gewoon low budget in amsterdam. ze zijn bij het kijkpunt voor de metrolijn geweest en op de wallen. voor de rest wist hij het niet zo meer. ze hebben heel veel gelopen in elk geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef snoopy het volgende:
Waar is Luca vandaag op excursie geweest lady-wrb?
waar is hier?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Poezebeest het volgende:
Als ik twitter mag geloven is het een aardige ravage hier, omgevallen bomen enzo, heb al verschillende sirenes gehoord. Mijngaat zo een rondje lopen, de ramptoerist.
Dat is toch wat voorheen het torture museum was? Lijkt me best eng jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon low budget in amsterdam. ze zijn bij het kijkpunt voor de metrolijn geweest en op de wallen. voor de rest wist hij het niet zo meer. ze hebben heel veel gelopen in elk geval.
weet iemand wat amsterdam dungeon is? ik zou er wel een keer heen willen met luca, maar die is bang dat het te eng is.
Ik ben er zelf niet geweest maar even gegoogeld voor je:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon low budget in amsterdam. ze zijn bij het kijkpunt voor de metrolijn geweest en op de wallen. voor de rest wist hij het niet zo meer. ze hebben heel veel gelopen in elk geval.
weet iemand wat amsterdam dungeon is? ik zou er wel een keer heen willen met luca, maar die is bang dat het te eng is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twitter hebt, hierop zoeken, dan krijg je vele foto's en filmpjes met een indruk.
[ Bericht 11% gewijzigd door Poezebeest op 28-06-2011 22:09:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.London dungeon is nog gaver!
Rocka, volgens buienradar komt het over ong. Een uur bij ons. Nog eventjes geduld. Ik kan het ook niet afwachten. Ik heb nu stevige hoofdpijn door de wamte. Bah.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou moe. Het waait over... Zit nog steeds in de tuin, droog te wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |