abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2011 @ 00:22:30 #251
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98968711
Heb wel een filmpje van 1 uur gekeken hoor :(
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_98968826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik denk dat elke psycholoog je kan vertellen dat de grootste fantasten niet de meest stabiele persoonlijkheden zijn. Dat zo'n persoon zich dan bijv. opwerkt tot Majoor-Generaal van de luchtmacht is erg klein.

Ook als deze mensen allemaal pathologische leugenaars zijn, dan is het vreemd dat dat pathologisch liegen er pas uitkomt als ze met pensioen zijn. Want als je tijdens je carriere enorm onwaarschijnlijke verhalen bij elkaar liegt, maak je echt geen promotie.
Aan de andere kant zijn deze lui wel allemaal in een positie geweest waarin ze veel mensen onder zich hebben gehad, leiding en sturing hebben gegeven. Zij zijn bekend met groepspsychologie, weten hoe ze mensen kunnen laten doen en denken wat zij willen om ze een bepaalde kant op te sturen. Manipulatief is misschien niet het goede woord, maar ze zijn wel in staat om mensen te beinvloeden.

Daarnaast zullen ze zich ook wel terdege beseffen dat hun verklaring als het ware "verzwaard" wordt door hun (voormalige) rol. Alsof hun verklaring daarmee "echter" of meer waard is dan die van Jan met de Pet, de onbekende soldaat onderaan de ladder. Die verkleuring is mijns inziens onwenselijk.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef heartz het volgende:
Heb wel een filmpje van 1 uur gekeken hoor :(
Kortom, erg enthousiast! :Y
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  zondag 3 juli 2011 @ 00:27:50 #253
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98968898
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:25 schreef Maurice76 het volgende:

Kortom, erg enthousiast! :Y
Nee oprecht geinteresseerd. :(
Dat zei ik toch al :P
pi_98969527
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:27 schreef heartz het volgende:

[..]

Nee oprecht geinteresseerd. :(
Dat zei ik toch al :P
Met veel enthousiasme! :+ . Heb net het eerste kwartier gekeken, maar ga nu lekker naar bed. Kijk morgen of zo de rest wel.

Overigens heb ik nooit beweerd dat het allemaal hoax is, he? Ik denk alleen dat het merendeel zeker door mensen gemaakt is. De rest is nu nog onverklaarbaar, maar kan een aardse verklaring hebben. Of mogelijk een buitenaardse, maar dat wil ik niet klakkeloos beweren zonder hard bewijs.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_98969699
Wat ik niet snap is dat zo'n ontwikkelde beschaving probeert te communiceren door pictogrammen in het graan, die ook nog eens alleen vanuit de lucht kunnen worden gezien.

Waarom maken ze zich niet gewoon kenbaar?
  zondag 3 juli 2011 @ 00:58:41 #256
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98969916
Met veel enthousiasme :+ :')

.
  zondag 3 juli 2011 @ 01:03:18 #257
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98970088
Ik denk, dat we niet moeten uitsluiten dat dit een groepje 'geleerden' is die is inschakeld om 'mensen voor de gek te houden' en misschien zelfs daarmee te experimenteren ofzo... :P
Of draaf ik weer door :P
pi_98970805
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:03 schreef heartz het volgende:
Ik denk, dat we niet moeten uitsluiten dat dit een groepje 'geleerden' is die is inschakeld om 'mensen voor de gek te houden' en misschien zelfs daarmee te experimenteren ofzo... :P
Of draaf ik weer door :P
Die kant wil ik absoluut niet op met dit topic. Geen NWO conspiracies graag :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98970823
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:49 schreef heartz het volgende:
Dit soort geluiden zijn er namelijk ook:

[..]

Ik kan helaas de docu niet vinden online...
  zondag 3 juli 2011 @ 01:35:56 #260
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98971014
Nou ja, dat heeft toch niet per se met de nwo te maken.
Heb je die quote gelezen die ik plaatste?
Als je echt opzoek bent naar de waarheid, zou ik dat idee niet uitsluiten.
Jij wil weten of het een hoax is, ik probeer te helpen.
Ik toon oprecht interesse zoals ik eerder aangaf.
Dat ik benieuwd ben naar je bevindingen en je film heb gekeken geeft dat al aan.
Sommige noemen me zelfs enthousiast. :P

Als dat niet gewenst is, ook goed :D
pi_98971056
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:25 schreef Maurice76 het volgende:

Aan de andere kant zijn deze lui wel allemaal in een positie geweest waarin ze veel mensen onder zich hebben gehad, leiding en sturing hebben gegeven. Zij zijn bekend met groepspsychologie, weten hoe ze mensen kunnen laten doen en denken wat zij willen om ze een bepaalde kant op te sturen. Manipulatief is misschien niet het goede woord, maar ze zijn wel in staat om mensen te beinvloeden.

Daarnaast zullen ze zich ook wel terdege beseffen dat hun verklaring als het ware "verzwaard" wordt door hun (voormalige) rol. Alsof hun verklaring daarmee "echter" of meer waard is dan die van Jan met de Pet, de onbekende soldaat onderaan de ladder. Die verkleuring is mijns inziens onwenselijk.

Tja.. het enige wat ik kan zeggen als je alle stukjes bewijs bij elkaar pakt, dat dan de alien-hypothese gewoon past. Het probleem hierbij is dat je een enkele enorme aanname doet die enorme implicaties heeft. Mensen zijn daar bang voor.

De andere hypotheses om alles te verklaren zijn een rommelig zooitje met allerlei leuke en interessante stellingen die vaak geen rekening houden met bepaalde specifieke sightings die goed gedocumenteerd zijn. Ik vind de alternatieve hypotheses ook net zo verontrustend eigenlijk maar de skeptici zijn gewoon blij dat ze iets hebben verklaard en gaan door met hun leven. Deze skeptici zouden juist enorm gealarmeerd moeten zijn dat hooggeplaatste officieren beweren/liegen/hallucineren dat ze vliegende schotels hebben gezien en dat deze hun kernkoppen onklaar hebben gemaakt.

Maar het enige waar de skeptici zich op lijken te focussen is het weerleggen van de alien-hypothese en de gevolgen van de alternatieve verklaringen zijn dan blijkbaar niet alarmerend. Dat zegt natuurlijk al een heleboel. Als mensen oprecht zouden geloven dat we niet door aliens bezocht worden, dan zouden ze zich enorme zorgen moeten maken om het feit dat nucleaire basissen bewaakt worden door blijkbaar enorme gekken. Maar in geen van de discussies met skeptici komt er ook maar iets naar voren van woede of angst over deze bedreiging voor de wereldveiligheid die hallucinerende of pathologische liegende militairen op een nucleaire basis met zich meebrengt.
  zondag 3 juli 2011 @ 01:38:09 #262
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98971067
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik kan helaas de docu niet vinden online...
Ik ga morgen voor je kijken :D
Misschien te downloaden op naam ofzo...
pi_98971097
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat ik niet snap is dat zo'n ontwikkelde beschaving probeert te communiceren door pictogrammen in het graan, die ook nog eens alleen vanuit de lucht kunnen worden gezien.

zo ontwikkeld zijn zij dus blijkbaar niet :')
Nosce te ipsum.
pi_98971383
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Waarschijnlijk omdat mensen het dan nog niet zouden geloven. Ze zouden misschien denken dat het een soort van Hollywood stunt is. En nog belangrijker: heel veel mensen zouden daar niet mee kunnen omgaan. Henk en Ingrid hebben het al druk genoeg met die rare moslims, wat moeten ze dan met een superieure buitenaardse intelligentie?

Er zijn onderzoeken naar gedaan en het zou een enorme druk zetten op onze maatschappij als er plotselling contact zou zijn. En de aliens zijn zich er waarschijnlijk van bewust dat het een stap voor stap proces moet zijn. Mensen vragen zich vaak af waarom er nooit een ufo van dichtbij is gefotografeerd. Ik denk dat als er aliens zijn ze er goed aan doen om niet te dichtbij te komen. Veel mensen zouden in paniek raken.

En kunst maken in gewassen is misschien wel de beste manier van communiceren. Wanneer je een signaal vanuit de ruimte zendt of onze tv-zenders hijacked om een boodschap uit te spreken, zullen veel mensen zeggen dat het een truc was of er zal paniek ontstaan. Sowieso alles wat digitaal is, is voor veel mensen niet na te trekken dus ze zullen altijd skeptisch zijn. Wanneer je enorme kunstwerken met daarin verwerkt de taal van het universum (wiskunde en geometrie) maakt, heb je iets tastbaarders als bewijs. En hoe gecompliceerder je ze maakt en hoe geavanceerder de wiskundige taal wordt, hoe meer mensen zich zullen gaan afvragen of echt alles door mensen gemaakt kan zijn. Op deze manier start je langzaam een discussie en zo creeer je meer en meer bewustzijn mbt bezoekers vanuit de ruimte.
  zondag 3 juli 2011 @ 02:10:35 #265
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98971702

Deze vind ik persoonlijk wel interessant.
Over het ministerie van defensie die documenten achterhoud.
Al betwijfel ik toch ook de betrouwbaarheid.
Dit is iemand die bij defensie zat, hij heeft het ook over statements van politie en piloten.
Dit zijn gewoon officiele getuigenverklaringen.
Hij zat tot 2006 bij defensie en is nu freelancer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Pope
pi_98973119
Dit is ook erg interessant, USO's (Unidentified Submerged Objects):

Er schijnen gevallen bekend te zijn waarbij de marine enorme objecten heeft waargenomen op haar radar en deze objecten konden ook nog eens ongelofelijk snel en diep onder water reizen. En om het nog interessanter te maken, ze worden heel erg veel gezien op Puerto Rico en dat ligt weer bij de Bermuda Triangle. Misschien hebben ze daar wel een onderwaterbasis _O_

Wie wil er dan ook de hele tijd in een schotel zitten? Af en toe moet je even kunnen chillen en misschien hebben ze wel een enorm hotel/resort en onderzoekscentrum bij ons op de bodem van de oceaan gebouwd. Hoe vet zou dat zijn? :P

Kun je ook gelijk een leuke link leggen met Atlantis..
pi_98973439
Nog een vrij goeie docu over graancirkels (helaas wel op veoh.com):

http://www.veoh.com/watch/v19595933KQWE6D3C

De persoon die deze heeft geupload is echt supertriest (maar wel grappig). De hele docu lang staat er rechts bovenin "Bullshit Warning" en aan het einde net voordat de credits beginnen zegt ie: "These are the names of the liars". En bij sommigen tijdens de aftiteling streept ie hun naam door en vervangt hij de naam door de woorden "cunt" of "liar"... _O-

Echt hoe fucking gefrustreerd of bang kun je zijn zeg :') Ik moet hem meegeven dat er af en toe een redelijke dosis zweverigheid in de scenes naar voren komt, maar de geometrische analyses van de cirkels zijn echt werkelijk adembenemend. Om sommige geometrieen te bewerkstelligen moet je meer dan 50 stappen zetten om van de basisvorm (een cirkel) naar de uiteindelijke geometrie van de cirkel te komen.

En om dat te doen moet je eerst heel veel andere cirkels, vierkanten en driehoeken tekenen om uiteindelijk tot de eindvorm te komen en dan moet je de lijnen van de vorige tussenvormen weer helemaal uitwissen. Op papier kan dat, maar hoe wil je platgetrapt graan weer ongedaan maken om zo je eindontwerp te bereiken?

Wiskundige oplossingen tot eeuwenoude problemen in de cirkels

Ook het probleem van het vijfde geometrische theorem van Euclides is fascinerend. Het komt erop neer dat je met simpele vormen zoals cirkels, driehoeken en vierkanten een vierkant binnen een cirkel weet te creeeren (met een passer en een liniaal alleen) waarbij de omtrek van beide vormen hetzelfde is. Dit schijnt onmogelijk te zijn door het "irrationele" nummer Pi. Wij mensen kunnen op moeizame wijze tot ongeveer 6 manieren komen waarbij dit principe van "squaring the circle" in de buurt komt van een precisie van 100%.

In de graancirkels heeft Allan Brown al bijna 50 nieuwe manieren ontdekt, waarvan sommigen heel elegant en simpel zijn, die in de buurt komen van een precisie van 99,9999%. Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe informatie hierover en zal dat zeker hier posten. Stel je toch eens voor dat er daadwerkelijk gecommuniceerd wordt met ons dmv geometrie (de taal van het universum). Hier is even iets wat ik heb gevonden:

- Learn about the amazing mathematical problem known as "squaring the circle" which puzzled mathematicians for over 2000 years. It involves creating a square and a circle whose perimeters are equal. This is in fact impossible to achieve with 100% accuracy due to the impossibility of constructing the irrational number pi. Alan Brown has discovered elegant new solutions to the problem within crop circles!

"There's a couple of solutions which are not only astonishingly accurate they are astonishingly simple. I'm just amazed that no-one in the 2000 odd years of people studying this problem haven't discovered them... I mean breathtakingly simple."
Alan Brown - Designer / Crop Circle Researcher

http://www.amazon.com/Cro(...)ension/dp/B000ILYZ2K
pi_98973460
Blijkbaar heeft Allan Brown ook een boek geschreven over de gevonden uitzonderljike geometrieen in een andere cirkel:

Hier een review van het boek:

"Allan Brown did a fine and reliable investigation of the Crooked Soley crop circle. His review of how the two different ways the circle could be constructed was insightful. The numerical accounting of the circle parts is accurate."

Ik hoop dat iedereen beseft dat dit geen zweverige bullshit is. We hebben het hier over standaard geometrie van de middelbare school die op een zeer complexe en toch elegante manier wordt benut. Als dit soort cirkels het werk is van hoaxers, dan kunnen deze mensen erg veel kanten op in het academisch circuit omdat hun werk dan van een uitzonderlijk hoog niveau is.
pi_98973711
Misschien nog wel interessanter dan graancirkels, zijn sneeuwcirkels! Bij deze sneeuwcirkels lijkt het me helemaal moeilijk of eigenlijk onmogelijk om te verbergen dat het mensenwerk is. Hoe zorg je er in godsnaam voor dat niemand je voetstappen ziet?

zondag 3 juli 2011 @ 10:56:34 #270
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98974901
Het lijkt jou moeilijk of onmogelijk, dus zullen de aliens het wel zijn geweest. :')
O)))
  zondag 3 juli 2011 @ 11:10:39 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98975165
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Misschien nog wel interessanter dan graancirkels, zijn sneeuwcirkels! Bij deze sneeuwcirkels lijkt het me helemaal moeilijk of eigenlijk onmogelijk om te verbergen dat het mensenwerk is. Hoe zorg je er in godsnaam voor dat niemand je voetstappen ziet?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bizar :o
The truth was in here.
pi_98975217
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Prachtig k had deze nog nooit gezien.
Eigenlijk maakt mij het niet zoveel uit of graancirkels een hoax of echt zijn. Ik vind sommige echter adembenemend mooi. Zelf denk k dat aliens wel bestaan t heelal is zo groot we zijn vast niet de enige. Maar of ze op deze manier zouden communiseren? Nah denk t niet...Misschien dat we ooit achter de waarheid zullen komen....
  zondag 3 juli 2011 @ 11:34:05 #273
97079 Jeff89
Conquer All
pi_98975671
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Tja.. het enige wat ik kan zeggen als je alle stukjes bewijs bij elkaar pakt, dat dan de alien-hypothese gewoon past. Het probleem hierbij is dat je een enkele enorme aanname doet die enorme implicaties heeft. Mensen zijn daar bang voor.
De 'Alien Hypothese' past net zo goed als de hypothese dat God neerdaalde uit de hemel om eens een lekker mozaïek te tekenen.. Just sayin'.
Heeft ook ongeveer evenveel bewijs.. Wazige getuigenverklaringen, en kerken vol 'believers'
quote:
De andere hypotheses om alles te verklaren zijn een rommelig zooitje met allerlei leuke en interessante stellingen die vaak geen rekening houden met bepaalde specifieke sightings die goed gedocumenteerd zijn. Ik vind de alternatieve hypotheses ook net zo verontrustend eigenlijk maar de skeptici zijn gewoon blij dat ze iets hebben verklaard en gaan door met hun leven. Deze skeptici zouden juist enorm gealarmeerd moeten zijn dat hooggeplaatste officieren beweren/liegen/hallucineren dat ze vliegende schotels hebben gezien en dat deze hun kernkoppen onklaar hebben gemaakt.
Eh.. Veel van die sightings zijn ook niet bepaald goed gedocumenteerd en wetenschappelijk benaderd. Ik zeg niet dat het allemaal onzin is, maar om het nou maar allemaal te geloven omdat het alternatief een 'rommelig zooitje' is vind ik wel héél makkelijk.. Want dan valt er voor veel van die UFO sightings en graancirkels ook nog wel wat te zeggen.
quote:
Maar het enige waar de skeptici zich op lijken te focussen is het weerleggen van de alien-hypothese en de gevolgen van de alternatieve verklaringen zijn dan blijkbaar niet alarmerend. Dat zegt natuurlijk al een heleboel. Als mensen oprecht zouden geloven dat we niet door aliens bezocht worden, dan zouden ze zich enorme zorgen moeten maken om het feit dat nucleaire basissen bewaakt worden door blijkbaar enorme gekken.
Hij zijn dan ook altijd EX medewerkers van die basissen.. Zelden zijn het verklaringen van gerespecteerde leden van de staff die nog altijd actief zijn. Om niet te zeggen nooit.
quote:
Maar in geen van de discussies met skeptici komt er ook maar iets naar voren van woede of angst over deze bedreiging voor de wereldveiligheid die hallucinerende of pathologische liegende militairen op een nucleaire basis met zich meebrengt.
De discussie met jou is ook niet bepaald makkelijk.. Jij bevind je verre van het midden van deze discussie. Jij vind elke verklaring die niet met het buitenaardse te maken heeft niet goed genoeg. Nou weet ik ook het fijne niet van die cirkels, maar om ze dan maar direct toe te schrijven aan intelligent buitenaards wezen, omdat de alternatieve hypothese is dat er slimme mensen op aarde bestaan, en dat sommige soldaten gek zijn/liegen gaat me ook wel weer 'n beetje ver :')
pi_98976712
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heel mooi! Maar is dit echt of fotosoep?
pi_98976803
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat mensen het dan nog niet zouden geloven. Ze zouden misschien denken dat het een soort van Hollywood stunt is. En nog belangrijker: heel veel mensen zouden daar niet mee kunnen omgaan. Henk en Ingrid hebben het al druk genoeg met die rare moslims, wat moeten ze dan met een superieure buitenaardse intelligentie?

Er zijn onderzoeken naar gedaan en het zou een enorme druk zetten op onze maatschappij als er plotselling contact zou zijn. En de aliens zijn zich er waarschijnlijk van bewust dat het een stap voor stap proces moet zijn. Mensen vragen zich vaak af waarom er nooit een ufo van dichtbij is gefotografeerd. Ik denk dat als er aliens zijn ze er goed aan doen om niet te dichtbij te komen. Veel mensen zouden in paniek raken.

En kunst maken in gewassen is misschien wel de beste manier van communiceren. Wanneer je een signaal vanuit de ruimte zendt of onze tv-zenders hijacked om een boodschap uit te spreken, zullen veel mensen zeggen dat het een truc was of er zal paniek ontstaan. Sowieso alles wat digitaal is, is voor veel mensen niet na te trekken dus ze zullen altijd skeptisch zijn. Wanneer je enorme kunstwerken met daarin verwerkt de taal van het universum (wiskunde en geometrie) maakt, heb je iets tastbaarders als bewijs. En hoe gecompliceerder je ze maakt en hoe geavanceerder de wiskundige taal wordt, hoe meer mensen zich zullen gaan afvragen of echt alles door mensen gemaakt kan zijn. Op deze manier start je langzaam een discussie en zo creeer je meer en meer bewustzijn mbt bezoekers vanuit de ruimte.
Misschien is dat de beste manier van communiceren? Nou ja, misschien wel..
Ze doen dan wel een hoop moeite om met een in hun ogen zeer primitief ras te communiceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')