Ik vergelijk je niet, jij bent uniek hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef Omdatappel het volgende:
Neh, ik wil liever niet vergeleken worden.
Arm meisje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, zij zit net op fok en had een foto in haar fobo die ze snel verwijderde, maar ik had hem snel gelinkt, en nu pest ik haar daarmee.
Schandelijke foto is het hahaha
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
boem boem boem jaaaaaa sloop porsche
Neophyte - je moet je muil houwequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef Dalando het volgende:
Dat doet me denken aan het enige goeie hardcore liedje.
WE KOMEN HARD AAN
EN WE HEBBEN SCHIJT AAN DE REST
HOLLANDDDDD!quote:
Ja diequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Neophyte - je moet je muil houwe
Hier:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
http://img651.imageshack.us/img651/6112/19032011268.jpg (copy/paste deze link)
Steven is gewoon een zielige aandachtshoer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik haat niemand. De meeste users zijn wel lief.
Kom jij sowieso weleens buiten of is dit weer 1 van die vieze fantasieën van je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Steven is gewoon een zielige aandachtshoer.
Net als vandaag, wou hij aandacht van de strandwacht. Wat een flikker.
check mijn fotoboek om erachter te komen wie het isquote:
Je hebt er zelfs nog een topic over gemaakt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom jij sowieso weleens buiten of is dit weer 1 van die vieze fantasieën van je?
Dat we niet mochten voetballen ja, kanker dat je een dwaas bent oke maar ik dacht dat jij wel kon lezenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs nog een topic over gemaakt...
En ik kom soms buiten ja.
Spanjequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs nog een topic over gemaakt...
En ik kom soms buiten ja.
Er stond duidelijk, voordat je hem had ge-edit, dat jullie daar expres gingen voetballen zodat jullie aandacht kregen van de geile strandwacht en daarna lekker anaal werden vernederd werden in zijn kotje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat we niet mochten voetballen ja, kanker dat je een dwaas bent oke maar ik dacht dat jij wel kon lezen
quote:
Hij zat gewoon op zijn zolderkamertje hoor toen met zijn vette chipsvingertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |