En waar heb je het geluk gehad een kamer te vinden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Mestras het volgende:
vanaf volgende week donderdag woon ik als studentje ook in jullie mooi stad!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Mestras het volgende:
vanaf volgende week donderdag woon ik als studentje ook in jullie mooi stad!
Ik woon niet in tuindorp, maar in de molenwijk wat er naast ligt. Ik fiets wel regelmatig door tuindorp en volgens mij valt het wel mee met de criminele hangjongeren. Ik heb nooit last van ze. De poolster is een paar jaar geleden helemaal gerenoveerd en ik geloof dat het daar sindsdien ook een stuk beter gaat. Geen verkeerde buurt om te wonen als je het mij vraagt. Met de NDSM-pont ben je ook zo bij centraal station.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef Lkw het volgende:
Is hier misschien iemand die in Tuindorp Oostzaan woont of heeft gewoond? Ik kan er een huisje huren en vraag me een paar dingen af waar ik maar moeilijk een antwoord op kan vinden (gehorigheid van de woningen en potentiële overlast).
Zie mijn topic hierover: Wie woont er in Tuindorp Oostzaan (Amsterdam)?
Thnx alvast!
Via studentenwoningweb.nl krijg je als eerstejaars voorrang op bepaalde kamers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:27 schreef Piles het volgende:
Iemand nog tips om aan een appartementje te komen op korte termijn?
Begin oktober start ik met opleiding in de buurt, dus zou fijn zijn als ik dan wat heb
Mja, ik ben dus geen student meer, dat is het lastigequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Via studentenwoningweb.nl krijg je als eerstejaars voorrang op bepaalde kamers.
Houthavens, Westerpark. Ik ben best wel gelukkig met de centrale locatiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
En waar heb je het geluk gehad een kamer te vinden?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:27 schreef Piles het volgende:
Iemand nog tips om aan een appartementje te komen op korte termijn?
Begin oktober start ik met opleiding in de buurt, dus zou fijn zijn als ik dan wat heb
tuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef RobbieBoy het volgende:
Mogen ook NIET amsterdammers hier praten over deze prachtige stad?
Ben er stiekum een beetje verliefd op geworden het afgelopen weekend
Mooi, amsterdam is echt een wereldstad, en ik kan me voorstellen dat Amsterdammers trots zijn op "hun" Amsterdam. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat bij jullie amsterdammers, nou de favoriete uitgaansplekken zijn. Welke discotheken, bars, en clubs zijn er hot? Ik weet inmiddels dat mijn scene (de gayscene) veel leuke uitgaansmogelijkheden heeft, maar ik neem aan dat er voor andere doelgroepen ook genoeg te doen valt? Hier in Dordecht hoef je niet te komen voor het uitgaansleven, want dat IS er niet!! en al helemaal niet voor gay's, dus wat dat betreft kan je al beter in Amsterdam wonen. Voor mijn gevoel heeft Amsterdam het gewoon helemaalquote:
Ik wil wel op je kamertje passenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:36 schreef Mishu het volgende:
Binnenkort verlaat ik mijn geliefde Amsterdam voor een backpackvakantie in Thailand![]()
Ik zou even een PM sturen aan deze beste man/vrouw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]heb in oktober een kamer te huur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |