Ik zou het cool vinden, zeker als het een renner is (zoals Velasco) die meestal anoniem meepeddelt en amper ooit top 10 heeft gereden in een koers groter dan de ster van Skubkutvenasquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef brandlex het volgende:
Stel dat een van die onbekende renners een rit wint, moet zijn adopteerder dan trots zijn, of juist ontgoocheld omdat zijn renner uit de anonimiteit getreden is?
Sommige van die renners zullen zeker bekend worden, want de Tour is een ideale gelegenheid om snel beroemd te worden.
Ik voel me er werkelijk heel erg goed bij, dank u!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:35 schreef franklop het volgende:
Szura - Andrey Amador
Chielus - Amael Moinard
CyclingGirl - Jeremy Roy (haar eerste claim Lemoine blijkt niet geselecteerd)
BusterPosey - Wout Poels
twijfel wel over Poels hoor.. maar ach prima als je er goed bij voelt
primaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wil Cyril Gautier adopteren als hij onbekend genoeg is.
Riblon won vorig jaar nog een etappe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef wimderon het volgende:
Deze zijn nog niet gekozen volgens mij. Als namen als Mondory, Malori, Peraud, Galimzyanov, Vanendert, Dupont, Intxausti goedgekeurd zijn dan zouden deze er ook door moeten komen.
Riblon
Ruben perez
Brutt
Vanotti
Erviti
Delage
Engoulvent
Zeker Riblon lijkt me te bekend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef wimderon het volgende:
Deze zijn nog niet gekozen volgens mij. Als namen als Mondory, Malori, Peraud, Galimzyanov, Vanendert, Dupont, Intxausti goedgekeurd zijn dan zouden deze er ook door moeten komen.
Riblon
Ruben perez
Brutt
Vanotti
Erviti
Delage
Engoulvent
Je moet hem juist ook supporteren in moeilijkere tijden!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mag je trouwens een nieuwe adopteren als je renner tijdens de Tour uitvalt?
En als hij al uitgevallen is door bijv. een blessure?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet hem juist ook supporteren in moeilijkere tijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |