Voor één spel is het natuurlijk ook onzin. Ik heb er ondertussen al 6quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Zag van de week eindelijk eens een 3DS demozuil met iets anders dan Pilot Wings, namelijk met Zelda. Gelijk geprobeerd uiteraard. Leuke 3D effecten, maar het heeft me nog steeds niet kunnen overtuigen. 300 euro uitgeven om één enkel interessant spel te spelen gaat me echt te ver.
Inderdaad, had ik godver moeten wetenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:02 schreef Redah het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik wist dit niet (en we hebben geen MediaMarkt folder gehad). Net dus nog even langs geweest, en Nintendogs, Ridge Racer en Rayman gehaald
Dit soort dingen mag men wel melden hier in het vervolg
Ik wacht inderdaad wel op een prijsverlaging. Nintendo zal wel moeten als de Vita er straks is.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor één spel is het natuurlijk ook onzin. Ik heb er ondertussen al 6![]()
oor de actie van MM
*, maar dan kan je beter wachten op een evt. price drop en wat meer games
Nochtans is Zelda voor mij nog altijd de enige reden om een 3DS in m'n bezit te hebben. De volgende reden zal echter wel snel volgen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor één spel is het natuurlijk ook onzin. Ik heb er ondertussen al 6![]()
oor de actie van MM
*, maar dan kan je beter wachten op een evt. price drop en wat meer games
Dat was toch een trilogie ?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zodra ze Golden Sun 4 op 3DS aankondigen zal ik de mijne een tijdlang niet weg kunnen leggen
Nou ja, ik heb gehoord dat er genoeg hints in het spel zitten dat er nog best een deel 4 aan zou kunnen komen.quote:
Sinds wanneer is dat een reden om geen nieuwe games in dezelfde serie te maken?quote:
Zelfde hier. Sinds zelda er is meer dan paar uur gespeeld soms ook acher elkaar. Geen last van 3D en het is zoooooooooooooooo superquote:Op zondag 17 juli 2011 16:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb geen spijt. Eerst wel, maar toen ik veel aan het spelen was niet. 3D is echt magisch. Hoop dat er snel 3D monitoren op de markt komen zonder bril. Voor spellen met grote landschappen zoals Zelda is 3D echt ongelofelijk.
Tevens zijn mijn ogen helemaal gewend geraakt aan 3D. Eergisteren bijna 2 uur gespeeld met 100% 3D, niks aan de hand.
Als ze de nieuwe maar iets moeilijker maken. De laatste was echt belachelijk simpelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een reden om geen nieuwe games in dezelfde serie te maken?Nieuw verhaal, prequel etc etc. Genoeg keuze nieuwe GS games te maken
Welke nieuwe AAA titels bedoel je precies? *Zeg niet dat ze er niet zijn, maar wil weten welke jij bedoeltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef msnk het volgende:
Moet dit ding ook nog steeds halen, maar eerst wachten op de games![]()
![]()
Worden dure tijden zo, moet ook nog een PSP halen voor al die exclusieve SRPGsEn wat dacht je van de Wii(U) met die nieuwe AAA titels op komst
Die is best makkelijk, zijn een paar trucjes voor waarmee je hem zo verslagen hebt:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, Zelda. Ik ben bij de Bongo-eindbaas. Ik denk dat ik er klaar mee benKutgame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pandora's Tower, Xenoblade, The Last Story doelde ik opquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Welke nieuwe AAA titels bedoel je precies? *Zeg niet dat ze er niet zijn, maar wil weten welke jij bedoelt*
Toch prachtig om te zien hoe je een gamerecensent kan zijn die Ocarina of Time een kutgame noemt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, Zelda. Ik ben bij de Bongo-eindbaas. Ik denk dat ik er klaar mee benKutgame.
Serieus, Bongo Bongo is de makkelijkste baas van de volwassen dungeons. Had hem binnen 2 minuten terug naar zijn kleedkamer gestuurdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Want als gamerecensent mag je niet meer je eigen smaak hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Toch prachtig om te zien hoe je een gamerecensent kan zijn die Ocarina of Time een kutgame noemt.
Tergende eindbazen of stukken kunnen een spel altijd goed verpestenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Toch prachtig om te zien hoe je een gamerecensent kan zijn die Ocarina of Time een kutgame noemt.
Bongo Bongo is de makkelijkste baas thoughquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tergende eindbazen of stukken kunnen een spel altijd goed verpesten
Waarom verbaast het mij niet dat jij deze uitspraak doetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tergende eindbazen of stukken kunnen een spel altijd goed verpesten
Iemand mag van mij Ocarina of Time kut vinden, maar dan moet daar toch een argument voor zijn en bij Roy kan ik daar niet zo inkomen. De eindbazen hier zijn de makkelijkste in de hele Zelda-serie, Bongo-Bongo is frustrerend als je niet weet wat je moet doen, maar ik kwam daar bij mijn eerste keer best snel achter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Want als gamerecensent mag je niet meer je eigen smaak hebben
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef maxmit het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een goed setje afplakstickers... ivm de lijnen die op het bovenste scherm komen door de onderste. En natuurlijk ook om het touchscreentje te beschermen.
Welke vinden jullie de beste?? En waar kan ik deze betellen/halen?
Daarnaast zoek ik ook nog een mooi/leuk/goed hoesje/tasje/houder. Tips?
Ik gebruik nu het hoesje van m'n DS, maar die voelt zich een beetje naakt en ik wil ze allebei ergens in hebben
Play-Asia bestaat al lang, is groot, en zeer betrouwbaar. Wat betreft het hoesje: Ze hebben ook andere voor ongeveer dezelfde prijs. Ik vind zelf die softpouch wel heel prettig, en er passen 3 games inquote:Op maandag 25 juli 2011 19:25 schreef maxmit het volgende:
Is Play-Asia een beetje betrouwbaar? Zijn er hier mensen met ervaringen?
De stickers zien er goed uit. Die ga ik ook vast bestellen. Het hoesje daarentegen vind ik niks...![]()
In ieder land heb je zat mensen met goede ervaringen met Play-Asia, zo groot zijn zequote:Op maandag 25 juli 2011 19:25 schreef maxmit het volgende:
Kan je geen starterspakket kopen? Daar zit meestal alles in.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:25 schreef maxmit het volgende:
De stickers zien er goed uit. Die ga ik ook vast bestellen. Het hoesje daarentegen vind ik niks...![]()
Jazeker kan dat. En dan krijg je ook nog een aantal extra stylusjes, polsbandjes en hoesjes voor je gamesquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:58 schreef Hoigast het volgende:
[..]
Kan je geen starterspakket kopen? Daar zit meestal alles in.
Europa en de VS volgen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
US volgt...3DS gaat daar $169.99 kosten.
quote:From 11th August the handheld will be sold for 15,000 yen (£118) in Japan, down from its current 25,000 yen (£196) price tag.
Nintendo will price-cut the 3DS in overseas markets, including Europe, by September, "although the ranges and the markdown will be different from that of Japan".
Volgens mij worden ze bang bij Nintendo na de aankondigingen van geannuleerde games...quote:Free VC NES games for 3DS (from sept 1st):
Super Mario Bros.
Super Mario Bros.
Donkey Kong JR.
Balloon Fight
Ice Climbers
The Legend of Zelda
+ 5 more
Free VC gameboy advance games for 3DS:
Super Mario Advance 3
Mario Kart Advance
Metroid Fusion
Wario ware
Mario vs. Donkey Kong
+ 5 more
quote:Since Nintendo 3DS launched in the United States on March 27, more than 830,000 people in the U.S. alone have purchased one to enjoy 3D visuals without the need for special glasses. These Nintendo 3DS owners represent some of Nintendo’s most loyal customers, and Nintendo is rewarding them for getting in on the action early with 20 free downloadable games from the Nintendo eShop.
These free games are available to anyone who owns a Nintendo 3DS system and uses a wireless broadband Internet signal to connect to the Nintendo eShop at least once before 11:59 p.m. Eastern time on Aug. 11. These users will automatically be registered in the Nintendo 3DS Ambassador program. The program contains two elements:
Starting Sept. 1, Nintendo 3DS Ambassadors will be able to download 10 NES™ Virtual Console™ games at no charge and before they are available in the Nintendo eShop to the general public. These games, including Super Mario Bros.™, Donkey Kong Jr.™, Balloon Fight™, Ice Climber™ and The Legend of Zelda™, are slated to become paid downloadable games, but Ambassadors get them early for free. Once the paid versions of the games are posted to the Nintendo eShop later in the year, the updated versions will be available to Ambassadors for download at no cost. By the end of 2011, Nintendo will provide Ambassadors with 10 Game Boy Advance Virtual Console games. These include games like Yoshi’s Island™: Super Mario™ Advance 3, Mario Kart™: Super Circuit, Metroid™ Fusion, WarioWare™, Inc.: Mega Microgame$ and Mario vs. Donkey Kong™. These games will be available exclusively to Ambassadors, and Nintendo currently has no plans to make these 10 games available to the general public on the Nintendo 3DS in the future.
Toch denk ik dat die ook gaat floppen. Gamen op iOS heeft de toekomst.quote:
Mjah, wat is floppen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat die ook gaat floppen. Gamen op iOS heeft de toekomst.
Precies vier maanden geleden. Da's erg extreem 33% in zo'n korte tijd, zelfs de Virtual Boy had dat niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is de 3DS uitgebracht? Niet eens een half jaar geleden toch? Bomba!
Buiten Japan is de PSP nou niet echt een succes en de DS-markt is kapotgemaakt door de R4-kaarten. Hierdoor zijn veel Westerse bedrijven voorzichtiger geworden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, wat is floppen?PSP is ook niet geflopt en is de best verkopende handheld na Nintendo. Ooit. Tevens zijn er zeker 10 games die écht de moeite waard zijn.
Nintendo verdient op de verkoop van spellen. Tot nu toe zijn niet-Japanse ontwikkelaars terughoudend. Dat handhelds (veel) minder populair zijn buiten Japan speelt ook mee.quote:3DS staat inmiddels op zo'n drie miljoen en met de prijsverlaging en Mario-titels gaat die zeker 10 miljoen halen voor eind 2012. Is dat dan een flop?
Mijn idee, maar voor een erg grote groep biedt het meer dan voldoende. Die vinden ‘Tiny Wings’ leuk om af en toe te spelen en zien geen meerwaarde om een aparte handheld te kopen en dure spellen.quote:Gamen op iOS heeft niet de toekomst omdat je simpelweg niets fatsoenlijk kunt besturen omdat je knoppen mist. Zo simpel is het gewoon, precisie, respons en een volledig scherm heb je alleen op dedicated handhelds. Dus fuck iOS.
quote:This early adopter program is very, very rushed. Reading through the details in Japanese, it is very clear that Nintendo pushed this press release out at the last minute and none of this is actually ready yet. Mockingbird has translated the lists and details, so I won't do that again. Instead I'll expand on the nature of the program:
- Nintendo is confirming that they will sell NES VC games on the eShop for 3DS. But they will not be released on Sept 1st.
- Instead, on Sept 1st they will be pushing out "early bird editions" of the free NES games for those who bought and registered their systems before the price drop. Only these systems will be able to download and play these NES games at that time.
- These versions sound like beta emulated versions. There will be no digital manuals included, and while you can switch the controls from player 1 to player 2 for certain games which allow for such play, there will be no cross system multiplayer supported at all.
- Eventually at a later date, complete versions will be released for actual sale on the eShop. When this happens, those with the "early bird editions" will be able to update to the full versions for free.
- For the GBA VC games, it gets even weirder. While there is no release date for those other than within 2011, Nintendo is outright saying that they currently have NO plans to ever sell such games on the eShop. This is something specially for early adopters as a reward, and are considered "not for sale" releases.
Games op systemen met geen D-pad, analoge sticks en zelfs geen knoppen heeft de toekomst. Kerel, laat me niet harder lachen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat die ook gaat floppen. Gamen op iOS heeft de toekomst.
Maar daar waren wel spellen voor te krijgen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef msnk het volgende:
Dit gaat klanten trekkenNet als toen met de eerste Xbox
PSP heeft Monster Hunter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, wat is floppen?PSP is ook niet geflopt en is de best verkopende handheld na Nintendo. Ooit.
Alleen voor degenen die 'm voor een bepaalde datum gekocht hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vet dat de 3DS GBA VC games krijgt
Nu nog wachten op Golden Sun op de VC
Ach... De 3DS had net zo goed de Nintendo Rush kunnen heten (of in ieder geval als codename).quote:
8 weken na registratie. Dus dat is ergens midden augustus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wanneer worden overigens die Zelda cd's verzonden?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Officiële namen:
Mario Kart 7
Super Mario 3D Land
twitter:Brian_Ashcraft twitterde op donderdag 28-07-2011 om 13:09:31So I bet we see a 3DS update (Lite, Slim XL, whatever) by this fall. I BET. reageer retweet
Slim XLquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Aether het volgende:
twitter:Brian_Ashcraft twitterde op donderdag 28-07-2011 om 13:09:31So I bet we see a 3DS update (Lite, Slim XL, whatever) by this fall. I BET. reageer retweet
Halo:CE, PGR en DoA3. En voor sommigen Oddworld. Mja, waren wel toptitels inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar daar waren wel spellen voor te krijgen...
Schrijver voor Kotaku en woont in Japan. Misschien dat ie daar inspiratie voor aparte namen heeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Draganta het volgende:
[..]
Slim XL
Ik hoop dat die beste meneer niet in de marketing werkt...
Maar dit is toch wel een heel mager begin. Het kan een neerwaartse spiraal worden. Apparaat verkoopt niet, ontwikkelaars stellen hun spellen uit of annuleren ze daarom, verkopen trekken niet aan omdat goede spellen uitblijven..quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef Wii-Style het volgende:
Ik denk niet dat er zoveel emotie achter zo'n besluit zit dat het als paniek kan worden omschreven. Vooral omdat Nintendo wel eerder voor 'Nintendo is d00med' scenario's is komen te staan.
Jeej, nog meer games die we al 400 jaar geleden hebben uitgespeeld.quote:
Zijn er wel en komen er steeds meer. Zijn alleen nog niet veel AAA games voor te krijgen, dat klopt. Maar een game hoeft niet AAA te zijn om vermakelijk te zijn, en daarvan zijn er al een aantalquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jeej, nog meer games die we al 400 jaar geleden hebben uitgespeeld.
ik wil er gewoon 1 kopen, maar er zijn gewoon geen leuke games ervoor te krijgen
Not going to happen. Zeker niet nu Nintendo ook dit soort rare sprongen gaat maken...developers zullen hier ook wel van schrikken.quote:
¤169 @ consoleshop.nl (10tje goedkoper, leverdatum 13 augustus)quote:
Zouden 'laagste prijs garanties' niet werken nu? Zie bijvoorbeeld Staples Office Centre:quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef msnk het volgende:
Hopelijk zijn er wat winkels die al eerder in prijs zakken, kunnen we nog snel inloggen en onze gratis games krijgen
11 augustus een 3DS kopen (voor nog geen 200 Euro incl. BTW, overigens), en vervolgens een week later je verschil in prijs laten uitbetalen.quote:Wanneer u binnen 14 dagen na uw aankoop bij Staples hetzelfde artikel elders voor een lagere prijs kunt kopen, betaalt Staples het prijsverschil retour. Dit geldt ook als het de huidige verkoopprijs van Staples betreft.
