Dat zou ik ook doen.quote:
Voor kromme redenaties ofzoiets?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat we de schaal van banaan moeten invoeren als maatstaaf, voor eeh... alles
Lekkere meiden met tetten posten is niet echt aan te raden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Schaal van banaan: lul alles recht wat krom is.
Hoi, ik lees straks hoe het gegaan is, ik ga net naar huis.quote:
als ik het via de rechter laat gaan, dan word ik helemaal doorgelicht.... inclusief mijn surfgedrag, te laat komen, te vroeg weggaan, etc... Elk foutje wat ik gemaakt heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er niet slecht uit! Maar denk er nog maar goed overna.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik het via de rechter laat gaan, dan word ik helemaal doorgelicht.... inclusief mijn surfgedrag, te laat komen, te vroeg weggaan, etc... Elk foutje wat ik gemaakt heb.
Dus ik ben er al over uit, dat ik voor de makkelijke weg kies. Ik heb geen zin in stressen, verantwoorden bij de rechtbank, het komen met tegenbewijzen etc.....
daaromquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gedoe zou je zo wat jaren van je leven kunnen kosten, daar doen ze een te goed aanbod voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |