Gerrard, Messi, Terry.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef Genius-F het volgende:
No shit, alsof er nog clubliefde bestaat
owjah die spelen niet al bij liverpool, barcalona, chelsea... als die bij feyenoord waren begonnen waren die ook allang vertrokkenquote:
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
owjah die spelen niet al bij liverpool, barcalona, chelsea... als die bij feyenoord waren begonnen waren die ook allang vertrokken
Onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.
Niet als ze in staat zijn om ergens anders het dubbele te verdienen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.
Foto maken dan ey.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht ik 'm ooit in Eindhoven tegenkomen joekel ik 'm onderuit, erewoord.
Ik hoop dat over een week blijkt dat' ie de verkeerde kiemgroenten heeft gegeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef valek het volgende:
Wijnaldum heeft zich bekeerd. Ik vind het een leuke sympathieke jongen.
Wijnaldum wil gewoon bij een club spelen die elk jaar voor de prijzen gaan. En PSV is zo'n club. En verder, ja Feyenooit kan gewoonweg niet tippen aan ons mooie PSV.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik hoop dat over een week blijkt dat' ie de verkeerde kiemgroenten heeft gegeten.
Ik ken er een, Mathew Le Tissier. Speelde zijn hele carriere voor Southampton terwijl veel topclubs hem wilde hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel bij iedere uitmatch die ik daar ben geweest. Schiet toch weg manquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef valek het volgende:
[..]
Wijnaldum wil gewoon bij een club spelen die elk jaar voor de prijzen gaan. En PSV is zo'n club. En verder, ja Feyenooit kan gewoonweg niet tippen aan ons mooie PSV.
Kut he dat jullie niets meer voorstellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel bij iedere uitmatch die ik daar ben geweest. Schiet toch weg man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |