Ben je een beetje onzeker over je eigen geaardheid dat je alles wat een beetje afwijkt "homo" vindt?quote:
GTR is een wijvenauto. Een playstation op wielen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Grielen het volgende:
Ze bedoelen eigenlijk deze in die reclame:
[ afbeelding ]
Maar dan slaat het nog als een tang op een varken. Als ze nou met een Chevy Camaro SS of een Dodge Charger of een Nissan GTR aankomen met de leus: "alleen echte mannen kunnen hem aan", dan komt het nog enigszins geloofwaardig over.
Ik rijd rondjes om je heen met m'n Golf 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
GTR is een wijvenauto. Een playstation op wielen.
Overigens rijdt zo'n Fiat 500 best geinig. Ik heb een keer een Ford Ka () als leenauto gehad, die zijn praktisch hetzelfde. Je kan er wel lekker mee over rotondes hoeken
.
Geen drol aan dat ding.quote:
Door kleine dorpjes in Frankrijk en Italië zal zo'n 500tje echt beter rijden hoor. Die heeft smallere banden waardoor je minder gek wordt van de kinderkopjes enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef antfukker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die fiat beter rijdt dan een Audi A8. Dat is pas heerlijk
Mans doen over een Fiat 500, maar zelf in een auto van dik 20 jaar oud rijdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik rijd rondjes om je heen met m'n Golf 2.
Ik rij liever over de snelwegen in duitslandquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Door kleine dorpjes in Frankrijk en Italië zal zo'n 500tje echt beter rijden hoor. Die heeft smallere banden waardoor je minder gek wordt van de kinderkopjes enzo.
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je alleen maar hard rechtuit kunt rijden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik rij liever over de snelwegen in duitsland
Oh ik heb er ook 1 van 34quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Mans doen over een Fiat 500, maar zelf in een auto van dik 20 jaar oud rijden
Hard rijden over een snelweg prefereren boven rond toeren door oude dorpjes enzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik rij liever over de snelwegen in duitsland
Ja, stop er een vrouw in, of de gemiddelde opel-rijder, die crasht hem binnen een kilometer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is altijd met die kleine "hippe" kutauto's.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Aldi auto? Zo'n ding kost 14 duizend euro. Ik vind dat nogal voor zo'n kleine auto.
Ik heb gezocht op Fiat 500 Twin-Air. En al lag er een V8 in, dan nog was het een homosuele auto!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef vanBinsberge het volgende:
TS geeft een vertekend beeld van de auto door in de OP een ander te zetten
Als je je daar beter door voelt, ga gerust je gangquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hard rijden over een snelweg prefereren boven rond toeren door oude dorpjes enzo?
Wouw, jij bent een echte vent! Mag ik je aanraken?
Zo'n GTR die elke Duitse auto verpulverd, ja, dat kan natuurlijk nooit goed zijn...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom met je A8 maar eens naar de dolomieten, dan zal ik je eens een keer helemaal gaar rijden op die weggetjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef antfukker het volgende:
[..]
Als je je daar beter door voelt, ga gerust je gang. Bedoelde meer dat ik liever goed over de snelweg rij zonder te stuiteren dan een beetje een slinger weggetje neem die elke auto kan nemen (dus ook een A8) zonder al te veel problemen
En toch is het een hele populaire remix van een Fiat 500 die ooit zo populair was vroegah en nu nog liefhebberclubs van bestaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op Fiat 500 Twin-Air. En al lag er een V8 in, dan nog was het een homosuele auto!
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Kom met je A8 maar eens naar de dolomieten, dan zal ik je eens een keer helemaal gaar rijden op die weggetjes.
Zelfde als de Kever. De oude is stoer maar een nieuwe is ook voor sjaaltjesmannen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
En toch is het een hele populaire remix van een Fiat 500 die ooit zo populair was vroegah en nu nog liefhebberclubs van bestaan.
Let maar niet op hem. Typisch zo'n patsertje die graag met z'n burgerlijke camping vakantie naar het zuiden loopt te patsen en 's winters altijd naar hetzelfde wintersport oord gaat.quote:
het is nog steeds een Nissan waarmee je alleen door petjesdragers serieus wordt genomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zo'n GTR die elke Duitse auto verpulverd, ja, dat kan natuurlijk nooit goed zijn...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is nog steeds een Nissan waarmee je alleen door petjesdragers serieus wordt genomen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Typisch zo'n patsertje die graag met z'n burgerlijke camping vakantie naar het zuiden loopt te patsen en 's winters altijd naar hetzelfde wintersport oord gaat.
Nissan GTRquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is nog steeds een Nissan waarmee je alleen door petjesdragers serieus wordt genomen
Ik heb het over degene die jij gequote had in jouw quote dus darwin ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef antfukker het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens nergens gezegt dat IK een Audi A8 heb. Alleen rijden ze wel meesterlijk
. Niet zo snel met je conclusie zijn..
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Kom met je A8 maar eens naar de dolomieten, dan zal ik je eens een keer helemaal gaar rijden op die weggetjes.
Wedden dat hij een Nissan Qashqai rijdt ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Typisch zo'n patsertje die graag met z'n burgerlijke camping vakantie naar het zuiden loopt te patsen en 's winters altijd naar hetzelfde wintersport oord gaat.
En dan nog, met z'n 'kom maar eens hier in de Dolomieten met je A8'. Alsof mensen die een A8 rijden lekker met dat ding naar een kneuterig campingkje in de dolomieten gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wedden dat hij een Nissan Qashqai rijdt ofzoEcht zo`n burgerlul met kekke overhemd in spijkerbroek gestopt.
Ik denk Volkswagen Touareg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wedden dat hij een Nissan Qashqai rijdt ofzoEcht zo`n burgerlul met kekke overhemd in spijkerbroek gestopt.
Echt hequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dan nog, met z'n 'kom maar eens hier in de Dolomieten met je A8'. Alsof mensen die een A8 rijden lekker met dat ding naar een kneuterig campingkje in de dolomieten gaan.
Op het asfalt vast wel wel ja. Op onverhard niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik rijd rondjes om je heen met m'n Golf 2.
Heb je er wel eens in gereden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja, stop er een vrouw in, of de gemiddelde opel-rijder, die crasht hem binnen een kilometer.
Het blijft een Niksan die rijdt als een computerspelletje met alle hulpjes aan. Er staan nog net geen pylonnetjes op de weg om de ideale lijn aan te gevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zo'n GTR die elke Duitse auto verpulverd, ja, dat kan natuurlijk nooit goed zijn...
En die zitten in de Fiat 500 niet hequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef fathank het volgende:
Het blijft een Niksan die rijdt als een computerspelletje met alle hulpjes aan. Er staan nog net geen pylonnetjes op de weg om de ideale lijn aan te geven.
Mercedes heeft ook echt geen gebruik daarvan gemaakt hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef fathank het volgende:
Het blijft een Niksan die rijdt als een computerspelletje met alle hulpjes aan. Er staan nog net geen pylonnetjes op de weg om de ideale lijn aan te geven.
amenth ga wegquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Catch22- het volgende:
Die Nissan is een toffe wagen hoor, maar heeft niet de allure van een m3
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]BMW
Nou kijk. Dat leren stuurtje in de BMW en hoe het gevormd is, gelijk wordt er een onderbewuste link gelegd naar een bepaalde patsertjesbevolking in mijn hersenenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Catch22- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch heb ik liever die GT-R onder mijn kont.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]BMW
Beetje gefrustreerd jong, dat ze jouw suggestie niet beter vinden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
Jaguar. Merk met een Engels roest-imago wat Tata als moederbedrijf heeft.
Welke suggestie preciesquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd jong, dat ze jouw suggestie niet beter vinden?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Nou kijk. Dat leren stuurtje in de BMW en hoe het gevormd is, gelijk wordt er een onderbewuste link gelegd naar een bepaalde patsertjesbevolking in mijn hersenenDan nog dat kleine logo'tje onderaan. Maakt het helemaal af
Jij snapt wel wat ik bedoelquote:
Dat dashboard van die GT-R ziet er uit als een bij elkaar geraapt zooitje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Al dat plastic in een GT-R komt erg mooi over inderdaad
Eh neequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij snapt wel wat ik bedoel(al staat het er wel slecht geformuleerd ja).
Dat je wel erg sterk iets zit te verdedigen ten opzichte van wat anders. Chill out manquote:
Vind ik niet zo gek aangezien je nog niet mag autorijden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
En toch heb ik liever die GT-R onder mijn kont.
Ik heb liever een oldskool Zweeds werkpaard dan zo'n karakterloze petjesbak uit Beieren:quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]BMW
Je noemt de M3 een karakterloze petjesbak? Dan mankeer je echt watquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb liever een oldskool Zweeds werkpaard dan zo'n karakterloze petjesbak uit Beieren:
[ afbeelding ]
Zit tenminste echt karakter in!
Ja had het al gegoogledquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dat je een 2 pitter hebt. (lees een soort 2cv)
Neehoor, een M3 is gewoon een karakterloze petjesbak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je noemt de M3 een karakterloze petjesbak? Dan mankeer je echt wat
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Neehoor, een M3 is gewoon een karakterloze petjesbak.
Wat vind je een fatsoenlijke auto?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:52 schreef Catch22- het volgende:
hebben jullie jochies al eens in een fatsoenlijk auto gereden? Jullie falen op vele manieren
Nee, een Faalfaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:59 schreef Goofisch het volgende:
Open vraag.
is dit een vrouwenauto?
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie er iig weinig vrouwen in rijden als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:59 schreef Goofisch het volgende:
Open vraag.
is dit een vrouwenauto?
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat ik hem wil maar mensen zeggen dat het een typische vrouwenauto is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie er iig weinig vrouwen in rijden als je dat bedoelt.
Ik heb een Subaru onder m'n reet. Dat zijn al genoeg Pk's voor een beginnend bestuurder. Ik bedoel dat als je een gemiddelde auto gewend bent (klein blikje <100 pk), en dat je dan ineens die GTR gaat besturen dat dat niet helemaal goed gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef fathank het volgende:
Heb je er wel eens in gereden?
[..]
Nee, dat is een Fiat Bravo.quote:
Ja echt enorm triest! Er is voor iedereen een auto die hij/zij leuk vindt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef SicSicSics het volgende:
Ruziemaken over welke, voor de meeste mensen voor altijd onbetaalbare, auto de mooiste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wordt mijn volgende autoquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:59 schreef Goofisch het volgende:
Open vraag.
is dit een vrouwenauto?
[ afbeelding ]
Lijkt verdacht veel op een DB9, hebben die dezelfde ontwerper?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Geelman het volgende:
Close het topic maar, want dit is de ultieme auto:
[ afbeelding ]
Jaguar XKR-S
The designer, Ian Callum, was also responsible for the Aston Martin DB7 and Vanquish coupés.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Twiitch het volgende:
Lijkt verdacht veel op een DB9, hebben die dezelfde ontwerper?
Duidelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
The designer, Ian Callum, was also responsible for the Aston Martin DB7 and Vanquish coupés.
Nee dus!
Callum directed design at both Jaguar and Aston Martin and it is claimed that he laid the foundations for the DB9 which was later finished by Henrik Fisker
Deels dus!
Daar wil ik nog niet dood in of onder gevonden worden....bbbrrrrr, zeg niet van die enge dingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |