DM het adres van je Google account.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:28 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ziet er mooi uit. Heeft er iemand misschien een invite voor mij?
Nederlands is toch makkelijker manquote:
Dat zou vreemd zijn, Google Chat kan wel via mobiel en pc namelijk. Met Google Chat kun je ook nog videobellen, dacht ik.quote:
Ik kreeg daar een notificatie over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
En hoe kun je zien wie jou allemaal hebben toegevoegd in een circle??
Dat is het, ik deed net Huddle aan op Android en daar zag ik mensen uit Gmail tussen staan om mee te chatten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, Google Chat kan wel via mobiel en pc namelijk. Met Google Chat kun je ook nog videobellen, dacht ik.
Kringen -> Mensen die je hebben toegevoegdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
En hoe kun je zien wie jou allemaal hebben toegevoegd in een circle??
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, Google Chat kan wel via mobiel en pc namelijk. Met Google Chat kun je ook nog videobellen, dacht ik.
Ah, thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:40 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kringen -> Mensen die je hebben toegevoegd
Je hebt op de rode knop gedrukt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef Saninl het volgende:
Ik kan er overigens ook nog niet aanmelden. Er is een te kleine capaciteit op het moment. Spijtig Google, ik geef je de kans om informatie over mij weg te geven. En jullie willen het niet?!
Gmail is nu aan de beurt...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn google calendar ziet er ook al anders uit.
Later nog eens proberenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:18 schreef einschtein het volgende:
Invite ontvangen, krijg alleen nog steeds de melding dat ik een invite nodig heb. pff
Zal het aan het feit liggen dat ik dit via iOS doe?
Een stuk minder mooi, als je het mij vraagt. Zo grauw en donker, net een website van een actiegame. Wit met blauw was veel frisser en positiever.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
Alle diensten van Google worden blijkbaar grijzig met rood, waar het voorheen vooral blauw was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |