Bedankt, het werkt allemaal zonder problemen.quote:
Dat is wel zo, maar ze staan niet automatisch open. Dat hangt af van je album-instellingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Bedankt, het werkt allemaal zonder problemen.
Alleen jammer dat mijn picasa aan google+ gekoppeld wordt.
donequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Maravilla het volgende:
Zou iemand mij een invite kunnen sturen op [ afbeelding ]
? Alvast dank!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef dj_ko het volgende:
leuk systeem dat Google+ vandaag eens mee wezen kutten.
Het heeft wel een hoog facebook gehalte vind ik....
je plaatje doet het niet, maar ik snap wel wat je bedoelt met Captain Obvious.quote:
De vernieuwing vind ik de duidelijkere indeling aan wie je een bericht stuurt, en dat je daarin gemakkelijker kunt kiezen tussen de hele wereld en specifieke mensen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef dj_ko het volgende:
[..]
je plaatje doet het niet, maar ik snap wel wat je bedoelt met Captain Obvious.
Echter google+ heeft zelf niet echt grote vernieuwingen ten opzichte van facebook en dat is jammer, althans ik kan ze niet vinden. (alhoewel de snelheid wel veeeeeel beter is)
+1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:39 schreef Chevalric het volgende:
Kan dit topic trouwens niet gemerged worden met het topic in GC?
Ontvangen. Dank je wel!quote:
Ik zit mobiel dus gaat lastig, ff proberenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef RoaRRR het volgende:
DM je email adres dan kan ik je een invite sturen / bericht met je delen.
http://dm.fok.nl/.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus gaat lastig, ff proberen
Done.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef Mirjam het volgende:
mag ik een invite?
graag naar [ afbeelding ]
quote:line testfase.
We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
Hou me op de hoogteBen je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw
Agree, maar als we genoeg zeuren bij andere mensen moet het vanzelf goed komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef Chevalric het volgende:
Ik zou het wel willen, maar het hangt natuurlijk heel erg af van in hoeverre je je sociale contacten kunt overtuigen om over te stappen van Facebook. Ik vind zelf G+ wel mooier en beter, maar ik denk dat het niet de kritieke massa krijgt om mensen over te streep te trekken. Het punt is namelijk niet alleen dat jij jouw vrienden moet overtuigen, maar zij moeten ook weer hun vrienden overhalen.
En ik zie G+ nog niet genoeg voordelen bieden t.o.v. Facebook voor de massa om mensen binnen te halen. Het is nu gewoon nog te veel hetzelfde.
Je moet een post delen met een gmail adresquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef Rahl het volgende:
Hoe werkt die loophole qua inviten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |