abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:11:05 #126
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_98865674
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
In het Feyenoord topic moet echt elke ex speler ongeveer zijn been of nek breken. :')
Ik noem dat humor :D
AFC AJAX
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:12:07 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98865720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef ElProf het volgende:

[..]

Anita is een van de best voetballende verdedigende middenvelders van de Eredivisie. Volgens mij zie jij op de dm positie het liefst een teruggetrokken lange nummer 10.;z Ajax werd fysiek wel overlopen, maar doordat ze nu een arrogante, zelfverzekerde en uiterst fanatieke Janssen op het middenveld hebben zal dit echt niet meer het geval zijn!
Frank de Boer wilt met de punt naar achteren spelen op het middenveld, zo zal het waarschijnlijk gaan worden:
---Janssen--------Eriksen---
---------------Anita---------------
Beste middenveld van de Eredivisie, en doet ook niet onder voor de meeste Europese subtoppers!
Anita wordt in Europa gewoon overlopen. Davids was ook niet groot, maar die was net een tandje feller en fysiek sterker.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98865797
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik noem dat humor :D
Ik ben bang dat ze het menen. ;(
Is er een ex Ajax speler niet meer welkom op de club? Nee toch?
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:14:38 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98865826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ze het menen. ;(
Is er een ex Ajax speler niet meer welkom op de club? Nee toch?
Kluivert mag inmiddels echt wel optieven hoor, eerst PSV nu twente, en maar blaten dat ja Alacied bent en blijft :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:15:57 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98865874
Achja, aan de andere kant moet je ook gewoon geld verdienen. En als je voetbal erg leuk vindt en je geen baan krijgt bij de club waarvan je houdt, dan moet je wat. Ik neem het hem niet kwalijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98865905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kluivert mag inmiddels echt wel optieven hoor, eerst PSV nu twente, en maar blaten dat ja Alacied bent en blijft :').
Ja, hij kan er toch niks aan doen dat Ajax hem niet moet als trainer? Als hij zich blijft ontwikkelen bij andere clubs is hij van mij welkom. Ik verwacht er alleen niks van bij hem.
Net als Co Adriaanse, AZ en Twente maar ik sluit hem nog niet volledig uit bij Ajax.

Hij is zeker ook welkom op de tribune om een wedstrijd te kijken toch?
Of zou je dat echt niet meer willen bij Kluivert?
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:16:53 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98865910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Catch22- het volgende:
Achja, aan de andere kant moet je ook gewoon geld verdienen. En als je voetbal erg leuk vindt en je geen baan krijgt bij de club waarvan je houdt, dan moet je wat. Ik neem het hem niet kwalijk.
Dan moet je niet een week of 3 geleden bij Ajax rondlopen en openlijk solliciteren naar een functie, met dat soort teksten over altijd Ajacied zijn etc...
Get woke, go broke!
pi_98865921
Ik neem het hem ook niet kwalijk. Hij probeert wat van zijn carriere als trainer te maken en dus ervaring op te doen, als Ajax hem de kans niet biedt en Twente wel, tja dan maar naar Twente hé. Als hij kon kiezen tussen Ajax en Twente had hij gewoon voor Ajax gekozen.
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:18:14 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98865952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja, hij kan er toch niks aan doen dat Ajax hem niet moet als trainer? Als hij zich blijft ontwikkelen bij andere clubs is hij van mij welkom. Ik verwacht er alleen niks van bij hem.
Net als Co Adriaanse, AZ en Twente maar ik sluit hem nog niet volledig uit bij Ajax.

Hij is zeker ook welkom op de tribune om een wedstrijd te kijken toch?
Of zou je dat echt niet meer willen bij Kluivert?
Op de tribune vind ik het prima natuurlijk, maar ik vind het echt not-done om je overal maar te hoereren in NL. Ga dan bij een spaanse club oid werken.
Get woke, go broke!
pi_98865979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan moet je niet een week of 3 geleden bij Ajax rondlopen en openlijk solliciteren naar een functie, met dat soort teksten over altijd Ajacied zijn etc...
Ja hij kan het toch proberen? Open sollicitatie?
Ik vind het wel mooi. Alleen Ajax moet hem niet als trainer.
Dan moet hij toch gelde verdienen en blijven leren toch?

Lijkt me kutter voor twente dat je iemand hebt lopen die liever bij Ajax zit.
pi_98865994
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Op de tribune vind ik het prima natuurlijk, maar ik vind het echt not-done om je overal maar te hoereren in NL. Ga dan bij een spaanse club oid werken.
De dag dat jij iets positiefs weet te melden in dit topic drink ik er een biertje op.
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:19:38 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98866015
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

De dag dat jij iets positiefs weet te melden in dit topic drink ik er een biertje op.
De dag dat jouw mening me iets kan interesseren heb ik een lobotomie gehad.
Get woke, go broke!
pi_98866040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het ging me er ook meer om dat kennelijk volgens sommige bij Feyenoord Guzman geheel niet meer welkom is op de club. :') En nu Wijnaldum dus ook niet.

Kan me bij Ajax zo snel niemand bedenken. Iemand die Ajax heeft verraden? Zijn die er?
pi_98866067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De dag dat jouw mening me iets kan interesseren heb ik een lobotomie gehad.
En terecht, maar je mening over Kluivert vind ik wel weer erg vergaand. Ondanks dat Ajax hem niet als trainer wil aanstellen mag hij van jou eigenlijk niet bij een andere club binnen Nederland aan het werk?
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:21:10 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98866084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het ging me er ook meer om dat kennelijk volgens sommige bij Feyenoord Guzman geheel niet meer welkom is op de club. :') En nu Wijnaldum dus ook niet.

Kan me bij Ajax zo snel niemand bedenken. Iemand die Ajax heeft verraden? Zijn die er?
nee, zo erg is het ook weer niet allemaal :). IK vind het gewoon jammer dat zo iemand het doet, das ook niet rationeel ofzo :).
Get woke, go broke!
pi_98866126
van Gaal naar AZ vond ik alleen echt niet best.
Maar zelfs die is meer dan welkom op de club. Toch een clubheld.
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:23:21 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98866158
El hamdoei, die hoef ik iig nooit meer te zien :').
Get woke, go broke!
pi_98866226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
El hamdoei, die hoef ik iig nooit meer te zien :').
Daar geef ik je dan wel weer groot gelijk in. Zie hem zo naar Feyenoord, Psv en Twente gaan hoor, maakt hem geen flikker uit welke club het is. Hij kijkt vooral naar hoeveel geld het schuift en of de Mercedes die hij krijgt dikker is als zijn huidige.
pi_98866281
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef ElProf het volgende:

[..]

Daar geef ik je dan wel weer groot gelijk in. Zie hem zo naar Feyenoord, Psv en Twente gaan hoor, maakt hem geen flikker uit welke club het is. Hij kijkt vooral naar hoeveel geld het schuift en of de Mercedes die hij krijgt dikker is als zijn huidige.
Dat wisten we toch al toen we hem kochten? Ik ben niet verrast.
Ook niet echt een clubicoon.

Niet eens de moeite waard om een gebroken been toe te wensen. Hoop alleen dat Ajax er alles aan doet om hem in het buitenland te verkopen en dan het liefste aan Jol
pi_98866542
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat wisten we toch al toen we hem kochten? Ik ben niet verrast.
Ook niet echt een clubicoon.

Niet eens de moeite waard om een gebroken been toe te wensen. Hoop alleen dat Ajax er alles aan doet om hem in het buitenland te verkopen en dan het liefste aan Jol
Jol heeft al gezegd dat er geen ruimte is voor El Ham
pi_98866588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Jol heeft al gezegd dat er geen ruimte is voor El Ham
Jammer ;(
pi_98866628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Anita is de enige die vorig seizoen met de volle 100% inzet heeft gespeeld.
Anita komt persoonlijk te kort voor een basisplek in Ajax. Het is een soort Dirk Kuyt die bijhoorlijk wat techniek mist maar continu achter die bal aan blijft draven. Zijn mindere punten waren afgelopen seizoen ook niet zo opvallend omdat hij technisch niet sterk genoeg is voor een verdediger en zo voorbij wordt gelopen. Hij kan opzich wel een balletje breed leggen.

Punt is een beetje dat Enoh alle karakter eigenschappen heeft die Anita mist. Fysiek sterker, pitbull achtige speler alleen is het niet best wat betreft het 'voetbal' gedeelte. Een voetballer met de kwaliteiten van Anita & Enoh dan kom je ten minste pas ergens. Nu is het net niet voor beide.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98866648
Is er eigenlijk een mogelijkheid dat El Ham blijft zitten? Soort van Bogarde actie zeg maar?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98866703
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid dat El Ham blijft zitten? Soort van Bogarde actie zeg maar?
Lijkt me wel, hij heeft gewoon een contract.
pi_98866710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja, natuurlijk.
Een contract is een contract. Ajax moet verkopen, contract uitzitten of in goed overleg er een eind aan maken (afkopen).

Waarbij verkopen ook in goed overleg is. Als EL Ham niet wil heb je een issue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')