www.sports-livez.com heeft 3 streams.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:27 schreef FigureBirdStars het volgende:
Is dat toevallig nog ergens live op internet te bekijken, zonder software te moeten installeren?
Ja, die is zeker te zwaar voor Cavendish. Goss moet het wel aankunnen, maar hoeveel er dan van zijn sprint over is, is de vraag. Of Gilbert rijdt ze er allemaal af, of het wordt een sprint tussen mannen als Rojas, Hushovd, Feillu, Gallopin, Galland/Hivert, Boasson Hagen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef DeMessias het volgende:
Is de eerste etappe te zwaar voor Cavendish? Ik denk dat het tussen Gilbert en Hushovd zal gaan maar iemand als Goss kan dat ook wel, niet? Dan moet Cavenish wel lossen.
Goss zal in de eerste etappe wel voor zijn eigen kans mogen gaan, maar hoeveel kans maakt hij tegen Gilbert, EBH, Vino, Cunego, Hushovd, Voeckler en Rojas? Moeilijk te voorspellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef DeMessias het volgende:
Is de eerste etappe te zwaar voor Cavendish? Ik denk dat het tussen Gilbert en Hushovd zal gaan maar iemand als Goss kan dat ook wel, niet? Dan moet Cavenish wel lossen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, die is zeker te zwaar voor Cavendish. Goss moet het wel aankunnen, maar hoeveel er dan van zijn sprint over is, is de vraag. Of Gilbert rijdt ze er allemaal af, of het wordt een sprint tussen mannen als Rojas, Hushovd, Feillu, Gallopin, Galland/Hivert, Boasson Hagen.
Klopt. Je kunt beter een potje gaan golfen....is nog gezonder ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind trouwens dat er relatief weinig prijzengeld is. Helemaal als je dat vergelijkt met andere sporten maar dat moet dan mischien al is de geleverde prestatie minstens zo goed.
En dan moet je nog bedenken dat dat prijzengeld vooral over de teamgenoten verdeeld wordt, en een klein deel aan de mecaniciens en verzorgers. Qua prijzengeld houd je niet veel over na een Touroverwinning. Het echte geld verdienen is dan ook met salarissen, reclamespotjes en criteriums (hoewel die laatste een steeds kleinere rol spelen).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind trouwens dat er relatief weinig prijzengeld is. Helemaal als je dat vergelijkt met andere sporten maar dat moet dan mischien niet al is de geleverde prestatie minstens zo goed.
quote:De sfeer rond Alberto Contador wordt grimmiger. Zo kreeg ploegleider Bradley McGee de laatste kilometer van de openingsetappe naar Mont des Alouettes een biefstuk tegen de voorruit geplakt. De Spanjaard is duidelijk niet welgekomen in de Vendée.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |