Done.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef Mirjam het volgende:
mag ik een invite?
graag naar [ afbeelding ]
quote:line testfase.
We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
Hou me op de hoogteBen je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw
Agree, maar als we genoeg zeuren bij andere mensen moet het vanzelf goed komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef Chevalric het volgende:
Ik zou het wel willen, maar het hangt natuurlijk heel erg af van in hoeverre je je sociale contacten kunt overtuigen om over te stappen van Facebook. Ik vind zelf G+ wel mooier en beter, maar ik denk dat het niet de kritieke massa krijgt om mensen over te streep te trekken. Het punt is namelijk niet alleen dat jij jouw vrienden moet overtuigen, maar zij moeten ook weer hun vrienden overhalen.
En ik zie G+ nog niet genoeg voordelen bieden t.o.v. Facebook voor de massa om mensen binnen te halen. Het is nu gewoon nog te veel hetzelfde.
Je moet een post delen met een gmail adresquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef Rahl het volgende:
Hoe werkt die loophole qua inviten eigenlijk
http://www.dutchcowboys.nl/google/22564quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Agree, maar als we genoeg zeuren bij andere mensen moet het vanzelf goed komenIk vind Facebook echt een rampen site en zie in G+ een hoop voordelen dus ik hoop echt dat het aan slaat.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is/wordt om een bedrijfspagina te openen? Zoals dat nu bij Facebook ook het geval is.
Toch werkt dat niet zonder meer. Ik had er tevoren niet over nagedacht dat Google+ zich zou binden aan alle dingen van het eerst opgegeven profiel en zit nu binnen op een secundair profiel. Probeer nu al twee dagen dit aan mezelf door te geven maar krijg telkens de dichte deur.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet een post delen met een gmail adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |