[opa]‘In mijn tijd hadden we geen paard en moesten we dat iedere keer lopen!’[/opa]quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Oef, inderdaad, dat hele stuk van 40 seconden.
Een reviewer zei ooit:quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Toch is dat hele save systeem in OoT een beetje jammer.
Daar heeft 'ie toch wel gelijk in!quote:maar toch merk je wel dat het een oude game is op sommige punten
Het zou slecht gesteld zijn met de gamesindustrie als OoT na 13 jaar nog steeds tienen zou halen en met hoofd en schouders boven de nieuwe games uit zou stekenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een reviewer zei ooit:
[..]
Daar heeft 'ie toch wel gelijk in!
Niet duur voor je eigen dekuboom!quote:
Wat is er jammer aan? De overworld is al zo klein dat je overal makkelijk komt. Niks aan de hand IMO.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Toch is dat hele save systeem in OoT een beetje jammer.
Ik heb iedereen uit de OP ook al toegevoegd.., maar bijna niemand mij nogquote:
Als je hem vanaf begin af aan op 3D hebt staan dan merk je het niet. Als je hem een hele tijd op 3D hebt staan en dan ineens 3D uit gaat zetten en lang gaat spelen, dan merk je het wel ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef Snever het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst ook achter. 3D uit en de snelheid van het spel schiet omhoog. Beetje jammer maar goed.
En volgens mij is het zelfs zo dat het gewoon niet waar is. Alleen bij SF omdat je daar in het menu kiest voor 2D. Dan brandt het lampje 3D ook helemaal niet. Zolang die brandt maakt het volgens mij niet uit of je de slider nou helemaal open of helemaal dicht zet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef LDS het volgende:
[..]
Als je hem vanaf begin af aan op 3D hebt staan dan merk je het niet. Als je hem een hele tijd op 3D hebt staan en dan ineens 3D uit gaat zetten en lang gaat spelen, dan merk je het wel ja.
Daar had ik geen last van! Sowieso is de framerate gigantisch verbeterd tegenover de N64. Enig probleem wat ik tot nu toe ondervonden heb was bijvoorbeeld de pre-boss van Jabu Jabu, die grote octo. M'n zweethandjesgevulde 3DS gleed gewoon weg omdat 't beest te snel was. Dan mis ik soms nog de controller, maar over het algemeen nergens last vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef Wii-Style het volgende:
Ja, dus staat 3D uit. Er zijn plekken in OoT waar het duidelijk beter draait in 2D. Ik kreeg bij de Jabu Jabu boss battle flinke slowdown, 3D slider omlaag en alles liep een stuk beter.
Dat was vooral een voorbeeld van oud design en slecht camerawerk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van! Sowieso is de framerate gigantisch verbeterd tegenover de N64. Enig probleem wat ik tot nu toe ondervonden heb was bijvoorbeeld de pre-boss van Jabu Jabu, die grote octo. M'n zweethandjesgevulde 3DS gleed gewoon weg omdat 't beest te snel was. Dan mis ik soms nog de controller, maar over het algemeen nergens last van
Vooral dat laatste is niet te volgen op zo'n klein schermpje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was vooral een voorbeeld van oud design en slecht camerawerk.
Beide schermen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D staat uit, maar betekent dat ook dat beide schermen uit zijn? Volgens mij niet.
Ik denk dat men daar te letterlijk een 2D-gamedesign heeft omgezet in 3D. Dat zag je wel bij meer vroege N64-games.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was vooral een voorbeeld van oud design en slecht camerawerk.
In 3D-mode zijn er eigenlijk twee schermen: één voor het linker- en één voor het rechteroog. Iedere scherm heeft een resolutie van 400×200 pixels.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:21 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Beide schermen?Je hebt één scherm. De 3D slider zorgt voor twee standen voor het scherm: 3D aan en 3D uit. Als het 3D is, dus alles behalve de laagste stand, doet het scherm verder niks naast 3D. De 3D sterkte en hoeveelheid wordt door de in-game camera's bepaald, niet het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |