Ik heb nog geen invitequote:Op zondag 3 juli 2011 12:43 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik heb een invite gestuurd via de loophole maar ik merk dat het erg lang duurt voor je een mail krijgt. Vervolgens is de kans groot dat je voorlopig niet verder komt dan de info-pagina omdat Google geen nieuwe mensen toelaat.
Hoop voor je dat het lukt
Met erg lang bedoelde ik ook uren.. Als het überhaupt nog werktquote:Op zondag 3 juli 2011 12:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog geen inviteToch bedankt
Aight okequote:Op zondag 3 juli 2011 13:03 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Met erg lang bedoelde ik ook uren.. Als het überhaupt nog werkt
Als je mij je gmail stuurt zal ik proberen je een invite te sturen. Gaat op dit moment erg langzaam en het aanmelden op G+ werkt sowieso nu niet. (maar invites kan je bewaren)quote:
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Als je mij je gmail stuurt zal ik proberen je een invite te sturen. Gaat op dit moment erg langzaam en het aanmelden op G+ werkt sowieso nu niet. (maar invites kan je bewaren)
invite hangt ergens rond. (Nogmaals, ik weet niet of deze truuk nog werkt. Ik hoor van mensen dat ze soms meteen mail krijgen, soms nooit, soms na 24 uur..)quote:
Als je vriend een bericht typt in zijn stream kan hij jouw email adres toevoegen aan de circles/mensen die het bericht mogen zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:50 schreef jack4ya het volgende:
Mijn vriend heeft nu een account (terwijl ik hem er nota bena attent op maakte) en ik niets. Kan hij mij nu inviten en zoja hoe? Want intuitief vind ik het niet...
Nee lukt niet echt meer volgens mij ik kom gewoon op zo'n info site uit met beperkte capaciteit enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je vriend een bericht typt in zijn stream kan hij jouw email adres toevoegen aan de circles/mensen die het bericht mogen zien.
Je zult dan een invite moeten krijgen.
Het zou kunnen dat dat nu niet meer werkt.
Ik heb precies het zelfde, best irri als je ziet dat anderen er wel snel op kunnen. Maar als je het eenmaal hebt heb je het na 2 dagen volgens mij wel weer gezien.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef zarGon het volgende:
Hm, ik was twee dagen geleden uitgenodigd door picodealion en tot heden lukt het door capaciteitstekort niet om gebruik te maken van de invite. Beete jammer...
afaik nog niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er eigenlijk ook een iPhone app voor G+?
Nu nog wel, dit heeft duidelijk nog geen kritieke massa.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:53 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde, best irri als je ziet dat anderen er wel snel op kunnen. Maar als je het eenmaal hebt heb je het na 2 dagen volgens mij wel weer gezien.
maar dat gaat wel weer het probleem worden. De mensen die er nu op kunnen hebben te weinig te doen omdat niet iedereen erop kan. Dat gefaseerd toelaten van mensen is gewoonweg dom.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nu nog wel, dit heeft duidelijk nog geen kritieke massa.
Nee, schaarste creeert interesse. Plus dat het gefaseerd toelaten van users google in staat stelt servers bij te schakelen als dat nodig is in plaats van dat de boel eruit klapt en g+ meteen negatieve publiciteit krijgtquote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dat gaat wel weer het probleem worden. De mensen die er nu op kunnen hebben te weinig te doen omdat niet iedereen erop kan. Dat gefaseerd toelaten van mensen is gewoonweg dom.
Dat van de servers kan ik nog inkomen, maar dat schaarste interesse creëert geloof ik dus niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, schaarste creeert interesse. Plus dat het gefaseerd toelaten van users google in staat stelt servers bij te schakelen als dat nodig is in plaats van dat de boel eruit klapt en g+ meteen negatieve publiciteit krijgt
Nee helaasquote:
Bij Gmail ging het in het begin ook op die manierquote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat van de servers kan ik nog inkomen, maar dat schaarste interesse creëert geloof ik dus niet.
Het product moet niet alleen iets zijn waar je persé op wilt, maar moet ook na een paar weken nog leuk zijn. Zoals dat twitter bijvoorbeeld onderdeel van je dagelijks leven is geworden. Dat zie ik met Google+ nog niet zo gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |