abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:09:03 #251
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98920469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe dan ook, de 2e seizoenshelft vorig jaar was vele malen leuker dan afgelopen seizoen. Het was een waar feest om Ajax te zien voetballen. Het draaide als een tierelier.

Ajax liet ten minste ook goed voetbal op de mat zien, dat heb ik bij Frank de Boer nog niet gezien, het was altijd vingertjes crossed en hopen dat die bal een keer goed valt. Het combinatie voetbal bij Jol was vele malen beter. Het was alleen te inconsistent. Een goal achter en Ajax deed niks meer bij Jol. Dat heeft FdB wel uit Ajax weten te helpen.
Eerst zeg je dat Anita totaal niet technisch is en positioneel slecht is en nou beweer je weer dat Jol combinatievoetbal speelde. :D

Je moet echt beter opletten tijdens wedstrijden :Y
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98920588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef gniffie het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat Anita totaal niet technisch is en positioneel slecht is en nou beweer je weer dat Jol combinatievoetbal speelde. :D

Je moet echt beter opletten tijdens wedstrijden :Y
Onder Jol heeft Ajax zijn beste voetbal sinds '98 gespeeld.
pi_98920631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet met je eens!
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:21:05 #254
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_98921044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zeker. Het combinatie voetbal van de 2e seizoenshelft vorig jaar was fantastisch. Het voetbal onder Frank was niet altijd om aan te zien maar de koppies staan iig. meer dezelfde kant op. Dat heeft Ajax wel nodig om kampioen te worden volgend jaar. Maar qua plezier voor de neutrale kijker is het er niet beter op geworden.

Besides, met Pantelic en Suarez had je natuurlijk ook een leuke tandem die overal de bal goed neer kunnen leggen voor een 2e speler zodat die ook veel meer scoren zoals een Siem de Jong bijv. En hadden we met Rommedahl een typische vleugelspeler die met gemak een mannetje voorbij komt en daarbij kan helpen tijdens de 2e helft. Nu hebben we geen van dat allen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98921113
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zeker. Het combinatie voetbal van de 2e seizoenshelft vorig jaar was fantastisch. Het voetbal onder Frank was niet altijd om aan te zien maar de koppies staan iig. meer dezelfde kant op. Dat heeft Ajax wel nodig om kampioen te worden volgend jaar. Maar qua plezier voor de neutrale kijker is het er niet beter op geworden.

Besides, met Pantelic en Suarez had je natuurlijk ook een leuke tandem die overal de bal goed neer kunnen leggen voor een 2e speler zodat die ook veel meer scoren zoals een Siem de Jong bijv. En hadden we met Rommedahl een typische vleugelspeler die met gemak een mannetje voorbij komt en daarbij kan helpen tijdens de 2e helft. Nu hebben we geen van dat allen.
Suarez en Pantellic verbloemden veel, Suarez die er 35 maakt en Pantellic had er in een heel jaar ook gewoon 25 gemaakt.
pi_98921361
Gast, er was geen combinatievoetbal.
pi_98921471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet met je eens!
Noem een betere periode dan. Laatste 14 wedstrijden gewonnen met doelsaldo 50-3 met onder andere een 4-1 tegen PSV en een 3-0 tegen Twente.
Niet dat doelsaldo alles zegt, maar wel veel. Zeker in dit geval, waarbij er niet veel grote uitschieters waren maar gewoon constant met ongeveer 4-0 gewonnen werd, waar het zeer vaak ook 8-0 had kunnen zijn.
pi_98921814
Dat men in een flow zat ontken ik niet. Ik zeg alleen dat er bij het doel van Jol geen combinatie en geen automatismen aan te pas kwamen.
En in 2004 speelde men veel beter. Zelfs in wat wedstrijden van De Boer speelde Ajax beter dan Jol qua combinqtiespel (AZ, AC Milan)
pi_98921876
En met powerplay kan je als het goed loopt in Nederland veel afdwingen. Je kan alleen nergens op terugvallen als het niet loopt of als je een betere tegenstander hebt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:19:02 #260
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98923757
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Gast, er was geen combinatievoetbal.
Jawel. Iedereen zocht de combinatie met Suarez.. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_98923779
Wedstrijd van morgen ergens te zien? :P
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:35:04 #262
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_98926928
Er wordt wel veel gezeikt dat Jol niet aanvallend speelde, maar Ajax behaalde de meeste doelpunten in één seizoen sinds '97/'98. (Meeste goals voor was toen overigens ook Ajax).

De man heeft blijkbaar wel iets goeds gedaan voorin. Dat hij niet past in het ajax systeem en dergelijke zal allemaal best maar om de man maar af te kraken gaat mij wat te ver.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:38:33 #263
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_98927092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef fusionfake het volgende:
Er wordt wel veel gezeikt dat Jol niet aanvallend speelde, maar Ajax behaalde de meeste doelpunten in één seizoen sinds '97/'98. (Meeste goals voor was toen overigens ook Ajax).

De man heeft blijkbaar wel iets goeds gedaan voorin. Dat hij niet past in het ajax systeem en dergelijke zal allemaal best maar om de man maar af te kraken gaat mij wat te ver.
Hear hear! ^O^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98927283
quote:

Ik zeg nergens dat hij niet aanvallend speelde, ik zeg alleen dat er weinig tot geen combinatievoetbal was.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:45:36 #265
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_98927475
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij niet aanvallend speelde, ik zeg alleen dat er weinig tot geen combinatievoetbal was.
Ik doelde ook niet op één specifiek persoon.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:48:50 #266
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98930671
De wedstrijd tegen AC milan was goed en mooi...Eerste helft Spartak thuis...
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:49:47 #267
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98930719
Beter dan wat ik onder Jol heb gezien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98932504
Tsjah het is niet echt te vergelijken. De Boer moest het zonder Suarez doen en Jol had Pantelic, een matige speler maar kon aardig kaatsen en combineren.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:04:52 #269
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_98937440
quote:

Niemand zegt dat Jol niet aanvallend speelde, en zijn systeem met Ajax sloeg gewoon nergens op. Hij had gewoon geluk dat Suarez net in zo'n goede fase zat. Want alles was lange ballen naar voren op Suarez.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_98939585

Even lenen van een ene Matthijs van het ajax network forum :+

Prima selectie lijkt me zo, hopelijk blijft iedereen en komt Sigthórsson gewoon. :)
pi_98940541
zou toch wel nog een extra spit willen zien met sigthor. En de 2e keus van de achterste vier krijg je ook geen veilig gevoel bij.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 08:19:13 #272
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_98940892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Even lenen van een ene Matthijs van het ajax network forum :+

Prima selectie lijkt me zo, hopelijk blijft iedereen en komt Sigthórsson gewoon. :)
:Y

Sigthórsson is binnen volgens VZ
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_98940944
quote:
Ajax zal vermoedelijk nog dit weekend melding maken van de komst van Kolbeinn Sigthórsson. De Amsterdammers zijn al wekenlang persoonlijk rond met de aanvaller en hebben volgens De Telegraaf te horen gekregen dat AZ op het punt staat om in te stemmen met een transfer. Ajax betaalt ongeveer vier miljoen euro voor de IJslander, die maandag medisch gekeurd wordt.

Na Derk Boerrigter, Theo Janssen, Thulani Serero en Mats Rits wordt de 21-jarige Sigthórsson de vijfde aanwinst van Ajax voor het nieuwe seizoen. De landskampioen zit al een tijdje achter de aanvaller van AZ aan en wilde in eerste instantie om en nabij 2,5 miljoen euro betalen. AZ hield vast aan de vraagprijs van vijf miljoen, maar beide partijen hebben nu water bij de wijn gedaan.

Zaterdag en zondag moet het papierwerk in orde worden gemaakt, waarna Sigthórsson na het weekend in Amsterdam zal arriveren voor de medische keuring. Hij gaat nog niet mee met Ajax op trainingskamp naar De Lutte: evenals Christian Eriksen en Nicolai Boilesen deed Sigthórsson mee aan het EK voor spelers onder de 21 jaar en krijgt hij nog een week de tijd om uit te rusten.

De komst van de IJslander, die overigens één keer scoorde op het EK, betekent dat Frank de Boer zijn selectie voor volgend seizoen rond heeft: alleen bij een vertrek van Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel of Jan Vertonghen zal Ajax zich opnieuw op de transfermarkt melden. Sigthórsson moet de opvolger worden van Mounir El Hamdaoui, die geen toekomst heeft in Amsterdam.
:Y
pi_98941091
Ben benieuwd of er nu nog een tweede spits komt. Dat wilde de Boer toch. Aardig bescheiden ingekocht deze zomer. Rond de 10 miljoen toch
pi_98941195
quote:
Sigthorsson eindelijk Ajacied

AMSTERDAM - Ajax-trainer Frank de Boer heeft zijn droomspits binnen. Nadat Kolbeinn Sigthorsson (21) weken geleden al overeenstemming bereikte met de Amsterdammers over een contract voor vier jaar, werden Ajax en AZ het vrijdag mondeling eindelijk eens over de transfersom van circa 4 miljoen euro. Danny Blind (Ajax) en de zaakwaarnemer Andri Sigthorsson kregen te horen dat AZ met de transfer instemt.

Direct na het behalen van de landstitel plaatste De Boer de IJslandse jongeling boven aan zijn prioriteitenlijstje. Door het vertrek van Luis Suarez, het muiten van Mounir El Hamdaoui en de twijfels over Dario Cvitanich zaten de hoofdstedelingen te springen om een goede aanvalsleider.

Omdat Sigthorsson een transfer naar Ajax zag zitten, hij clubs als Manchester City, Borussia Dortmund en PSV afzegde en akkoord ging met een vierjarige aanbieding, leek de definitieve deal een kwestie van tijd.Maar AZ weigerde de spits, die afgelopen seizoen definitief naam maakte door tegen VVV Venlo vijf keer te scoren, zonder slag of stoot te laten vertrekken. In eerste instantie werd zelfs nog gepoogd Sigthorsson te verleiden tot het tekenen van een nieuw, langdurig contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')