een goeie is, en we een paar goeie CV's in de jeugd hebben rondlopen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98878231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:50 schreef gniffie het volgende:

[..]

Alderweireld speelde zijn eerste seizoen 5 wedstrijden en was daarna basisklant. Eriksen is ook basisklant met minieme ervaring. Boilesen ook. Ebecilio ook.

Doen het allemaal behoorlijk goed. Je gaat geen spelers kopen om op de bank te zetten, zonde van het geld. Vooral als je hoort dat Ligeon op RB een goeie is, en we een paar goeie CV's in de jeugd hebben rondlopen
Ik vind dat ook al deze spelers een mindere periode hebben gekend. Iets wat ook dood normaal is bij een jonge speler (Op Boilesen na dan want die speelt net).
pi_98878772
Oreo,

Kijk voor de lol is de kampioenspot helemaal terug en let dan heel goed op Anita.
Dan kan je daarna terug komen en je posts editten. Die jongen speelt de gehele 2de seizoenshelft op dat niveau.
En onderschat zn fysiek niet zo, hij wint de meeste van zn duels, gaat er ook als een pitbull in en het is best een geblokt ventje ;)

Tuurlijk wint ie amper een kopduel, maar dat doen de kleine ventjes als messi, aguero en sneijder ook niet..
Hij heeft imho de meeste progressie geboekt afgelopen seizoen.

/einde betoog
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_98878870
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:07 schreef xSoDx het volgende:
Oreo,

Kijk voor de lol is de kampioenspot helemaal terug en let dan heel goed op Anita.
Dan kan je daarna terug komen en je posts editten. Die jongen speelt de gehele 2de seizoenshelft op dat niveau.
En onderschat zn fysiek niet zo, hij wint de meeste van zn duels, gaat er ook als een pitbull in en het is best een geblokt ventje ;)

Tuurlijk wint ie amper een kopduel, maar dat doen de kleine ventjes als messi, aguero en sneijder ook niet..
Hij heeft imho de meeste progressie geboekt afgelopen seizoen.

/einde betoog
We zullen het wel zien komend seizoen :) Spelers van de eigen opleiding worden wel vaak snel gehyped.
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:03:04 #195
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98881016
Zit nét die derde ster erop, krijg je dít...

quote:
Ajax verliest merkrechten op eigen shirt

AMSTERDAM - De merkregistratie van het rood-witte shirt van Ajax is ongeldig. Dat heeft de rechtbank van Amsterdam deze week bepaald in een zaak die de club had aangespannen tegen een man die zonder toestemming Ajax-souvenirs verkocht.

Volgens de rechter voldoet de merkregistratie van Ajax uit 1996 niet aan de technische eisen die in Europa aan kleurmerken worden gesteld.

De club won de rechtszaak tegen de verkoper uiteindelijk wel, omdat die ten onrechte de indruk wekte dat het om officiële Ajax-producten ging. Toch is de zaak een groot verlies voor de club, stelt merkenbureau Chiever. "Immers, Ajax raakt hiermee de exclusieve merkrechten op het design van zijn shirt kwijt."

Dit is volgens merkenadviseur Bas Kist van Chiever terug te voeren op de strenge eisen die het Europese Hof van Justitie stelt aan de registratie van kleurmerken.

Kleurcode

"Sinds de Libertel-uitspraak van 2003 van het Europese Hof, moeten kleurmerkregistraties voorzien zijn van een kleurcode. Registraties zonder deze code zijn in principe ongeldig. De registratie van het shirt van Ajax stamt uit 1996."

Ajax is niet het eerste bedrijf dat tegen dit probleem aanloopt. Kist: "Eerder verloor KPN zijn recht op het kleurmerk groen. In 2006 bepaalde de Belgische rechter dat het kleurmerk groen van KPN niet geldig was vanwege het ontbreken van de PMS-kleurcode. KPN kon daarom niets doen tegen concurrent Mobistar die ook groen gebruikte."

Onrechtvaardig

Volgens Chiever ondervinden bedrijven die zich al vele jaren onderscheiden met kleurmerken, grote hinder van de nieuwe eisen in Europa.

"Het is onrechtvaardig dat dit soort oude merkregistraties op deze manier onderuit gehaald wordt. Men zou eenvoudigweg moeten toestaan dat aan oude kleurmerkregistraties de kleurcode wordt toegevoegd. Echter, het beleid is helaas anders", aldus Kist.

Het is nog niet bekend of Ajax in beroep gaat tegen de beslissing.
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:20:36 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98881793
Huf, je zit echt teveel in dit topic.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:25:43 #197
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98882045
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
Huf, je zit echt teveel in dit topic.
Leg uit...
Look behind you! It's your ass!
pi_98884232
Binnenkort maar eens naar de Lutte O+
Noot noot.
pi_98885150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zit nét die derde ster erop, krijg je dít...

[..]

Ik het het gelezen, maar wat houd het nou in? :@
pi_98885709
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik het het gelezen, maar wat houd het nou in? :@
Dat iedereen een ajaxshirt mag maken en uitbrengen. Zolang je het maar niet als officieel ajax product verkoopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')