Er zijn meer PSP-redesigns geweest dan DS.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef robin007bond het volgende:
Tja, dan zit ik weer met een eventueel redesign dat gaat komen. Die batterijduur is toch wel een dealbreaker misschien.
True.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn meer PSP-redesigns geweest dan DS.
Ik vind het niet zo erg dat het iets minder gaat met Nintendo. Het zet het bedrijf weer op scherp waardoor je als gamer er alleen maar betere games voor terugkrijgt. Door het succes van de afgelopen jaren in de casual markt kwam er alleen maar meer van dat soort games uit en was het voor de uitgevers makkelijk cashen. Dit beloofd alleen maar veel goeds en innovaties in de games die komen gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef Aether het volgende:
Nintendo jaaroverzicht + kalender 2011/Q4 + 2012.
Ik, als aandeelhouder, vind het dus wel wat minderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat het iets minder gaat met Nintendo. Het zet het bedrijf weer op scherp waardoor je als gamer er alleen maar betere games voor terugkrijgt. Door het succes van de afgelopen jaren in de casual markt kwam er alleen maar meer van dat soort games uit en was het voor de uitgevers makkelijk cashen. Dit beloofd alleen maar veel goeds en innovaties in de games die komen gaan
Zolang ze maar niet gaan rushen met de spellen. Ze mogen best meer spellen in een jaar uitbrengen, maar dan moet het wel fatsoenlijke spellen zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik, als aandeelhouder, vind het dus wel wat minderIk hoop alleen dat ze zelf ook beseffen dat ze weer iets anders moeten doen. Jammer genoeg heeft dat in het verleden wel eens langer geduurd dan nodig was. Ze moeten echt 3x iets zien mislukken voordat ze denken "OK, mensen willen dit dus echt niet".
Van de andere kant hebben ze tegenwoordig een CEO die naar mijn mening een stuk flexibeler is, en laten we hopen dat die Nintendo een beetje dynamisch houdt en er weer bovenop brengt.
En dat ze maar wat meer mensen inhuren om games uit de grond te stampen, of wat geld richting 2nd parties brengen.
quote:Iwata Shoulders Blame for Low 3DS Sales, Cuts Salary in Half
As the 3DS only shifted 710,000 units worldwide between 1st April and 30th June, Nintendo president Satoru Iwata is feeling the hit in his own pocket, cutting his own salary in half.
Iwata isn't the only high level Nintendo executive taking a hit: Shigeru Miyamoto's salary will drop by around 30%, as will fellow that of managing director Shinji Hatano.
Specific details were not forthcoming but it appears executives will forego performance-related bonuses as well as taking home reduced salaries.
Feeling the hit most of all, however, is majority Nintendo shareholder Hiroshi Yamauchi. The drop in share price after the price announcement caused the multi-billionaire to lose around $500m in one day. Ouch.
Dit vind ik wel baasquote:
Aandeelhouder van Nintendo, dat is gaaf!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik, als aandeelhouder, vind het dus wel wat minderIk hoop alleen dat ze zelf ook beseffen dat ze weer iets anders moeten doen. Jammer genoeg heeft dat in het verleden wel eens langer geduurd dan nodig was. Ze moeten echt 3x iets zien mislukken voordat ze denken "OK, mensen willen dit dus echt niet".
Van de andere kant hebben ze tegenwoordig een CEO die naar mijn mening een stuk flexibeler is, en laten we hopen dat die Nintendo een beetje dynamisch houdt en er weer bovenop brengt.
En dat ze maar wat meer mensen inhuren om games uit de grond te stampen, of wat geld richting 2nd parties brengen.
...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef Wii-Style het volgende:
Eindelijk OoT uitgespeeld en kan ik beginnen aan Master Quest... ik dacht dat ik zou gaan huilen aan het einde maar het viel wel mee. Alleen schrok ik een beetje toen ik het orkest hoorde op het laatst.Maar huilen nee dat doe ik niet meer ik ben geen kind.
Sja, je bent fanboy of je bent het niet hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Aandeelhouder van Nintendo, dat is gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |