Dankquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Danny het volgende:
[..]
onbeperkt. de persoon in kwestie moet wel gmail hebben volgens mij. Je zoekt de persoon en deelt een bericht met die persoon. Vervolgens krijgt die persoon een uitnodiging om dat bericht te lezen.
onbeperkt is wel met de kanttekening dat ik nog niet tegen de beperking ben aangelopen. Dat betekent niet dat die er niet is, maar ik heb het idee dat er geen beperking is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank
Ik vroeg mij dit af omdat google gister de invite's even had uitgezet ( las ik op engels talige site's )
De schreeuw om invites namelijk erg groot.
quote:Google+ bevindt zich in een beperkte online testfase.
We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
Ze zullen het binnenkort wel weer even opengooien zodat er een groep mensen bij kan komen, dan weer dichtgooien etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
Invite is binnen, maar ik krijg bij het aanmelden het standaard riedeltje
[..]
quote:Je maakt deel uit van een kleine groep mensen die Google+ helpen testen. Wanneer je iets wilt delen met mensen die Google+ nog niet kunnen gebruiken, ontvangen ze dit via e-mail, maar ze kunnen dan niet zoals andere Google+-gebruikers op de inhoud reageren of ermee aan de slag gaan. Ze krijgen binnenkort toegang tot Google+ naarmate we meer gebruikers toelaten.
De invite is even gestoptquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik heb het appje alvast geïnstalleerd. Nu nog een invite....
Ah, even aan mijn: To Follow toegevoegdquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
m'n plus: https://plus.google.com/110868090541473284258
euh wat bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, even aan mijn: To Follow toegevoegd
Mooi voorbeeld als plus punt van Google+ wat Facebook mist.
Bij Google+ kan je mensen onderverdelen door ze te plaatsen in verschillende circle's.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
euh wat bedoel je?
Vooralsnog vind ik het lang niet in alle gevallen intuïtief werken eigenlijk, wat ik bij Facebook nog niet gemerkt heb.
ik vind facebook behoorlijk onoverzichtelijk. geen idee wat ik met wie deel en wat voor wie wel en niet zichtbaar is. Dat is bij plus veel duidelijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
euh wat bedoel je?
Vooralsnog vind ik het lang niet in alle gevallen intuïtief werken eigenlijk, wat ik bij Facebook nog niet gemerkt heb.
true, helemaal waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind facebook behoorlijk onoverzichtelijk. geen idee wat ik met wie deel en wat voor wie wel en niet zichtbaar is. Dat is bij plus veel duidelijker.
Sowieso is google een stuk verbeterd met de nieuwe vormgeving...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind facebook behoorlijk onoverzichtelijk. geen idee wat ik met wie deel en wat voor wie wel en niet zichtbaar is. Dat is bij plus veel duidelijker.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Misan het volgende:
[..]
true, helemaal waarop facebook heb ik het gewoon zo ingesteld dat alles dat ik deel alleen zichtbaar is voor vrienden, maar dat heb ik bij google+ nog niet voor elkaar gebokst.
quote:Standaarden voor delen
Telkens als je inhoud post, specificeer je de kringen en individuen met wie je deze wilt delen. Voor het gemak volgen nieuwe berichten standaard de laatste instellingen die je hebt gebruikt, maar dit kun je wijzigen voordat je iets post.
Dat doe ik op facebook ook door berichten in groepen te plaatsenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij Google+ kan je mensen onderverdelen door ze te plaatsen in verschillende circle's.
Bijv, Vrienden, familie, kennissen, en volgen/Follow.
Dus als ik iets te melden heb voor echte vrienden, dan zorg ik dat mijn bericht ook alleen voor vrienden is door de gewenste circle aan te vinken.
Het heeft zeker potentie, mede omdat de meeste mensen wel een google-account hebben via gmail of apps. Makkelijk scoren is nooit verkeerdquote:Wil ik een bericht voor familie doe ik het zelfde alleen dan voor familie.
Zoals nu dat ik Danny toevoeg, Dat is geen echte vriend van me,en ook geen kennis.
Maar toch ben ik wel nieuwsgierig als hij wat te melden heeft ( kan over Fok! gaan) dus zit hij bij mij in het lijstje met te volgen (Follow)
Vooralsnog ben ik wel te spreken over het 'idee' achter de werkwijze van Google+
Wat nu op Facebook gaande is dat als jij iets post, iedereen uit je vriendenlijst dat te zien zal krijgen.Er is wel een optie omdat aan te passen, maar te omslachtig.
Google+ heeft het een soort van standaard als functie verwerkt.
nee, wel verwijderen en opnieuw plaatsenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef schommelstoel het volgende:
En bij Google+ kan jij je comment die je bij een ander plaatste nog een edit geven.
Volgens mij had Facebook die mogelijkheid ook niet?
Klopt, dat wist ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, wel verwijderen en opnieuw plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |