quote:TS doet aan sport, jawel! Deze sport is judo
Klopt niet.quote:TS is uiteraard een baas
Dit mag buiten de zaal opgemerkt worden, maar binnen de zaal zijn we met harde topsport bezig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef GSbrder het volgende:
Goh. Je digged haar en als de rest dit opmerkt is het vervelend?
quote:
Fixedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Rocky-Balboa het volgende:
Ts moet op een zelfverdedigingscurcus om meisjes te kunnen aanraken
Als dat zo is, waarom wil je dan zo graag met de jongedame in casu vrijworstelen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit mag buiten de zaal opgemerkt worden, maar binnen de zaal zijn we met harde topsport bezig!
Ik vind haar een prettige oefenpartner. Niet te groot, niet te klein, niet te licht, niet te zwaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom wil je dan zo graag met de jongedame in casu vrijworstelen?
Ga dan op iemand oefenen die je helemaal KAPOOTTT wilt maken (niet inwendig).
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef DuTank het volgende:
Conclusie van dit topic mag wel zijn dat TS een gigantische gayboy is.
De chick in kwestie weet dit ook, dus TS zal altijd falen.
De rest van je judogroep voldoet niet aan die criteria?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind haar een prettige oefenpartner. Niet te groot, niet te klein, niet te licht, niet te zwaar.
Ja er zijn er nog wel een paar die daaraan voldoen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De rest van je judogroep voldoet niet aan die criteria?
Dan ga je met hen judo’en. Als je toch zo serieus ingesteld bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja er zijn er nog wel een paar die daaraan voldoen ja
Zo serieus ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan ga je met hen judo’en. Als je toch zo serieus ingesteld bent.
Nee, judo is baasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Judo? Dat is toch gewoon vallen voor gevorderden?
Ik vind jou net zo serieus als je vrienden. Jij pakt een mooi meisje en gaat ermee rollebollen, zij maken daar grapjes over. Vrij normaal, me dunkt. Je bent slim genoeg om te weten hoe je dat kan voorkomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo serieus ben ik nou ook weer nietMaar ik doe wel wat en ga geen slechte grappen maken tijdens het judoën.
Mwa, ik en die meid zijn de enige 2 jongeren (lees: rond de 20), de rest is allemaal (zogenaamd) volwassen en tussen de 40 en 50quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind jou net zo serieus als je vrienden. Jij pakt een mooi meisje en gaat ermee rollebollen, zij maken daar grapjes over. Vrij normaal, me dunkt. Je bent slim genoeg om te weten hoe je dat kan voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |