Nee hoor, hier nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
Ooh volgens mij is de poort naar de plus weer open!* Cee gaat meteen aanmelden
Oeps.quote:
Als ik inlog krijg ik steeds de melding dat ze tijdelijk geen cappaciteit over hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeps.
Nou ja, ik kan er nu ook niet veel mee, hij loopt een beetje vast bij het laden van contacts.
Of ik snap het nog niet helemaal.
Die melding kreeg ik vroeger op de avond na maar later op de avond probeerde ik het weer en kon ik me wel aanmelden. Lijkt me dat je het af en toe even moet proberen en mazzel moet hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als ik inlog krijg ik steeds de melding dat ze tijdelijk geen cappaciteit over hebben
is dat nu de truc om invites te sturen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan er ook al in als iemand (als in Google+ User) je uitnodigd tot zijn/haar inner circle. Zonder invite
Yup...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
En als je de groep op plus.google.com joint? Ben je dan ook lid?
quote:
Dit, mag ik jou in my Following Circle plaatsen? Heb nog te weinig (geïnteresseerde) vrienden.quote:
Allebei zijn toch gratis?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
![]()
Als dat nou eens gratis zou worden dan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dit, mag ik jou in my Following Circle plaatsen? Heb nog te weinig (geïnteresseerde) vrienden.![]()
klopt... vergissingquote:
DM alsjeblieft, OV doet nu ook mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je weet me te vinden of moet ik een DM sturen?
Stuur maar een DM met je mailadresquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef SpermaDonor het volgende:
is er iemand die mij wilt helpen aan een uitnodiging voor Google Plus ?
quote:
Buzz is toch die messenger?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
Zal Google Buzz hierdoor binnenkort verdwijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |