Die mensen kun je o.a. overhalen door de Hangout functie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef Chevalric het volgende:
Tja, echt vernieuwend is het niet. Het biedt (t.o.v. Facebook) wel duidelijkere toegangen tot privacy-dingen, zoals aan wie je een bericht stuurt en hoe je profiel zichtbaar is. Daarnaast maken alle leuke grafische trucjes (animaties e.d.) het wat mooier dan Facebook.
Wat ik nog wel mis, zijn de product pagina's waarmee je je interesse-profiel kan opbouwen. Je hebt wel Sparks, maar dat is eigenlijk niet meer dan een vermomde Google search. Dan vind ik de wikipedia info (voor dingen die geen echte pagina hebben) van Facebook wel wat beter.
Ik kan me echter voorstellen dat ik over zou stappen naar G+ van FB. Het enige dat me echt tegenhoud, is dat mensen die niet zo nerdy/tech-savvy zijn, niet snel zullen overgaan. Die zullen toch meer voor de "maar dat kan toch al met Facebook?" reactie gaan.
Het is een beetje de tinychat van Google.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Chevalric het volgende:
Dat vraag ik me af. Mijn non-tech vrienden zullen niet snel in zo'n Hangout chat functie gaan zitten. Ik vind het ook meer iets voor 15-25 leeftijdscategorie. Daar zit ik (en mijn vrienden) helaas al weer een paar jaar boven.
ik heb dat nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:30 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
WTF hebben ze met Gmail gedaan?!
Er zit te veel ruimte tussen alles, te groot...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb dat niet
(maar vind 't wel mooi)
ik heb 'm ingesteld. je kunt onder opties -> thema's gewoon terugschakelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit te veel ruimte tussen alles, te groot...
Ah, thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb 'm ingesteld. je kunt onder opties -> thema's gewoon terugschakelen.
Beetje spammy. Invites krijg je van mij gewoon met een DM/PM hier op fok! met daarin je mail adres.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef icedtea het volgende:
Nieuwe Gmail layout is nice! Lekker strak en clean, zag dat ze het ook al door hadden gevoerd naar Calendar. Nu nog Google Reader erbij trekken!
Voor de mensen die nog een Google+ invite willen, klik!
DM verstuurd, ziet er echt erg goed uit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |