Ik noem dat humorquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
In het Feyenoord topic moet echt elke ex speler ongeveer zijn been of nek breken.![]()
Anita wordt in Europa gewoon overlopen. Davids was ook niet groot, maar die was net een tandje feller en fysiek sterker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef ElProf het volgende:
[..]
Anita is een van de best voetballende verdedigende middenvelders van de Eredivisie. Volgens mij zie jij op de dm positie het liefst een teruggetrokken lange nummer 10.;z Ajax werd fysiek wel overlopen, maar doordat ze nu een arrogante, zelfverzekerde en uiterst fanatieke Janssen op het middenveld hebben zal dit echt niet meer het geval zijn!
Frank de Boer wilt met de punt naar achteren spelen op het middenveld, zo zal het waarschijnlijk gaan worden:
---Janssen--------Eriksen---
---------------Anita---------------
Beste middenveld van de Eredivisie, en doet ook niet onder voor de meeste Europese subtoppers!
Kluivert mag inmiddels echt wel optieven hoor, eerst PSV nu twente, en maar blaten dat ja Alacied bent en blijftquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het menen.![]()
Is er een ex Ajax speler niet meer welkom op de club? Nee toch?
Ja, hij kan er toch niks aan doen dat Ajax hem niet moet als trainer? Als hij zich blijft ontwikkelen bij andere clubs is hij van mij welkom. Ik verwacht er alleen niks van bij hem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kluivert mag inmiddels echt wel optieven hoor, eerst PSV nu twente, en maar blaten dat ja Alacied bent en blijft.
Dan moet je niet een week of 3 geleden bij Ajax rondlopen en openlijk solliciteren naar een functie, met dat soort teksten over altijd Ajacied zijn etc...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Catch22- het volgende:
Achja, aan de andere kant moet je ook gewoon geld verdienen. En als je voetbal erg leuk vindt en je geen baan krijgt bij de club waarvan je houdt, dan moet je wat. Ik neem het hem niet kwalijk.
Op de tribune vind ik het prima natuurlijk, maar ik vind het echt not-done om je overal maar te hoereren in NL. Ga dan bij een spaanse club oid werken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, hij kan er toch niks aan doen dat Ajax hem niet moet als trainer? Als hij zich blijft ontwikkelen bij andere clubs is hij van mij welkom. Ik verwacht er alleen niks van bij hem.
Net als Co Adriaanse, AZ en Twente maar ik sluit hem nog niet volledig uit bij Ajax.
Hij is zeker ook welkom op de tribune om een wedstrijd te kijken toch?
Of zou je dat echt niet meer willen bij Kluivert?
Ja hij kan het toch proberen? Open sollicitatie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je niet een week of 3 geleden bij Ajax rondlopen en openlijk solliciteren naar een functie, met dat soort teksten over altijd Ajacied zijn etc...
De dag dat jij iets positiefs weet te melden in dit topic drink ik er een biertje op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de tribune vind ik het prima natuurlijk, maar ik vind het echt not-done om je overal maar te hoereren in NL. Ga dan bij een spaanse club oid werken.
De dag dat jouw mening me iets kan interesseren heb ik een lobotomie gehad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dag dat jij iets positiefs weet te melden in dit topic drink ik er een biertje op.
Het ging me er ook meer om dat kennelijk volgens sommige bij Feyenoord Guzman geheel niet meer welkom is op de club.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de tribune vind ik het prima natuurlijk, maar ik vind het echt not-done om je overal maar te hoereren in NL. Ga dan bij een spaanse club oid werken.
En terecht, maar je mening over Kluivert vind ik wel weer erg vergaand. Ondanks dat Ajax hem niet als trainer wil aanstellen mag hij van jou eigenlijk niet bij een andere club binnen Nederland aan het werk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De dag dat jouw mening me iets kan interesseren heb ik een lobotomie gehad.
nee, zo erg is het ook weer niet allemaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging me er ook meer om dat kennelijk volgens sommige bij Feyenoord Guzman geheel niet meer welkom is op de club.En nu Wijnaldum dus ook niet.
Kan me bij Ajax zo snel niemand bedenken. Iemand die Ajax heeft verraden? Zijn die er?
Daar geef ik je dan wel weer groot gelijk in. Zie hem zo naar Feyenoord, Psv en Twente gaan hoor, maakt hem geen flikker uit welke club het is. Hij kijkt vooral naar hoeveel geld het schuift en of de Mercedes die hij krijgt dikker is als zijn huidige.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
El hamdoei, die hoef ik iig nooit meer te zien.
Dat wisten we toch al toen we hem kochten? Ik ben niet verrast.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef ElProf het volgende:
[..]
Daar geef ik je dan wel weer groot gelijk in. Zie hem zo naar Feyenoord, Psv en Twente gaan hoor, maakt hem geen flikker uit welke club het is. Hij kijkt vooral naar hoeveel geld het schuift en of de Mercedes die hij krijgt dikker is als zijn huidige.
Jol heeft al gezegd dat er geen ruimte is voor El Hamquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al toen we hem kochten? Ik ben niet verrast.
Ook niet echt een clubicoon.
Niet eens de moeite waard om een gebroken been toe te wensen. Hoop alleen dat Ajax er alles aan doet om hem in het buitenland te verkopen en dan het liefste aan Jol
Jammerquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jol heeft al gezegd dat er geen ruimte is voor El Ham
Anita komt persoonlijk te kort voor een basisplek in Ajax. Het is een soort Dirk Kuyt die bijhoorlijk wat techniek mist maar continu achter die bal aan blijft draven. Zijn mindere punten waren afgelopen seizoen ook niet zo opvallend omdat hij technisch niet sterk genoeg is voor een verdediger en zo voorbij wordt gelopen. Hij kan opzich wel een balletje breed leggen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Anita is de enige die vorig seizoen met de volle 100% inzet heeft gespeeld.
Lijkt me wel, hij heeft gewoon een contract.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid dat El Ham blijft zitten? Soort van Bogarde actie zeg maar?
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid dat El Ham blijft zitten? Soort van Bogarde actie zeg maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |