Het ene raam dat we op zolder hebben staat open, maar echt doorwaaien lukt niet met maar 1 raam... Hopelijk koelt het toch nog een beetje af...quote:
quote:
Zhivagoquote:
en dat allemaal omdat je 1x apport riep tegen Boeffiequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hele bomen bracht ie!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat je 1x apport riep tegen Boeffie
Kiek hum.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier niet, hier begon het heien al weer vroegquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:28 schreef -moppie- het volgende:
Verkeer naar de klote?? Echt niet, het was heerlijk rustig vanochtend...
doe not fuk wiz the boefmeisterquote:
ik had het over het verkeer hequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier niet, hier begon het heien al weer vroeg
Ik moest anders op de A58 op de rem waar ik dat normaal niet hoef.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:28 schreef -moppie- het volgende:
Verkeer naar de klote?? Echt niet, het was heerlijk rustig vanochtend...
ik hoefde een keer niet op de rem, heerlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik moest anders op de A58 op de rem waar ik dat normaal niet hoef.
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n enorme dikke vent en dan aan het lijntje zo'n pishondjequote:
Werk jij alweer danquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik hoefde een keer niet op de rem, heerlijk!
gaan ze je rug doen of kijken of je reukzenuw is afgebroken?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n enorme dikke vent en dan aan het lijntje zo'n pishondje.
.
.
mag 2 keer M R Iquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaan ze je rug doen of kijken of je reukzenuw is afgebroken?
als ik niet de hele dag hoef te staan gaat het over het algemeen allemaal primaquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo snel al gerevalideerd? Of workaholic?.
hij heeft een hele stoere jas ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n dekentje wat je hem om kan doen? En af en toe strikjes in het haar?.
die kan uit ja. kost gvd 70 euroquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kan die ook uit of moet je hem dan villen?.
we zijn het gewend, als het waait valt of breekt hier altijd wel watquote:
jaha maar hou m in een stuk he, dus niet te hard afknijpen maar doorpersen! doorpersen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
soms heb je zo'n dikke drol, dat je 15 keer moet persen voor je 'm kwijt bent
Leprabomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
we zijn het gewend, als het waait valt of breekt hier altijd wel wat
In mijn woonbedrijf-pauperhuis kan er achter alleen 1 raam openquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ff de achterpui open. Sauna be gone!
had je ook zo'n drol vanmorgen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef r8v2 het volgende:
Wtf. Ik heb spierpijn in mijn kontIk zit er altijd alleen maar op
.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n dekentje wat je hem om kan doen? En af en toe strikjes in het haar?.
rot op met je poedelquote:
ik heb de derde net gedumptquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, die komt vanmiddag na de lunch denk ik.
Dat heb je al snel bij een tractor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef r8v2 het volgende:
Die hondjes zijn nog minder groot dan de breedte van mijn banden.
ik heb gister twee broodjes, twee muffins, anderhalf tartaartje en een pond slaai op, valt best meequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:08 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je spekkig bent, je eet gewoon teveel.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt dit op een tractor?.
Fiets b.v.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles beter dan zo'n gezinsvriendelijke mini-van
Ook een Volvo stationquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. Maar 8 juli hebben we een auto
alleen om het wassen zou je al een poes nemenquote:
bij R8 ja.quote:
Wat mij betreft mag een eventuele vriendin (quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
alleen om het wassen zou je al een poes nemen
je weet niet wat je mist..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag een eventuele vriendin (![]()
![]()
) zelf haar poes wassen hoor
.
Ze spuit haar poes vanzelf schoon nadat ik met mijn handen bezig ben geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet gewoon je handen wassen van tevoren, viespeuk!
je moet wel want een wijf dat squirt is het neucken niet wirt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ze spuit haar poes vanzelf schoon nadat ik met mijn handen bezig ben geweest.
Toen ik dat voor het eerst hoorde lag ik bijna van de bank af van het lachen. Theoquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet wel want een wijf dat squirt is het neucken niet wirt!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef r8v2 het volgende:
Woei, ms. Marketing & PR is wel lekker hier.
"Mag ik een foto van je maken?"quote:
Moet ik haar doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
dat moet je helemaal niet vragen real, dat moet je gewoon doen.
nee..je kijkt belangstellende naar je scherm en maakt stiekem een picture.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef r8v2 het volgende:
[..]
"Mag ik een foto van je maken?"
"Waarvoor dan?"
"Voor Fok!, zo'n forum met nerds"
"Oja, tuurlijk"
Nee he.
die van sq en mij overrulen haar neequote:
watskeburt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef -moppie- het volgende:
Ben erg in demood! Niet letterlijk overigens
hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef -moppie- het volgende:
Ben erg in demood! Niet letterlijk overigens
KPD? Mag er niet inquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Dit topic is echt hilarisch
http://forum.fok.nl/topic/1659291/5/50
dat wil je ook niet belief miequote:
Zoek jij nog nieuwe accus voor je accuboor? Heb nml. een aantal goedkopere toko's gevonden. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat ze het altijd max 4 jaar netjes uit houden.quote:
nou, ze zijn na twee jaar al behoorlijk bagger.. Wat kost een makita 1234 accu dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoek jij nog nieuwe accus voor je accuboor? Heb nml. een aantal goedkopere toko's gevonden. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat ze het altijd max 4 jaar netjes uit houden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Godver ik wil het weten. Doe's vertellen
.
en bedankt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Stormqueen het volgende:
mensen zonder KPD toegang zijn gristelijk of onder de 12
jullie kunnen r wel inquote:
daar is het daar veuls te opwindend voorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef r8v2 het volgende:
Ik had toegang stelletje laaielichters, maar mijn nieuwe account nog niet.
Sterf er anders in.
je vrouw welquote:
whehehequote:
Houdbaarheid van die dingen is ook afhankelijk van hoe je er mee om gaat. Hoeveel makita 1234 accus kosten kan ik niet opzoeken maar Als het 12v nimh accus zijn schat ik tussen de 40 en 50 euro. Zijn overigens geen nieuwe originele. Vaak wel beter dan nieuwe originele.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nou, ze zijn na twee jaar al behoorlijk bagger.. Wat kost een makita 1234 accu dan?
Lekkerquote:
Ik heb er nog -5, anders was ik wel in mijn bed blijven liggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:55 schreef ArTiC het volgende:
Snippertdag, de kater heeft ook een dag vrij.
nee, er gebeurde eigenlijk nietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:32 schreef bleiblei het volgende:
Je krijgt helemaal rillingen Als ik zeg dat ik vrijwel geen overuren schrijf maar wel 40 tot 50 uur per week werk en maar 36 uur betaald krijg.
hoe kommut?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:04 schreef -moppie- het volgende:
het voelt alsof er iets keizwaars op mijn hoofd staat ofzo...
Nee hoor... dat zou ik niet willen. Stelletje leesblinde autistenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, hier ook niet.
maar zou je het wel willen BB?
quote:
wil je er dan over praten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor... dat zou ik niet willen. Stelletje leesblinde autisten.
waarom is ie boos?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
er staat hier een kwaaie kater voor mijn neus heel hard te mauwen
Kei!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ie niet naar buiten mag. Zielig he?
nee idd, scheelt een hoop gemekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kei!
Ben blij dat die van ons niet weten wat 'buiten' is.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
er staat hier een kwaaie kater voor mijn neus heel hard te mauwen
en dat moeten we niet hebben, we zijn hier voor ons rust!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee idd, scheelt een hoop gemekker
preciesquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dat moeten we niet hebben, we zijn hier voor ons rust!
komt door de spuit van gisteren volgens nickquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef -moppie- het volgende:
Ik mekker nog wel even... wie er ook op mijn hoofd zit GA ERVAN AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huh, echt waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
komt door de spuit van gisteren volgens nick
en klopt het dan ook dat Ibu enzo geen ene moer helpt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
komt door de spuit van gisteren volgens nick
waarom heb ik een verhoogde bloeddruk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:57 schreef FUFR het volgende:
waarschijnlijk heb je nu ook een verhoogde bloeddruk en dan doet Ibu niet zoveel nee.
kan ik vanaf hier niet zien maar wellicht door spuit of drukmakerij?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom heb ik een verhoogde bloeddruk?
Drukmakerij echt niet, maar hoofdpijn oid wel sinds ik de scan heb gehad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
kan ik vanaf hier niet zien maar wellicht door spuit of drukmakerij?
Vrouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:25 schreef Inu het volgende:
Ja, hai! Lekker weer en veeel suffe praatjesVanavond weer naar huis
Niet eens tijd gehad om ff goed te shoppen
Maar wel om te fokken, dat vind ik dan weer zó frappantquote:
Duh, dat kan tijdens het aanhoren van suffe praatjes, shoppen niet!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar wel om te fokken, dat vind ik dan weer zó frappant
ja dat is waar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Duh, dat kan tijdens het aanhoren van suffe praatjes, shoppen niet!
Ik al vanaf 8.30 9.30quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
natuurlijk, anders zeg ik het toch niet![]()
ik wil naar huis
ik ga nu!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
natuurlijk, anders zeg ik het toch niet![]()
ik wil naar huis
nee man, je moet aan een wijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
kutjong penis...ik moet echt eens naar de opticien
Internet-verzekeringen zijn met een bietje liegen meestal het goedkoopstquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef bleiblei het volgende:
Wel zot trouwens, een auto verzekering bij mijn werkgever is inclusief werknemerkorting 10 euro per maand duurder dan 4 verzekeringen waar ik ook een offerte van opgevraagd heb.
Prutsers.
Www.independer.nlquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef bleiblei het volgende:
Wel zot trouwens, een auto verzekering bij mijn werkgever is inclusief werknemerkorting 10 euro per maand duurder dan 4 verzekeringen waar ik ook een offerte van opgevraagd heb.
Prutsers.
Nah, ben niet zo van het liegen bij verzekeringen. Dan kan je em net zo goed niet afsluiten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Internet-verzekeringen zijn met een bietje liegen meestal het goedkoopst.
Ik weet nu iig wel dat conferenties echt max 2 dagen moeten zijn, vooral als er voornamelijk mensen spreken waarvan engels niet de moedertaal is. Na de zoveelste onverstaanbare Fin of Spanjaard zoek je de sessies niet uit op je interesse, maar op de nationaliteit van de sprekerquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar wel om te fokken, dat vind ik dan weer zó frappant
Ik ben maar semi-overheid hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef bleiblei het volgende:
1 ding scheelt. Het klinkt rete interessant.
Ik neem aan dat dit alles betaald wordt van mijn zuur verdiende salaris dat ik maandelijks overdraag aan den overheid? Of is er een commerciele danwel particuliere sponsor die dit alles betaald?![]()
Succes!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
zomg eerste werkdag. Gelukkig hoost het niet*afklopt*
Nou, vertel eens iets wat je geleerd hebt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben maar semi-overheid hemaar ik mocht hierheen in het kader van mn trainee gebeuren.. Moest het wel cheapie doen, want anders kon het niet :p hield eigenlijk voornamelijk klote vliegtijden en een hotelkast ipv kamer in..
maar ik heb zeker hele boeiende dingen gehoord en ook echt veel geleerd, maar vooral veel gebabbeld. Al waren er zoveel nederlanders dat je toch vaak bij een van hen uitkwam
Ik zie het nu ook. My eyes!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:59 schreef FUFR het volgende:
waarom heb ik hier nu ineens een soort comic sans lettertype? Dat had ik gisteren nonnie!
Ik mag hopen dat ze op haar eerste werkdag hier niet komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:54 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb SQ nog niet eens gezien. Of ze boycot nu Fok vanwege Comic Sans.
Oja, das waar ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze op haar eerste werkdag hier niet komt.
Ja die kutknop had ik al ergens anders gevonden inderdaad. Arg, de epilepsie-aanvallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het CS gebeuren al te erg om te lezen, maar als ik dit doe ben ik helemaal rijp voor een gesticht
gisteren nog wel, vandaag hoorde ik weer van nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je had toch al weekend?
Gaan gullie naar de camping?
jawel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef -moppie- het volgende:
FUFR, komt Mexi nooit meer terug?
Zuigt ze nog wel bij jou?
EN je had zo'n zin.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
gisteren nog wel, vandaag hoorde ik weer van niet
stomme wijfs @ homequote:
ik zag gisteren wel een hoofd op en neer gaan...quote:
quote:
niet de plaats noch mijn taak dit hier te vertellen.quote:
iets met een trein?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet de plaats noch mijn taak dit hier te vertellen.
Nee, meer iets met privacy werkneemsterquote:
Meestal wel hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:22 schreef bleiblei het volgende:
Waar kan je tegenwoordig nog een aardig bierpakket kopen?
Gewoon bij de slijter?
alleen als je er langs rijdt. vanaf hier niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Meestal wel he. Slijterij op de Vlokhovenseweg schijnt wel goed te zien, vooral qua bier.
Shut up ass, het is vrijdag en ik ben gaar en opstandigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
alleen als je er langs rijdt. vanaf hier niet hoor.
je bent gewoon een lamzak!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Shut up ass, het is vrijdag en ik ben gaar en opstandig.
Ik ga het niet eens editten.
hierzo. maar het lag aan moi zelfquote:
je hebt geen recht op een parkeerplaats. ze zetten de stenen er maar overheen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:46 schreef bleiblei het volgende:
Vlokhovenseweg is beetje ver weg. En erg speciaal hoeft het niet te zijn. Fiets dadelijk wel langs de Tongelresestraat.
Zit wel een beetje in mijn maag met de 3 auto's die hier voor de deur staan.
Zijn alle 3 auto's die er regelmatig langere tijd staan (paar dagen) en waarvan ik niet weet van wie ze zijn. En we hebben 2 parkeerplaatsen nodig vanavond.
Oh, die stenen kunnen er makkelijk bovenop. Maar das ook weer zoiets hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt geen recht op een parkeerplaats. ze zetten de stenen er maar overheen.
Je bent wezen poepen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef FUFR het volgende:
Hallo, dit bericht is voor degene die weet dat dit bericht voor haar bedoeld is:
the eagle has landed.
ik herhaal:
the eagle has landed.
Nee, dit was een serieuze mededeling voor iemand die hier mee leestquote:
Duh... Hoi MEXIquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, dit was een serieuze mededeling voor iemand die hier mee leest
quote:
dat doet ze al jaren, het is iemand die veel poept.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wie laat jij hier nog meer zomaar meelezen dan?
SQ moet werken!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doet ze al jaren, het is iemand die veel poept.
aagje
like ze niet mee leest. je kent dr nog niet zo lang?quote:
Heeft die persoon ook een vervelende partner en een Mitsubishi Carisma?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doet ze al jaren, het is iemand die veel poept.
aagje
1: jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heeft die persoon ook een vervelende partner en een Mitsubishi Carisma?
Als sterren aan de hemel staanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef FUFR het volgende:
ik heb nu
you're the one that I want
de waaarheid komt op een dag aan het licht
tearoom tango (je hebt me belazerd)
moet er nog een stuk of 10..
IK had niet anders verwacht!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
like ze niet mee leest. je kent dr nog niet zo lang?
I will survive?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef FUFR het volgende:
ik heb nu
you're the one that I want
de waaarheid komt op een dag aan het licht
tearoom tango (je hebt me belazerd)
moet er nog een stuk of 10..
Zou ik niet doen, heb echt zo'n hekel aan die 'stukjes' die mensen tijdens jouw feest gaan doen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef FUFR het volgende:
ja de enige bruiloft waarop ik aan dit soort ellende mee werk
ze moeten verplicht aan een spelletje mee doen, mijn ding is het niet maar goed, meeste stemmen enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, heb echt zo'n hekel aan die 'stukjes' die mensen tijdens jouw feest gaan doen..
quote:
Ik kom wel op het feestje naderhand mezelf voltanken. En nare opmerkingen makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef bleiblei het volgende:
Tsss... Nou, dan schrappen wij jullie van het lijstje.
Oeh! En ik heb nu anderhalve parkeerplaats voor de deur waar de vrachtwagen makkelijk bij kan.
De klassieke fout van veel bruidsparen. Het allemaal bruiloft noemen terwijl het eigenlijk het opgesplitst moet worden in:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef bleiblei het volgende:
Het feestje naderhand reken ik tot "bruiloft".
promised?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef bleiblei het volgende:
Tsss... Nou, dan schrappen wij jullie van het lijstje.
Oeh! En ik heb nu anderhalve parkeerplaats voor de deur waar de vrachtwagen makkelijk bij kan.
saaie bruiloft wordt het dan..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
promised?
eensch met R8
Ik doe meestal alleen het House/Techno deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |