http://vid.nl/Nieuws/article/VID.2011.180.01quote:A2 en A15 op knooppunt Deil afgesloten
29 juni 2011, 05:12
De A2 en de A15 zijn op knooppunt Deil afgesloten na een incident om even na vier uur. Rijkswaterstaat wil niet zeggen wat er gebeurd is, maar beide wegen zijn vermoedelijk de hele ochtendspits afgesloten.
Later meer...
en:quote:Achtervolging na gewelddadige overval
Laatste update: 29 juni 2011 05:21 infoBekijk op de kaart
WAARDENBURG - In Amsterdam Zuid-Oost is rond drie uur woensdagochtend door meerdere personen een professioneel geldvervoersbedrijf overvallen.
Dat meldt de politie.
De voortvluchtige overvallers crashten vervolgens op de A2 bij Waardenburg, bedreigden een automobilist en reden verder met diens auto verder richting Eindhoven.
Tijdens de overval gebruikten de daders explosieven en schoten ze met automatische wapens op de politie. Die achtervolgt de criminelen inmiddels bij Eindhoven.
dat wordt wat in de ochtendspitsquote:05:23:30 29-06-11 GROUP-1 PRIO 1 A2 R 91,7 WAARDENBURG Autobrand p.auto (Inzet: logistiek regio hab) (GRIP: 2) ROEPNAAM
GRIP 2 0903100 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Monitorcode)
GRIP 2 0903105 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Beheer)
GRIP 2 0903115 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Piket Centralist)
GRIP 2 0903116 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (ROT - Regionaal Operationeel Team - Grip 2)
GRIP 2 0903211 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (HOvD Oost)
GRIP 2 0903221 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Piketcentralist)
GRIP 2 0903226 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (HOvD Oost Groepsoproep)
GRIP 2 0903241 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (HOvD - ROGS West)
GRIP 2 0903256 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (HOvD West Groepsoproep)
GRIP 2 0904999 BRW Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Monitorcode GRIP)
GRIP 2 0933500 Politie Veiligheidsregio Gelderland Zuid (Piket Beheer)
GRIP 2 0933510 Politie Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (?)
je hebt een chauffeur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:30 schreef Pheno het volgende:
Ik blij dat ik dat nooit meer hoef te rijden.
Nee, een andere (rij)baan.quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:40 schreef detulp050 het volgende:
De politie is ze kwijt
Nou, chapeau hoor!
betreft de regio den boschquote:07:42:31 29-06-11 GROUP-1 INFO RGF BRABANT-NOORD > : (GRIP: 2) IVM VERKEERSINFARCT.
GRIP 2 1122021 MKA Veiligheidsregio Brabant-Noord (RGF) (Infocode)
GRIP 2 1150000 BRW Veiligheidsregio Brabant-Noord (Vertraagd Alarm)
A2 dicht wegens achtervolgingquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bron?
Tevens GRIP 2 nu in Brabant-Noord.
Dat is wel knap.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:40 schreef detulp050 het volgende:
De politie is ze kwijt
Nou, chapeau hoor!
Dat infarct was duidelijk te zien ja, ik moest naar het zuiden vanuit den bosch, maar de hele ring naar het noorden stond al dicht vanaf michielsgestel.. en blijkbaar staat dat nog stil tot minstens zaltbommel..quote:
Politiequote:Op woensdag 29 juni 2011 07:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat ze de grens over zijn inderdaad
Tering jantje, verkeer zuiden des lands wordt totaal ontregelt zoquote:A59
Oss - Zonzeel
tussen Engelen en 's-Hertogenbosch-West (hmp 129.6)
een ongeval
tussen Vlijmen en knp. Hooipolder
23 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door extra verkeersdrukte door verkeer dat een omleiding volgt
daar zat ik net met mn collega over te praten. dat vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
toen ik om 6:00 langs den bosch reed vanaf a59 waalwijk naar de a59 richting oss stond de parralelbaan vanuit eindhoven al helemaal dicht en werd alles omgeleid naar de a59quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat infarct was duidelijk te zien ja, ik moest naar het zuiden vanuit den bosch, maar de hele ring naar het noorden stond al dicht vanaf michielsgestel.. en blijkbaar staat dat nog stil tot minstens zaltbommel..
Ze zijn overigens wel tweemaal geflitst, dus de korpschef zal tevreden zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:40 schreef detulp050 het volgende:
De politie is ze kwijt
Nou, chapeau hoor!
Snel, laten we de Belgische regering om hulp vragen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel mooi voor de niet bestaande bonnenquotum inderdaad! Alleen zal de eigenaar van de gejatte auto het niet hoeven betalen, mag ik hopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze zijn overigens wel tweemaal geflitst, dus de korpschef zal tevreden zijn
"Ja, maar dat was ik niet, dat waren twee zwaar bewapende overvallers!"quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:01 schreef Pheno het volgende:
Wel mooi voor de niet bestaande bonnenquotum inderdaad! Alleen zal de eigenaar van de gejatte auto het niet hoeven betalen, mag ik hopen
hopen van niet nee hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel mooi voor de niet bestaande bonnenquotum inderdaad! Alleen zal de eigenaar van de gejatte auto het niet hoeven betalen, mag ik hopen
http://www.omroepbrabant.(...)nde+overvallers.aspxquote:Verkeerschaos in Brabant na klopjacht op gewapende overvallers
Laatst gewijzigd: woensdag 29 juni 2011 - 08:02 | Auteur: Twan Spierts
Het verkeer rond Den Bosch staat vast
EINDHOVEN - De overvallers van een geldtransportbedrijf in Amsterdam zijn na een wilde achtervolging door het land ontkomen. De politie raakte ze in de omgeving van Eindhoven kwijt. Bij de overval werd met automatische wapens op de politie geschoten. De A2 is in beide richtingen dicht bij knooppunt Deil.
De wegafsluiting is vanwege politie-onderzoek en duurt tot tien uur. Er zijn voor zover bekend geen gewonden gevallen. "Dat mag een wonder heten gezien het aantal keren dat op de politie is geschoten", aldus de woordvoerder. De politie wil niet zeggen hoeveel daders er waren.
Omrijden via Waalwijk
Rijkswaterstaat adviseert automobilisten om te rijden via Waalwijk en Gorinchem over de snelwegen A59 en A27. Inmiddels staan daar ook flinke files. Volgens de Verkeersinformatiedienst is het daarom beter om via Arnhem te rijden. De ANWB verwacht vanwege de afsluiting 'een rommeltje' op de wegen in de regio. Het advies luidt om knooppunt Deil te mijden. De A2 is richting Utrecht dicht vanaf Sint-Michielsgestel tot Geldermalsen. Richting Den Bosch is de weg dicht tussen knooppunt Deil en Waardenburg
A15 weer open
De A15 was ook enige tijd afgesloten, maar die snelweg is inmiddels weer open. Wel zijn de aansluitingen naar de A2 richting Den Bosch dicht.
Crash op A2
De overval vond plaats in Amsterdam Zuid-Oost rond drie uur woensdagochtend. De overvallers sloegen op de vlucht crashten op de A2 bij Waardenburg. In ieder geval een voertuig vloog daarbij in brand. De daders bedreigden vervolgens een bestuurder met hun automatische wapens en stalen diens auto. Daarmee zijn ze verder gereden. Dat meldt de politie. Om welk bedrijf het gaat en welk bedrag de overvallers mee hebben genomen is nog niet bekend.
Treinen rijden gewoon
De NS meldt dat de treinen tussen Utrecht en Den Bosch in beide richtingen gewoon volgens het spoorboekje rijden. Ook het traject Eindhoven - Den Bosch is gewoon open.
Hogeschoolcriminaliteit
De overval op het geldtransportbedrijf was 'hogeschoolcriminaliteit'. Dat zei een woordvoerder van de politie. ,,Dit maken we in Nederland gelukkig niet veel mee.''
Mocht je enige kans hebben is het voordeliger gas bij te geven. Met een beetje geluk rij je het tuig over.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Poepoe, met 240 over de snelweg zeggen ze net.
Maar blijkbaar kan de politie niet zo hard
Zou je trouwens wat terugkrijgen van je verzekering, als je auto onder je neus vandaan wordt gejat/overvallen?
Als je alleen WA verzekerd bent, denk ik dat je een probleem hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |