en jij weet 100% zeker dat die gasten de a2 afrijden tot eindhoven ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Amsterdam <> Eindhoven is 120km, in een half uur moet een team uit Eindhoven toch wel paraat kunnen staan op de A2? Met die dikke bakken die ze hebben duwen ze dat busje zo de berm in.
Je neemt het wel erg op voor onze politie, maar je kan toch niet ontkennen dat op z'n minst het uit het oog verliezen van deze criminelen toch een groot falen is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en jij weet 100% zeker dat die gasten de a2 afrijden tot eindhoven ?
ja maar jullie praten net of jullie wel even die criminelen op hadden gepakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je neemt het wel erg op voor onze politie, maar je kan toch niet ontkennen dat op z'n minst het uit het oog verliezen van deze criminelen toch een groot falen is?
Dat ik ze wel even zou oppakken heb ik nooit geschreven maar het is anno 2011 met alle communicatie middelen die beschikbaar zijn wel vreemd dat de politie deze mensen uit het oog verliest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar jullie praten net of jullie wel even die criminelen op hadden gepakt.
eerlijk is eerlijk, de helicopter is een issue. Dat kon beter. maar de volgende punten kun je gewoon niet omheen:
- 100% garantie dat ze naar eindhoven rijden
- Gevaar voor burgers
- Gevaar voor eigen leven
- De organisatie waarmee deze overval gepleegd is
- De omgang van de criminelen.
Dus jah: helicopter had gekund. voor de rest neem ik het op voor de politie
wat is er amateuristisch gegaan ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ik ze wel even zou oppakken heb ik nooit geschreven maar het is anno 2011 met alle communicatie middelen die beschikbaar zijn wel vreemd dat de politie deze mensen uit het oog verliest.
Het grootste probleem is nog dat dit amateurisme van politiekant bijna een uitnodiging is aan criminelen om meer van dit soort geweldadige overvallen te plegen.
mogelijk, aangezien ze daarna snel een auto konden kapen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe ze gecrasht zijn op een recht stuk A2? Uitwijken?
Mijn kritiek is niet zozeer op deze agenten maar op het politie apparaat wat blijkbaar niet weet wat te doen in zo'n situatie en dat vind ik schrijnendquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat is er amateuristisch gegaan ?
de achtervolging tot in eindhoven waarbij ze zijn beschoten?
De normale politie heeft maar een simpele handgun, die gasten hadden automatische wapens.
en jah, communiceren:
ze rijden nu op de a2 naar eindhoven. maar tussen amsterdam en eindhoven zijn legio mogelijkheden om van de a2 te gaan. het enige wat er mijn inziens beter had gekund is de inzet van een helikopter
wat had jij gedaan in deze situatie buiten de helicopter om ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn kritiek is niet zozeer op deze agenten maar op het politie apparaat wat blijkbaar niet weet wat te doen in zo'n situatie en dat vind ik schrijnend
iets met snachts niet vliegen vanwege de milieu freaks en mensen die klagen over geluidsoverlastquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef LouieAnderson het volgende:
Vanmorgen hier bij ons in het dorp (poging tot) overval op een juwelier, door een stel sjonnies op een scooter. Daar hing binnen no time een heli boven. En dan geen heli sturen als de echte zware jongens bezig zijn
Lifeliners vliegen 's nachts wel. In ieder geval de LL van Nijmegen en Rotterdam, aangezien zijn op vliegvelden staan ipv op het dak van een ziekenhuis. Maar volgens mij mogen Groningen en Amsterdam tegenwoordig ook 's nachts vliegen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iets met snachts niet vliegen vanwege de milieu freaks en mensen die klagen over geluidsoverlast
Zelfde reden dat lifeliners niet snachts mochten vliegen.
Dit, te veel bomenknuffelaars (lees: links) hier in Nederland (Helaas)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iets met snachts niet vliegen vanwege de milieu freaks en mensen die klagen over geluidsoverlast
Zonder helicopter blijft het uiteraard moeilijk maar bijvoorbeeld door een ander team (in normale auto) op gepaste afstand laten volgen, ik neem aan dat toen de uniformen afhaakten ze met minder grote snelheid de reis hebben voortgezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat had jij gedaan in deze situatie buiten de helicopter om ?
mja bedoelde idd dat ze nu wel mogen vliegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Lifeliners vliegen 's nachts wel. In ieder geval de LL van Nijmegen en Rotterdam, aangezien zijn op vliegvelden staan ipv op het dak van een ziekenhuis. Maar volgens mij mogen Groningen en Amsterdam tegenwoordig ook 's nachts vliegen.
Hoorde het lawaai al, niet normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef LouieAnderson het volgende:
[..]
Dit, te veel bomenknuffelaars (lees: links) hier in Nederland (Helaas)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waar is godverdomme de politiehelikopter die je in dit soor gevallen inzet???
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mwoah; een beetje transporter of vito (zijnde niet het instapmodel) redt dat wel hoor.quote:
was een hundai werd net gezegd op hvn een redelijk nieuwe. grijs kenteken is genoemd maar niet echt opgeletquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; een beetje transporter of vito (zijnde niet het instapmodel) redt dat wel hoor.
't is niet voor niks dat, als er een stoet burgerauto-met-blauwe-flitsers over de vluchtstrook voorbij vlamt, er meestal wel een bus van één van die twee types bij zit.
Tilburg-Utrecht; 5 uur over gedaan.
Is die eigenaar/bestuurder van het busje al ergens geïnterviewd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was een hundai werd net gezegd op hvn een redelijk nieuwe. grijs kenteken is genoemd maar niet echt opgelet
Dan maken ze maar es een uitzondering.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nah, er was storm en alles is volgens mij ook heel wat vlugger gegaan dan wordt vermoed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan maken ze maar es een uitzondering.
Weet ik niet, ik sliepquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |