3 miljoen voor Janssen, 1 miloen Boerrigter (toch?), 4 miljoen Sigtorson.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:55 schreef stoeltafel het volgende:
Ben benieuwd of er nu nog een tweede spits komt. Dat wilde de Boer toch. Aardig bescheiden ingekocht deze zomer. Rond de 10 miljoen toch
3 miljoen voor die Zuid-Afrikaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:15 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
3 miljoen voor Janssen, 1 miloen Boerrigter (toch?), 4 miljoen Sigtorson.
quote:'Stekelenburg geeft jawoord aan technisch directeur AS Roma'
Zaterdag, 2 juli 2011 om 10:38
Mocht Maarten Stekelenburg zaterdag in actie komen in de oefenwedstrijd van Ajax tegen VV Buitenpost, dan is de kans groot dat de keeper in dit duel afscheid neemt van het Nederlandse publiek. Danny Blind zei vrijdag in de Italiaanse media dat er geen contact was geweest met AS Roma, maar volgens Corriere dello Sport wordt de transfer spoedig afgerond.
De Italiaanse krant meldde eerder deze week al dat Walter Sabatani, technisch directeur van Roma, in Nederland verbleef. De sportbestuurder zou inmiddels een persoonlijk gesprek hebben gehad met Stekelenburg en de doelman van het Nederlands elftal ervan overtuigd hebben om naar Rome te komen. Ajax heeft aangegeven even een pauze te nemen om na te denken.
De Amsterdammers hopen tien miljoen euro te verdienen aan de transfer van Stekelenburg, maar Roma gaat voorlopig niet verder dan zeven miljoen. Omdat de keeper volgend jaar transfervrij is, is ook dat geen verkeerd bedrag. De Italianen staan verder op het punt om Bojan Krkic en José Angel binnen te halen en willen doelman Doni lozen bij Liverpool.
Dat dacht ik ook maar ik moet zeggen dat de koopwoede van PSV van hen toch wel een zeer geduchte concurrent maakt... al blijft hun probleem de coachquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:59 schreef Omega het volgende:
Ja volgens mij had Frank de Boer dat inderdaad gezegd. Maar het zal dan vooral een back up spits worden. Dus dat zal zeker geen spits in de categorie Matavz zijn.
Ik ben overigens blij dat Ajax niet te veel geld uitgeeft deze zomer. Alle spelers zijn gehaald voor begrijpelijke prijzen. Indien de rest blijft (Alleen voor Stekelenburg hebben we een adequate opvolger) dan zie ik Ajax gewoon meedoen om de nationale prijzen en misschien wel de grote favoriet.
Bron? Voetbalzone?quote:
Ik vraag me af of het überhaupt wel een stap vooruit is sportief gezien..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bron? Voetbalzone?
Naar Roma gaan zou wel een faal zijn.
Ja PSV zal een geduchte concurent zijn, maar Maertens komt ipv Balasz, is toch een achteruitgang. Strootman komt ipv Engelaar of Hutchinson, in de toekomst wel een vooruitgang, maar in het komend jaar zie ik Strootman niet als een echte leider. Wijnaldum, die zal dan op 10 spelen en Toivonen in de spits. Ik denk dat Toivonen daar juist minder is dan op 10. Overal nog geen vooruitgang bij PSV vind ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik moet zeggen dat de koopwoede van PSV van hen toch wel een zeer geduchte concurrent maakt... al blijft hun probleem de coach
Het zal er ook mee te maken hebben dat de echte top zich niet meldt voor hem, dus dan de subtop, hij wil ook graag een buitenlands avontuur. Als ik zie wie Roma heeft gehaald, kan het best een goed team worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het überhaupt wel een stap vooruit is sportief gezien..
Hij wil weg en moet weg ivm transfersom en hij krijgt in ieder geval tegenstanders die van een hoger niveau zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het überhaupt wel een stap vooruit is sportief gezien..
Ik ben het met je eens, al die aankopen maken PSV nog niet beter dan vorig seizoen maar we zullen om de titel tegen hun en Twente gaan strijden lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja PSV zal een geduchte concurent zijn, maar Maertens komt ipv Balasz, is toch een achteruitgang. Strootman komt ipv Engelaar of Hutchinson, in de toekomst wel een vooruitgang, maar in het komend jaar zie ik Strootman niet als een echte leider. Wijnaldum, die zal dan op 10 spelen en Toivonen in de spits. Ik denk dat Toivonen daar juist minder is dan op 10. Overal nog geen vooruitgang bij PSV vind ik.
Strootman heeft sowieso natuurlijk pas een jaartje op redelijk niveau gespeeld. Het is maar afwachten hoe die zich gaat ontwikkelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja PSV zal een geduchte concurent zijn, maar Maertens komt ipv Balasz, is toch een achteruitgang. Strootman komt ipv Engelaar of Hutchinson, in de toekomst wel een vooruitgang, maar in het komend jaar zie ik Strootman niet als een echte leider. Wijnaldum, die zal dan op 10 spelen en Toivonen in de spits. Ik denk dat Toivonen daar juist minder is dan op 10. Overal nog geen vooruitgang bij PSV vind ik.
We hebben maar 1 pure vleugelverdediger (VDW) hoor. Lopen nog een paar goede (vleugel)verdedigers rond in de jeugd dus investeren in de breedte lijkt me not dunquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:46 schreef Komakie het volgende:
Ik hou me hart toch een beetje vast met de selectie van Ajax. Zo verschrikkelijk sterk vind ik hem niet. Het zal echt op de trainers kwaliteiten van De Boer aan komen of het wat wordt denk ik.
Vind niemand trouwens dat er een verdediger bij moet komen? 4 centrale verdedigers en 4 vleugelverdedigers vind ik nou niet bepaald veel.
De Ajax selectie is inderdaad niet super maar de Boer heeft wel bewezen hiermee z'n puntjes te kunnen pakken, het hele niveau Eredivisie is natuurlijk om te huilenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:46 schreef Komakie het volgende:
Ik hou me hart toch een beetje vast met de selectie van Ajax. Zo verschrikkelijk sterk vind ik hem niet. Het zal echt op de trainers kwaliteiten van De Boer aan komen of het wat wordt denk ik.
Vind niemand trouwens dat er een verdediger bij moet komen? 4 centrale verdedigers en 4 vleugelverdedigers vind ik nou niet bepaald veel.
Wel graag een nieuwe reservekeeper erbij dan in plaats van Verhoeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Stekelenburg weg vind ik niet eens zo erg... die jongen is toe aan een nieuwe stap, we vangen er goed geld voor en Vermeer is zeker op nationaal niveau een zeer goede backup...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |