Naaiz fotoquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:56 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ] speciaal voor jou mijn lieverd
In het vorige topic heb ik een linkje gepost die je Minecraft (java) sneller laat lopen. Moet je even kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
even better:
Pistons laggen nog wel erg maar dat ligt ook aan mijn laptop
Had ik al gezien, het enige wat die launcher doet is je priority op high zetten in taskmanager, dat doe ik altijd handmatig alquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik een linkje gepost die je Minecraft (java) sneller laat lopen. Moet je even kijken.
ja hoor, ik ga alweer bezig... dit is de save die ik nu gebruik, weet niet wat er precies inzitquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef TJV het volgende:
Kan iemand ff een savegame met veel redstone, hout, cobblestone, slimeballs en iron posten? Toomanyitems werkt even niet en ik ben te lui om zelf te gaan zoeken. Misschien heeft iemand nog een savegame met veel rotzooi.
Moet je ook niet zeggen dat die outdated is..quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:29 schreef drumstickNL het volgende:
Update is de reden dat ik 'm opstart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |