Mooi, bedankt voor je reactie!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef Wii-Style het volgende:
Muziek is hetzelfde als bij de N64 versie maar de 3DS speakers zijn gelukkig 1209824689712304 keer beter dan de speakers van Nintendo DS lite. Volume op 100% klinkt heel goed.
IK vind 'm behoorlijk vervelend met al dat schakelen tussen eb en vloed...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG. Ben bij de Boss van de Water TempleMorgen de Boss Key in de deur steken
. watertemple viel mee trouwens
Had hem moeilijker verwacht na alle verhalen
nintendo mietjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IK vind 'm behoorlijk vervelend met al dat schakelen tussen eb en vloed...
Schakel je dat 3D gebeuren toch uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef 129383 het volgende:
KUT 3DS
stom ding gekocht
3d aan .. 5 minuutjes later kotsend op de bank
die jappen mogen dat onding recht in hun hol steken
nooooooit gehoord van Dsemu zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:21 schreef Noax het volgende:
[..]
Schakel je dat 3D gebeuren toch uit?
Ik vind het overigens ook niets, maar voor Zelda ga ik em nog wel aanschaffen.
Klopt!quote:
ik geef geen links naar warezquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:44 schreef Noax het volgende:
[..]
Klopt!
Even google erop los gelaten, blijf ik toch met 1 vraag zitten.
Ik vraag er niet om, heb al lifetime-ban lopen hier.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef 129383 het volgende:
KUT 3DS
stom ding gekocht
Spoilersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Link gaat dood op het eindequote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef 129383 het volgende:
KUT 3DS
stom ding gekocht
quote:
Best ironisch inderdaadquote:
Mwa, heb niet heel vaak hoeven schakelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik Farore's WInd alleen bij de Mid-bosses. Verder denk ik er niet zo vaak aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:36 schreef nomar83 het volgende:
De Water Temple is de enige dungeon in de game waar ik Farore's Wind gebruik, die groene steen die je terug kan zetten naar een bepaalde ruimte. Heel handig als je snel het water wilt veranderen van stand.
Er zijn fairies die je max aantal items kunnen verhogenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben Zelda eigenlijk wel even zat, aangezien ik elke keer met die slingshot ruzie heb. Of de seeds kan ik nergens vinden of ik heb niets meer. En ik heb geen zin om dan helemaal terug te gaan en het pad weer overnieuw te nemen.
Niet op 3D spelen, dan lagt ie als een gekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef LDS het volgende:
Dead or Alive aangeschaft, werd even wegblazen door de graphics hoor!
Gewoon in 3D spelen, iedere normale gamer merkt er niets vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet op 3D spelen, dan lagt ie als een gek
In de paper mario trailer zit een 2d stukje, zo rond 1.04 springt hij dan opeens naar 3d.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb eindelijk alle 3D E3 trailers gekeken. Paper Mario is denk ik mijn most anticipated, gevolgd door Super Mario, Luigi's Mansion en Mario Kart. Niet verrassend dus.
Ik vond MGS maar lelijk trouwens, en ook Kis Icarus kan me nog niet overtuigen.
quote:3DS Final Fantasy Rhythm Game Announced
Classic music and cute characters in a new take on the RPG franchise
Square Enix has a new Final Fantasy game on the way for 3DS, but it's not quite the RPG we're used to. The new game is titled Theatrhythm Final Fantasy. Yes, this is the Final Fantasy themed rhythm game we've all been waiting for.
Revealed in this week's Jump, Theatrhythm Final Fantasy is a "Theater Rhythm Action" game. The game has field scenes set in dungeons and towns, and battle scenes that resemble the side-view battles of older Final Fantasy games. However, everything is played like a rhythm game, where you tap the screen in accordance with prompts.
Needless to say, the game's music is pulled from past Final Fantasy games. Characters, including the likes of Lightning and Cloud, are also in the game, only they're shown in cute "chibi" style form, resembling the avatars from the mobile Kingdom Hearts game.
There seems to be somewhat of a story to the game. Jump says that the classic Final Fantasy characters are fighting to return light to the crystal.
Theatrhythm Final Fantasy is currently without a final release date.
De trailers zijn sowieso een beetje matig kwalitatief. Compressie is slecht en het 3D is aan of uit, zonder dat de slider van invloed is. Maar het is een aardig beeld van wat we kunnen verwachten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In de paper mario trailer zit een 2d stukje, zo rond 1.04 springt hij dan opeens naar 3d.
Beetje slordig
Paper Mario is een hele nieuwe game.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef Aether het volgende:
Paper Mario is toch een opgepoetste N64-versie?
[..]
Gewoon een nieuw deel...quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef Aether het volgende:
Paper Mario is toch een opgepoetste N64-versie?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |