Je moet ff rustig doen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:50 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!! Stress, stress en nog meer stress.Krijg geen hap door mijn keel.
Nou ja, laat dat goed emaar weg. Ik zit gelukkig dicht bij een prullenbak, als het dan toch misgaat kots ik daar wel inquote:
Als het nou nog de laatste was.quote:
Doe eens rustig lieverd, je kan niet meer dan je best doen, en iedereen weet dat jij dat doet. Even rustig ademhalen en dan wel wat eten, luister naar je mamaquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:50 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!! Stress, stress en nog meer stress.Krijg geen hap door mijn keel.
Ah, dan heb je die straks achter de rug. Welk vak?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het nou nog de laatste was.Maar het is helaas alleen de moeilijkste.
En ik doe rustig Benny.![]()
Ohw bah... das ook 'lekker' wakker wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, laat dat goed emaar weg. Ik zit gelukkig dicht bij een prullenbak, als het dan toch misgaat kots ik daar wel in
Nee, dat was drie uur geleden. Met het raampje open naar het werkquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw bah... das ook 'lekker' wakker worden
*Ademt in, ademt uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe eens rustig lieverd, je kan niet meer dan je best doen, en iedereen weet dat jij dat doet. Even rustig ademhalen en dan wel wat eten, luister naar je mama
Is werken dan wel verstandig?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was drie uur geleden. Met het raampje open naar het werk
Succes.quote:
Nee, maar ben ik ooit verstandig?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is werken dan wel verstandig?
Of komt het gewoon door het weer?
Ik vond alleen de proefjes leukquote:
Als ik mijn kop houd zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |