Ik denk dat alle goede kanten van Google Buzz hierin verwerkt worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
Zal Google Buzz hierdoor binnenkort verdwijnen?
Buzz is/was de twitter van Google die ook in Gmail verwerkt zat.quote:
Daarom... Nu kun je op 2 plekken je shit vertellen. Is ook niet bepaald overzichtelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik denk dat alle goede kanten van Google Buzz hierin verwerkt worden.
Buzz heb ik het nut er nooit van ingezienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Buzz is/was de twitter van Google die ook in Gmail verwerkt zat.
[..]
Daarom... Nu kun je op 2 plekken je shit vertellen. Is ook niet bepaald overzichtelijk
Gewoon in je cirkel stoppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe kan ik iemand als vrient toevoegen in plus iBenny ?
Is al geluktquote:
Uitgbreide kringen bedoelen ze toch mee Kringen die ik zelf aanmaak?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
Alleen Youtube in Hangout gaat nog niet helemaal soepel
Uitgebreide kringen: Iedereen in je kringen, plus alle mensen in hun kringen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Uitgbreide kringen bedoelen ze toch mee Kringen die ik zelf aanmaak?
en als ik nou wil dat alleen mijn Fok! kring het kan zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uitgebreide kringen: Iedereen in je kringen, plus alle mensen in hun kringen.
Jouw kringen: Iedereen in je kringen.
Dan maak je en FOK! kring aan en filter je daarop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
en als ik nou wil dat alleen mijn Fok! kring het kan zien?
Is allemaal nieuw hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:56 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dan maak je en FOK! kring aan en filter je daarop.
Dan moet je op het kruisje van 'Openbaar' klikken en vervolgens de cirkel 'Fok!' (of hoe je het ook maar hebt genoemd) selecteren bij je update. Vervolgens wordt het dus alleen met jouw Fok!-cirkel gedeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
en als ik nou wil dat alleen mijn Fok! kring het kan zien?
Ga van de week maar eens kijken voor een Android toestel, ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dan moet je op het kruisje van 'Openbaar' klikken en vervolgens de cirkel 'Fok!' (of hoe je het ook maar hebt genoemd) selecteren bij je update. Vervolgens wordt het dus alleen met jouw Fok!-cirkel gedeeld.
Na een dag uitgevogeld te hebben ben ik heel erg enthousiast. Dit schopt keihard kont van Facebook. Google Sparks is hetzelfde als StumbleUpon maar dan beter, dus dat kan ook vaarwel gezegd worden. Google Hangout is inderdaad Skype, maar dan ook beter want leuk Youtube-filmpjes delen en één dienst van Google waarin alles zit is beter dan los Skype erbij, natuurlijk.
Heb zonet ook de app bekeken vanaf m'n HTC Hero en die ziet er heel tof uit. Werkt soepel en vlot, lay-out is goed en doet veel denken aan Facebook app maar gewoon iets eenvoudiger (wat ik zelf fijner vind). Dat komt voornamelijk omdat bij de FB app veel dingen nog blauw gekleurd zijn, wat bij Google wit is. Een miniem verschil, maar het oogt veel rustiger. Google Huddle is Whatsapp maar dan vlotter en makkelijker om berichten naar iedereen te versturen en ook daarin is Cirkels slim ingebouwd.
Als je veel gebruik maakt van de diensten van Google (Contacts, Calendar etc.) dan is een HTC toestel heel fijn. Mijn Hero is al 2 jaar oud maar werkt opzich nog prima, dingen als Google+ maakt dat alleen maar beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ga van de week maar eens kijken voor een Android toestel, ben zeer benieuwd.
Google heeft wat mij betreft aan mij een blijvende Plusser
Denk dat Google alles kapot gaat maken
Inderdaad, ff doospitten hoe alles werkt, dus zo erg is het niet dat ik nu weinig vrienden heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:07 schreef icedtea het volgende:
Na 25 minuten spelen kan ik concluderen dat het er zeer tof uitziet al zou ik toch echt even ervoor moeten gaan zitten om alles uit te vogelen. Verder is het gebrek aan vriendjes nog een groot gemis, maar dat is een kwestie van tijd. Morgen maar eens verder proberen
wat is Huddle?quote:
Als je Google+ op je Android of iPhone toestel heb geïnstalleerd komt die er als losse app bij te staan. In Google+ app is Huddle ook te vinden, trouwens. Op het beginscherm kun je naar Huddle gaan.quote:
Google Huddle is Whatsapp maar dan vlotter en makkelijker om berichten naar iedereen te versturen en ook daarin is Cirkels slim ingebouwd.quote:
quote:
Ik heb dat idd ook gezien in de app op mn telefoon, maar is het ook in de gewone website ingebouwd?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
Google Huddle is Whatsapp maar dan vlotter en makkelijker om berichten naar iedereen te versturen en ook daarin is Cirkels slim ingebouwd.
Ik hoop het, iets wat ik echt mis bij WhatsApp bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat idd ook gezien in de app op mn telefoon, maar is het ook in de gewone website ingebouwd?
Daar zat ik ook naar te kijken. Aan de linkerkant heb je wel 'Chat' staan, maar ik vraag mij dus af of dat nu Google Chat is of het nieuwe Google Huddle. Verwarrend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat idd ook gezien in de app op mn telefoon, maar is het ook in de gewone website ingebouwd?
Inderdaad, erg irritant als ik op m'n touchscreen berichten zit te tikken wat ik zoveel keer sneller doe op de laptop die voor m'n neus staat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik hoop het, iets wat ik echt mis bij WhatsApp bijvoorbeeld.
Precies, daarom...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik hoop het, iets wat ik echt mis bij WhatsApp bijvoorbeeld.
En dit was dus ook mijn puntquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Daar zat ik ook naar te kijken. Aan de linkerkant heb je wel 'Chat' staan, maar ik vraag mij dus af of dat nu Google Chat is of het nieuwe Google Huddle. Verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |