onderbouwing?quote:
o my lawdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
alsof zij er wat aan kunnen doen.
Oh dacht dat je op hun accent doelde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
o my lawd
[ afbeelding ]
het gewoon niet doen misschien ?
alsof het aan mij ligt dat jij niet begrijpend kan lezen, vrouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dacht dat je op hun accent doelde.
Wees volgende keer duidelijker, met je tsjiep
Wat een kutzooi op youtubequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu pas weet ik wat TS bedoelt, heb het gezocht op Youtube.
quote:Een tjoerie is een Surinaams-nederlands woord voor een expressie van minachting of verontwaardiging. Deze vorm van negatieve expressie of oraal gebaar is dagelijks gebruikelijk in verschillende landen in het Caraïbisch gebied.
Hoe wordt een tjoerie gemaakt?
De klank wordt geproduceerd door de tong tegen het gehemelte te drukken, de lippen te tuiten en vervolgens lucht aan te zuigen.
als je buiten komt nmaak je het ook live meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu pas weet ik wat TS bedoelt, heb het gezocht op Youtube.
In mijn stad wonen niet veel negers, dus ken er ook geen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
als je buiten komt nmaak je het ook live mee
negers is wel beledigend. gebruik het subtielere nigga.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In mijn stad wonen niet veel negers, dus ken er ook geen.
Als ik neger wil gebruiken dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
negers is wel beledigend. gebruik het subtielere nigga.
dit klinkt redelijk fout...a rakasaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik neger wil gebruiken dan doe ik dat.
tsssjiiiep..wat valt daar aan te verklarenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet te ver doordenken dan.
Rakasa? Verklaar eens.
Eerst opkomen voor die 'negers' maar ze vervolgens wel beledigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik neger wil gebruiken dan doe ik dat.
Waar beledig ik ze dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Eerst opkomen voor die 'negers' maar ze vervolgens wel beledigen.
je weet net pas wat het is tjiiieeppquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kan het beter dan die negers![]()
Ik ben een geboren talent, probeerde het en kon het meteen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
je weet net pas wat het is tjiiieepp
hou jij het maar bij het marokkaanse equivalent : tazzzzzzzzzzzzzz
Zoals TS al zei, is het woord 'neger' in principe een belediging voor de mensen van het negroïde ras.quote:
Ik vind het juist niet beledigend overkomen, maar oké. Bij deze, pardon als ik iemand gekwetst heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Zoals TS al zei, is het woord 'neger' in principe een belediging voor de mensen van het negroïde ras.![]()
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar het is natuurlijk wel een beetje verwarrend dat je dit gebruikt terwijl je eerst nog voor ze opkwam.![]()
Maakt mij niet uit, maar je moet begrijpen dat ik hierdoor natuurlijk helemaal in de war raak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet beledigend overkomen, maar oké. Bij deze, pardon als ik iemand gekwetst heb.
maak er geen gewoonte vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben een geboren talent, probeerde het en kon het meteen.
De oud-hollandse woord:"nikker"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
negers is wel beledigend. gebruik het subtielere nigga.
Dan had je dat maar moeten doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Een teken van arrogantie.
Dat deed zo'n Afrikaanse kapster ook de hele tijd ... ik had zin om haar te slaan.
Dan was ik met een hoofd half vol extensions de kapperszaak uitgezet ... niet echt een mooi gezicht.quote:
"Kanker" dekt het niet.quote:
Dat is zwartjequote:
Wowww, hier blijkt maar weer uit dat Negers echt een aparte soort zijn in het dierenrijk, met een veel lagere intelligentie.quote:
Het woord neger is helemaal geen belediging.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Zoals TS al zei, is het woord 'neger' in principe een belediging voor de mensen van het negroïde ras.![]()
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar het is natuurlijk wel een beetje verwarrend dat je dit gebruikt terwijl je eerst nog voor ze opkwam.![]()
Inderdaad hoezo; er worden alleen maar apen mee bedoeld hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:24 schreef classpc het volgende:
[..]
Het woord neger is helemaal geen belediging.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:48 schreef Killaht het volgende:
NegersProberen sociale status te krijgen sinds slavernij door domme acties te verzinnen zoals tjoerie, blingbling, geld het belangrijkste te vinden etc.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:11 schreef Barachem het volgende:
Die hebben last van kanaritis, een uitzonderlijke ziekte die de betroffene langzaam maar zeker in een kanarie veranderd.
Het is alleen besmettelijk voor mensen die teveel tsjilpen.
Hier een exemplaar met de eerste externe verschijnselen:
[ afbeelding ]
Zeg me toch niet dat jij het ook hebt?quote:
Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Barachem het volgende:
[..]
Zeg me toch niet dat jij het ook hebt?
Meteen kappen met tsjilpen, da's enige wat deze enge ziekte tegenhoudt.
Anders wordt je een kanarie en wordt je in de grote kanarieslachterij verwerkt tot kanariekorn.
Oh, je moeder's familie tjsilpt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen.
Waarom denk je dat ik niet meer naar de familie van m'n moeder ga? Omdat die dat ook allemaal doen.
En ze lachen ook altijd heel overdreven.
Van wat ik me er nog van kan herinneren, doen sommigen dat inderdaad.quote:
ja niet zoals vogels doen zei ik al. en wat is kankeritis?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:11 schreef Barachem het volgende:
Die hebben last van kanaritis, een uitzonderlijke ziekte die de betroffene langzaam maar zeker in een kanarie veranderd.
Het is alleen besmettelijk voor mensen die teveel tsjilpen.
Hier een exemplaar met de eerste externe verschijnselen:
[ afbeelding ]
Wat voor stuk nageboorte hebben ze hier in beeld gebracht? In wat voor achterbuurt kom je dit tegen? Je mag toch hopen dat dit soort zich niet kan voortplanten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Deze gast doet ook een poging op 0.44
waht the fuck is ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Deze gast doet ook een poging op 0.44
TJEEL!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mc martin kan ook goed tjilpen trouwens
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat voor stuk nageboorte hebben ze hier in beeld gebracht? In wat voor achterbuurt kom je dit tegen? Je mag toch hopen dat dit soort zich niet kan voortplanten.
Mensen die onze Stone Island-vriend nu pas zien.quote:
Die gast is inmiddels al 30quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Mensen die onze Stone Island-vriend nu pas zien..
Die krijgt het schaamrood op de kaken als hij dit filmpje weer ziet.quote:
Maikuuul met een rondleiding door zijn huis, na zijn Stone Island-paradie.quote:
Niet waarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |