DM mij het adres waar je een Google account op hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:24 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zou ook heel graag een invite willen hebben!
Verstuurdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:43 schreef Floxcie het volgende:
[..]
DM mij het adres waar je een Google account op hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank
Mai pben rai~!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:36 schreef vats het volgende:
heeft iemand toevallig een invite voor mij?? zou ik superblij mee zijn!
ndekker@gmail.com
mvg,
Niels
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:04 schreef KNAK het volgende:
Ben ook eigenlijk wel heel benieuwd naar dit nieuw gebeuren. Als iemand de moeite wil nemen mij een invite te sturen?Of... middels 1 van mn Email accounts
Ik heb jullie een invite verstuurd. Reageer er even op zodat we met zoveel mogelijk mensen Google+ kunnen uitproberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 10:22:10 ]
Facebook heeft het blauw gestolen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een stuk minder mooi, als je het mij vraagt. Zo grauw en donker, net een website van een actiegame. Wit met blauw was veel frisser en positiever.
klopt. http://plus.google.com/ en dan op 'aanmelden' klikken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:05 schreef schommelstoel het volgende:
Nou, 'moet' er niet even een topic zijn waar de mensen die een Google+ profiel hebben kunnen 'praten' over hun ervaring en mening?
Ik ben er wel over te spreken.Het heeft potentie.
Klopt het trouwens dat het nu totaal open is?
Dus je hoeft geen invite meer, las dat net ergens.
Hier niet hoor.quote:We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heeft er iemand nog een invite voor me over? DM of PM please!
Dit heb je ook gewoon in Facebook, maar daar is het wel een beetje verstoptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Profiel bekijken als, is echt wel een handige functie. Op facebook vraag ik me soms echt af wie mn profiel kan zie en hoe.
Tot nu toe ziet er wel nice uit.
Heb al een kringetje Fok!kersLater op de dag ff Fok!kertjes zoeken
Dan nog is het alleen hoe je vrienden het kunnen zien. Bij Google+ kan je gewoon een random naam invullen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit heb je ook gewoon in Facebook, maar daar is het wel een beetje verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |