abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98788655
Ik voel me heel somber.. ik heb namelijk (nog) geen baan, omdat ik net klaar ben met studeren. Ik heb geen geld om op vakantie te gaan, terwijl alle vrienden om mij heen lekker weg gaan.
Ook heb ik geen relatie, wat mij al me al best somber maakt..

Kan iemand mij opvrolijken met wat tips?
pi_98788892
Doe wat aan je leven. Jij bent namelijk de enige die er wat aan kan doen.
pi_98788962
Carpe diem.
Zorg dat je iemand ontmoet? Zet er over heen dat je dit keer niet op vakantie gaat, dan ga je volgende vakantie toch!
Maar eerst moet je snel iets leuks gaan doen voordat je depressief word.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:12:14 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98789070
Hoera, je hebt je diploma gehaald! Gefeliciteerd! Veel succes met solliciteren!
The love you take is equal to the love you make.
pi_98789280
Als je naast je studie had gewerkt, zoals 9.v.d. 10 dat doet, had je nu wel het geld om een vakantie te boeken. Nu je hier bent, gewoon het beste van maken. Er zijn vast wel wat vrienden hier achtergebleven om dingen te ondernemen. Anders maar op kamp gaan hehe...
En aan een relatie kan je komen als je het bij de juiste dame goed aanpakt.

Het valt allemaal wel mee...zo slecht heb je het niet. Neem het voortouw als je wat wil gaan doen...op fok een topic openen valt hier niet onder. Tenzij je naar een meet wilt. :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:22:53 #6
139330 TNA
For the stars that shine
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2011 @ 22:08:24 #7
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_98793368
Komt goed schatje :*
Are you fokking to me?
pi_98793576
Mooi dat je niet op vakantie gaat, heb je extra veel tijd om aan sollicaties te besteden. ^O^
En als je dan een toffe baan hebt en je jezelf helemaal het mannetje voelt kun je op zoek gaan naar een leuke jongedame. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_98794941
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Biancavia het volgende:
Mooi dat je niet op vakantie gaat, heb je extra veel tijd om aan sollicaties te besteden. ^O^
En als je dan een toffe baan hebt en je jezelf helemaal het mannetje voelt kun je op zoek gaan naar een leuke jongedame. :)
Ligt eraan wat voor baan die wil; kan ook zijn dat ie er dan geen tijd meer voor heeft.
Wat TS moet doen is gewoon ff een lijstje maken met dingen die die wil; en dan een plan maken om die dingen mogelijk te gaan maken... en aan de slag!
pi_98795681
Gewoon diehard solliciteren. Alvast bedenken waar je naar op vakantie wil als je een baan hebt.

Veel vrouwen kan het echt niet schelen dat je ff geen baan hebt na je studie dus daar moet je je in de omgang met het andere geslacht niet door laten tegenhouden :)
Raak en plezierig.
pi_98796215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef AnnaTralala het volgende:
Gewoon diehard solliciteren. Alvast bedenken waar je naar op vakantie wil als je een baan hebt.
Naja, een vakantie wanneer je net ergens start dat zit er meestal niet in. Misschien kan TS een soort van combinatie maken en zijn carriere in het buitenland starten?
pi_98801613
pi_98802215
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef TNA het volgende:
Ga hardlopen.
Dit is een hele goeie tip, hoe stom het ook klinkt. Maar zoek bijvoorbeeld Start to Run op! Hardlopen kan een erg positief effect op de de stemming hebben, vooral na een wat langere tijd (als je een maandje of 6 bezig bent). Ten eerste omdat je een doel bereikt, maar ten tweede omdat je met sporten endorfine aanmaakt en daar ga je je tof van voelen :) Plus het is gezond.
pi_98802536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Koploper het volgende:
Ik voel me heel somber.. ik heb namelijk (nog) geen baan, omdat ik net klaar ben met studeren. Ik heb geen geld om op vakantie te gaan, terwijl alle vrienden om mij heen lekker weg gaan.
Ook heb ik geen relatie, wat mij al me al best somber maakt..

Kan iemand mij opvrolijken met wat tips?
de aanhouder wint, die somberheid breng je waarschijnlijk ook over in je sollicitatie's, naar vrouwen en ga zo maar door. Zorg dat je eerst jezelf de moeite waard vindt, anders kan een ander dat ook niet. Verder inderdaad sporten, sluit je aan bij een sportclub of zo, misschien leer je daar een leuke partner kennen, blijven solliciteren met een grote glimlach en vooral postief blijven, anders kom je in een negatieve spiraal terecht. Succes!
pi_98804109
Leeftijd, stad en studie zou al helpen denk ik.

En uiteraard kun je het best!

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')