Mijn 'oude' profiles.google.com link verwijst (nog steeds) naar Google+ . Waar mn gebruikersnaam in staatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:11 schreef Floxcie het volgende:
Kunnen jullie trouwens al een naam in de URL instellen?
Die van mij ook, maar de URL veranderd in een reeks cijfers. Zij we slechts een aantal cijfers voor Google?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn 'oude' profiles.google.com link verwijst (nog steeds) naar Google+ . Waar mn gebruikersnaam in staat
Klopt... de gebruikersnaam was gekoppeld aan je mailadres, wat het voor spammers een makkelijke maakte om je bestormen met shitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar de URL veranderd in een reeks cijfers. Zij we slechts een aantal cijfers voor Google?
In de mail die je hebt ontvangen moet je op de rode knop drukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zie nog steeds dit:
[ afbeelding ]
Ben ik dan niet aangemeld?
Ik heb geen mail met rode knop gekregen. Alleen een uitnodiging die ik ook naar mezelf gestuurd had, die verwijst hierheen: http://googlesocialweb.blogspot.com/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de mail die je hebt ontvangen moet je op de rode knop drukken
Vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb geen mail met rode knop gekregen. Alleen een uitnodiging die ik ook naar mezelf gestuurd had, die verwijst hierheen: http://googlesocialweb.blogspot.com/
Zal wel wat verkeerd gedaan hebben
Dan denk ik dat er iets verkeerd ging iddquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb geen mail met rode knop gekregen. Alleen een uitnodiging die ik ook naar mezelf gestuurd had, die verwijst hierheen: http://googlesocialweb.blogspot.com/
Zal wel wat verkeerd gedaan hebben
Blijkt weer wel hequote:
Komt eraanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er iets verkeerd ging idd
Als je je mailadres PMt wil ik je wel een uitnodiging sturen
Zal wel leuk zijn trouwens als iemand zijn naam Spier is, dan heb je in je kring: Kring Spierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er iets verkeerd ging idd
Als je je mailadres PMt wil ik je wel een uitnodiging sturen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn trouwens als iemand zijn naam Spier is, dan heb je in je kring: Kring Spier
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn trouwens als iemand zijn naam Spier is, dan heb je in je kring: Kring Spier
Zij heeft er dan ook geen . (punt) bij gezet, valsspeelsterquote:
Die staat al in m'n naam, om die redenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zij heeft er dan ook geen . (punt) bij gezet, valsspeelster
Smoesjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die staat al in m'n naam, om die reden
Ik heb nu veel mensen die ik via internet ken in een kring, in totaal 12 nu. Zonder 'echte' vrienden vind ik het maar niks en zal ik FB blijven gebruiken, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar is onze 1e indruk allemaal hetzelfde of is er ook iemand die + niks vind?
Cirkels niet engels?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef Slickk het volgende:
Oh, Google heeft blijkbaar in de loop van de dag 'Cirkels' vervangen met 'Kringen'. Grappig.
Hoe bedoel je? Cirkels was gewoon letterlijk vertaald van 'Circles', vandaar. Maar dat is nu dus Kringen geworden.quote:
Ergens verkeerd vertaald misschien?quote:
Als je kringen vertaald krijg je ook Circlesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:27 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Cirkels was gewoon letterlijk vertaald van 'Circles', vandaar. Maar dat is nu dus Kringen geworden.
DM/PM je mailadres maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:28 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ziet er mooi uit. Heeft er iemand misschien een invite voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |