Het ene raam dat we op zolder hebben staat open, maar echt doorwaaien lukt niet met maar 1 raam... Hopelijk koelt het toch nog een beetje af...quote:
quote:
Zhivagoquote:
en dat allemaal omdat je 1x apport riep tegen Boeffiequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hele bomen bracht ie!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat je 1x apport riep tegen Boeffie
Kiek hum.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier niet, hier begon het heien al weer vroegquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:28 schreef -moppie- het volgende:
Verkeer naar de klote?? Echt niet, het was heerlijk rustig vanochtend...
doe not fuk wiz the boefmeisterquote:
ik had het over het verkeer hequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier niet, hier begon het heien al weer vroeg
Ik moest anders op de A58 op de rem waar ik dat normaal niet hoef.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:28 schreef -moppie- het volgende:
Verkeer naar de klote?? Echt niet, het was heerlijk rustig vanochtend...
ik hoefde een keer niet op de rem, heerlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik moest anders op de A58 op de rem waar ik dat normaal niet hoef.
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n enorme dikke vent en dan aan het lijntje zo'n pishondjequote:
Werk jij alweer danquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik hoefde een keer niet op de rem, heerlijk!
gaan ze je rug doen of kijken of je reukzenuw is afgebroken?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n enorme dikke vent en dan aan het lijntje zo'n pishondje.
.
.
mag 2 keer M R Iquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaan ze je rug doen of kijken of je reukzenuw is afgebroken?
als ik niet de hele dag hoef te staan gaat het over het algemeen allemaal primaquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo snel al gerevalideerd? Of workaholic?.
hij heeft een hele stoere jas ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n dekentje wat je hem om kan doen? En af en toe strikjes in het haar?.
die kan uit ja. kost gvd 70 euroquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kan die ook uit of moet je hem dan villen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |