abonnement Unibet Coolblue
pi_98780661


Het centrale FOK! topic over de Noord-Amerikaanse National Hockey League, de grootste en bekendste IJshockey League ter wereld. Bespreek hier je favoriete team(s), wedstrijden, en alles omtrent de sport IJshockey in de Verenigde Staten van Amerika en Canada.

:? Wat is de NHL?

De NHL staat voor National Hockey League, en is de voornaamste hockeycompetitie in Noord Amerika, en bevat teams uit zowel de Verenigde Staten van Amerika als Canada.

:? Hoe steekt de competitie in elkaar?

Bron: Wikipedia.

De National Hockey League bestaat uit 30 teams, verdeeld over twee conferences (Western Conference en Eastern Conference). Deze twee conferences zijn weer verdeeld over drie divisies. Elke conference bestaat dus uit 15 teams en elke divisie bestaat uit vijf teams. In het eerste gedeelte speelt een team in de competitie, zestien teams gaan dan verder in de play-offs.

Competitie opzet:

Elk team speelt in de competitie 82 wedstrijden, waarvan 41 thuis en 41 uit. Deze wedstrijden zijn niet gelijk verdeeld, een team speelt niet even vaak tegen elk team. Je speelt namelijk 24 wedstrijden in je divisie, zes wedstrijden per divisieteam. Dan speel je 40 wedstrijden tegen conferencegenoten die niet in je divisie zitten, vier wedstrijden per conferenceteam. De 18 wedstrijden die overblijven speel je tegen teams van de andere conference. Er wordt een keer tegen ieder team uit de andere conference gespeeld. De drie overblijvende wedstrijden worden gespeeld tegen random gekozen teams uit de andere conference. Voor de wedstrijden tegen de teams uit de andere conference wordt elk jaar afwisselend thuis en uit gespeeld. Dus de ploeg die het vorige seizoen op bezoek moest bij een team uit de andere conference, speelt het seizoen erop een thuiswedstrijd tegen datzelfde team. Deze opzet is van toepassing sinds het seizoen 2008 - 2009.

Play-offs opzet:

Na de competitie volgen de play-offs. Hieraan doen de beste acht teams van elke conference mee. Deze acht teams worden als volgt berekend: plaats 1-3 zijn gereserveerd voor de drie divisiewinnaars en plaats 4-8 voor de niet-divisiewinnaars met de meeste punten. Het kan dus voorkomen dat er een team negende is geworden, dus niet geplaatst voor de play-offs, terwijl het team meer punten heeft dan een divisiewinnaar.

De play-offs zijn eigenlijk het beste te zien als twee conferenceplay-offs, waarvan de beide winnaars tegen elkaar strijden om de Stanley Cup. Elke ronde bestaat uit een best of seven serie. In de eerste ronde van de conferenceplay-offs, de kwartfinale, speelt de nummer één van de conference tegen de nummer acht, twee tegen 7, drie tegen zes en vier tegen vijf. In de halve finale wordt er opnieuw geplaatst: het hoogst overgebleven team wordt al eerste geplaatst enzovoort. Nummer één speelt dan tegen nummer vier en twee tegen drie. De winnaars van deze serie spelen tegen elkaar in de conferencefinale. Het team dat deze serie wint krijgt alvast een prijs, maar die prijs is niet veel waard vergeleken met de prijs waarom de twee conferencewinnaars spelen. De winnaar van deze tweestrijd wint namelijk de Stanley Cup.

Het hoogst geplaatste team speelt eerst twee keer thuis en dan twee keer uit. Als de serie dan nog niet beslist is, zullen het hoogst geplaatste team eerst thuis spelen, indien noodzakelijk nog een wedstrijd uit en als de serie dan nóg niet beslist is, vindt de beslissing plaats in het stadion van het hoogstgeplaatste team.

Puntentelling:

Het team dat een wedstrijd wint, verdient twee punten. Het maakt voor de punten niet uit, of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd, in de verlenging of tijdens een shootout. Als je de wedstrijd verliest in de reguliere speeltijd, krijg je nul punten. Als je de wedstrijd verliest in de verlenging of tijdens een shootout, krijg je één punt. In de play-offs zijn er geen punten zoals in de competitie, de winnaar krijgt een punt in de best of seven serie. In de play-offs maakt het niet uit of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd of in de verlenging.

:? Wat zijn de spelregels van IJshockey?

Voor een goede doch beknopte uitleg van de spelregels, zie deze Wikipedia pagina.

Team overzicht:

met alle teams.



Atlantic Division:

New Jersey Devils
New York Islanders
New York Rangers
Philadelphia Flyers
Pittsburgh Penguins

Northeast Division:

Boston Bruins
Buffalo Sabres
Montreal Canadiens
Ottawa Senators
Toronto Maple Leafs

Southeast Division:

Atlanta Thrashers
Carolina Hurricanes
Florida Panthers
Tampa Bay Lightning
Washington Capitals



Central Division

Chicago Blackhawks
Columbus Blue Jackets
Detroit Red Wings
Nashville Predators
St. Louis Blues

Northwest Division

Calgary Flames
Colorado Avalanche
Edmonton Oilers
Minnesota Wild
Vancouver Canucks

Pacific Division

Anaheim Ducks
Dallas Stars
Los Angeles Kings
Phoenix Coyotes
San Jose Sharks

Links:

Officiële NHL Site.
NHL Wikipedia Nederlands
NHL Wikipedia Engels
Eastern Conference Wiki (Engels)
Western Conference Wiki (Engels)

OUDE NHL Topics:

NHL - Season 2005/2006
[NHL] - Season 2005/2006 - Deel 2
[NHL] - Season 2005/2006 - Deel 3
[NHL] - Season 2005/2006 - Deel 4
[NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
[NHL] Season 2005/2006, Deel 6
[NHL] Season 2005/2006 Deel 7
[NHL] Season 2006/2007 - Deel 8
[NHL] Season 2006/2007 - Deel 2: Playoffs!
[NHL] Season 2006/2007 - Deel 3: Playoffs!

HUIDIGE Reeks:

[NHL] Season 2007 - 2008
[NHL] Season 2007-2008 Part II
NHL Part 3: Battle for the Cup
[NHL] Part 4 - Working Overtime!
[NHL] Part 5 - Winter Special!
[NHL] Part 6 - Let the playoffs begin!
[NHL] Part 7 - Waar de playoffs in volle gang zijn..
[NHL] Part 8 - Seven Game series and Conference finals
[NHL] Part 9 - Met octopussen op het ijs
[NHL] Part 10 - Game 7, Stanley Cup Final!
[NHL] Part 11 - Het lange wachten is weer begonnen
[NHL] Part 12 - En we zijn weer los
[NHL] Part 13 - Waar de Canes eindelijk weer eens winnen
[NHL] Part 14 - Met de NHL Winter Classic achter de rug...
[NHL] Part 15 - Met de Olympic Break in het vooruitzicht....
[NHL] Part 16 - Eindsprint richting playoffs
[NHL] Part 17 - Playoffs!
[NHL] Part 18 - Met razendspannende playoffs
[NHL] Part 19 - Live vanuit Montréal
[NHL] Part 20
[NHL] Part 21 - Met alweer een Game 7
[NHL] Part 22 - Met de Stanley cup 2010 en een baby!
[NHL] Part 23 - Waar het seizoen weer gaat beginnen
[NHL] Part 24 - Met Stamkos op weg naar records
[NHL] Part 25 - Met career lows voor Kovalchuck

En hier gaat het uiteindelijk allemaal om:


*O* Game On! *O*

Vorige deel: [NHL] 29th period - Playoffs!
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:21:22 #2
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98780809
Laich zat op 2m/jaar volgens mij, dus het is relatief wel veel. Maar als je hem had laten gaan weet ik niet wie je ervoor terug zou willen hebben. Laich zou waarschijnlijk de teams voor het uitkiezen hebben als hij UFA was geworden voor datzelfde geld.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:23:33 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98780976
Je hebt het topic niet veranderd in deel 30, en de playoffs zijn allang voorbij. :P

Moet zijn: [NHL] 30th period - Offseason!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_98786102
oh fuck... sorry :P Ik spreek ff een modje aan

edit: Heldin Ambrosius heeft het net gefixt!

[ Bericht 16% gewijzigd door nyny83 op 28-06-2011 20:43:08 ]
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98787297
4,5 valt prima mee als je weet dat de cap weer een eind omhoog gegaan is.

En waarom is er nog steeds geen verlenging voor Stamkos? }:| Ik wordt een beetje ongerust..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:23:30 #6
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98789902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Saviola het volgende:
4,5 valt prima mee als je weet dat de cap weer een eind omhoog gegaan is.

En waarom is er nog steeds geen verlenging voor Stamkos? }:| Ik wordt een beetje ongerust..
Tijd zat, hij is RFA :P

Ehrhoff aan de andere kant is UFA en gaat naast Richards 1 van de meest gewilde spelers zijn. Schijnt dat het geld dat ze Ehrhoff hebben geboden naar Bieksa is gegaan.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:27:08 #7
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98790143
Tampa heeft 21M capspace 8)7

Btw denk dat Tampa eerst maar eens een goaltender moet krijgen :P

[ Bericht 41% gewijzigd door Katth op 28-06-2011 21:34:49 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98790836
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Katth het volgende:
Tampa heeft 21M capspace 8)7
Ja capspace zat maar wel veel free agents.. Gagne, Bergenheim etc, allemaal jongens die ik graag wil zie blijven, maar ik geloof dat ze ondermeer Gagne zullen laten vertrekken (doodzonde), terwijl ze beter Malone zouden wegdoen ofzo.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:40:55 #9
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98791193
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ja capspace zat maar wel veel free agents.. Gagne, Bergenheim etc, allemaal jongens die ik graag wil zie blijven, maar ik geloof dat ze ondermeer Gagne zullen laten vertrekken (doodzonde), terwijl ze beter Malone zouden wegdoen ofzo.
Ben ik wel met je eens. Gagne brengt ook nog eens ervaring in het team (niet dat het dat niet heeft). Bergenheim, heeft wel veel laten zien in de playoffs en reguliere seizoen was ook niet onaardig voor een 3rd liner.

Hoop trouwens dat de Caps Hannan nog resignen, maar ik zie het niet gebeuren. Caps hebben inmiddels al 7 defenders en daar komt Alzner waarschijnlijk nog wel bij als RFA. Beter dumpen ze Sloan ergens ver weg...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98791556
Gagne, wanneer ie fit is, is gewoon een fantastische speler.. probleem is dat ie zo vaak blessures heeft (en heel vaak hersenschuddingen) dat ik denk dat het nooit meer helemaal goed komt met hem.. zelfs in de playoffs heeft ie ook weer een reeks wedstrijden gemist.
Dat ze hem niet willen resignen komt denk ik doordat hij een langdurig contract wil (zoals wel meer oudere spelers) en Yzerman dat gewoon niet ziet zitten, wat ook begrijpelijk is.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:48:58 #11
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98791855
Wat ik dan niet snap is dat ze Bergeron resignen... Ja leuk voor de PP, maar daarom moet Boucher wel 7 D opstellen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98795577
Bergeron zou je ook op de 4th line als winger kunnen inzetten, heeft ie wel vaker gedaan.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:17:41 #13
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_98815514
In de OP staan de Atlanta Thrashers er nog bij, maar dit wordt in het nieuwe seizoen toch de Winnipeg Jets, nietwaar?
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:20:56 #14
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_98815651
Kan iemand mij trouwens de clou van het US Free Agency systeem uitleggen, en daarbij het verschil tussen Restricted en Unrestricted Free Agents.

Ik volg de Amerikaanse sporten al een tijdje, maar dit gedeelte van het off season krijg ik om één of andere reden nooit helemaal helder op mijn netvlies :?
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_98816460
Zo moeilijk is het niet.

De eerste 6 of 7 jaar die een speler in de NHL doorbrengt, is hij bij het einde van zn contract een restricted free agent (RFA), wat zoveel betekent als dat hij nog steeds eigendom is van het team, alleen geen contract heeft. Een ander team mag die speler wel een contract aanbieden, maar als die accepteert krijgt zn team een vergoeding dmv draft picks (hoe hoger de waarde van het contract, hoe meer en hoe hoger de draftpicks).

Na die 6/7 jaar, als een speler dan einde contract is, wordt hij een unrestricted free agent (UFA. Dan heeft hij nergens een contract en is hij van niemand meer eigendom en vrij om met elk NHL team te onderhandelen.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:43:26 #16
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_98816622
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef Saviola het volgende:
Zo moeilijk is het niet.

De eerste 6 of 7 jaar die een speler in de NHL doorbrengt, is hij bij het einde van zn contract een restricted free agent (RFA), wat zoveel betekent als dat hij nog steeds eigendom is van het team, alleen geen contract heeft. Een ander team mag die speler wel een contract aanbieden, maar als die accepteert krijgt zn team een vergoeding dmv draft picks (hoe hoger de waarde van het contract, hoe meer en hoe hoger de draftpicks).

Na die 6/7 jaar, als een speler dan einde contract is, wordt hij een unrestricted free agent (UFA. Dan heeft hij nergens een contract en is hij van niemand meer eigendom en vrij om met elk NHL team te onderhandelen.
Oke, bedankt voor de uitleg. Het brengt me wel op een nieuwe vraag. Zijn contracten altijd 6 of 7 jaar in de NHL? Zo ja, dan kan een speler dus pas na zijn 30e of zo unrestricted free agent zijn?
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_98817390
Ik heb ook een vraag over RFA's.. Steven Stamkos 1 juli een RFA. Heeft hij nu een contract voor 3 jaar getekend in 2008? Hoe kunnen ze nog eigendomsrecht hebben op Stamkos terwijl zijn contract ten einde is.. tekenen ze daar aparte contracten voor?

en stel dat een team Stamkos een contract aanbiedt, moet de Lightning daar dan aan voldoen als ze willen dat hij blijft?
pi_98818148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor de uitleg. Het brengt me wel op een nieuwe vraag. Zijn contracten altijd 6 of 7 jaar in de NHL? Zo ja, dan kan een speler dus pas na zijn 30e of zo unrestricted free agent zijn?
Ja, altijd in de NHL. En de jongste leeftijd waarop je UFA kan zijn is 25. Geldt dus voor spelers zoals Crosby, Stamkos etc die al op hun 18de meteen na de draft in de NHL zijn gaan spelen.

edit: er zit wel nog een addertje waardoor een RFA alsnog een UFA kan worden; je bent als team verplicht om een RFA een contractaanbieding te doen tegen minstens hetzelfde bedrag als hij in zn vorige contract verdiende. Door die aanbieding behoudt je namelijk de eigendomsrechten op de speler (ook al weigert hij het contract). Als je een RFA géén aanbieding doet, dan wordt hij een UFA en komt ie op de open markt.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef emokid het volgende:
Ik heb ook een vraag over RFA's.. Steven Stamkos 1 juli een RFA. Heeft hij nu een contract voor 3 jaar getekend in 2008? Hoe kunnen ze nog eigendomsrecht hebben op Stamkos terwijl zijn contract ten einde is.. tekenen ze daar aparte contracten voor?

en stel dat een team Stamkos een contract aanbiedt, moet de Lightning daar dan aan voldoen als ze willen dat hij blijft?
1) Eigendomsrecht en contract is niet hetzelfde. Dat begint allemaal bij de draft natuurlijk. Edmonton heeft nu Ryan Nugent-Hopkins met hun #1 overall pick gedraft, dan is hij 'eigendom' van hun maar nog geen contract. Die eigendomsrechten kun je dus max 7 jaar houden op een speler, de duur van het contract wordt dan apart onderhandeld. Tampa behoudt dus de exclusieve rechten op Stamkos tot die 25 jaar is (geld enkel voor de NHL natuurlijk, als Stamkos echt wil kan die gewoon in Rusland gaan hockeyen), maar moet nu wel onderhandelen voor een nieuw contract (rookie contracten zijn standaard 3-jarig). Er wordt geen contract getekend voor die rechten, dat zijn gewoon puur de NHL regels ivm free agency.

2) Als een ander team Stamkos een contractaanbieding voorlegt, dan ligt de eerste keuze bij Stamkos zelf. Hij kan of weigeren, of accepteren. Doet ie dat laatste, dan heeft Tampa 7 dagen de tijd om hem hetzelfde contract voor te leggen en in dat geval blijft hij in Tampa. Doet Tampa dat niet, dan verhuist hij naar dat andere team in ruil voor een vergoeding dmv draft picks (zoals eerder gezegd)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:22:21 #19
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_98818450
Dank je, Saviola, het is me nu een stuk duidelijker geworden. ^O^
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_98820357
Dus als een ander team de Lightning wil naaien doen ze hem gewoon een aanbieding voor 7,5 miljoen per jaar, dan weten ze zeker dat ze OF Stamkos binnen hebben tegen een bedrag dat hij wel waard is, OF dat hij minimaal met 7,5 miljoen op de salary cap van de Lightning drukt :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98820984
Met 7,5 zul je Tampa niet naaien want zn nieuw contract zal ongeveer rond die prijs zijn denk ik.. als je ze echt wil naaien bied je hem 10 of 11 miljoen p/j..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:38:05 #22
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98821634
Ik denk meer dat het richting de 8-9M zal zijn. Met 7,5 zal het een hele goede deal zijn voor Tampa.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:39:00 #23
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98821663
Islanders hebben rechten om te onderhandelen met Ehrhoff verkregen vannacht, als ik Ehrhoff was had ik vriendelijk bedankt tenzij het een minimaal 6M deal zal zijn voor 5-6 jaar.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98822811
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:38 schreef Katth het volgende:
Ik denk meer dat het richting de 8-9M zal zijn. Met 7,5 zal het een hele goede deal zijn voor Tampa.
Ik hoop op 3 jaar aan 6,5 ofzo (zeer wishfull thinking :+ ) Daarna is hij 24 en nog steeds RFA en kun je hem een langdurig, verbeterd contract aanbieden (want wie weet hoe de salary cap dan geëvolueerd is)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98822954
Interessant. Nu is het allemaal een stuk duidelijker. Wie zijn volgens jullie de UFA's die in de gaten gehouden moeten worden? Zitten er 'gems' tussen?
pi_98823209
Forwards: Brad Richards, Erik Cole, Simon Gagne, Jussi Jokinen, Jason Arnott, Michael Ryder, Nikolai Zherdev

Defence: Tomas Kaberle, Christian Ehrhoff, James Wisniewski, Roman Hamrlik, Scott Hannan, Ed Jovanovski, Bryan McCabe, Sami Salo,

Goalies: Tomas Vokoun, JS Giguere, Jose Theodore, Dwayne Roloson

Zijn zo'n beetje de belangrijkste namen..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:35:15 #27
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98824423
Vokoun zou lekker zijn voor Tampa :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98824654
:Y
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:44:25 #29
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98839900
Roloson blijft in Tampa, 1 jaar 3M.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:49:33 #30
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98840270
Kopecky 4 jarig contract met de Panthers, ook 3M per jaar. Leuke deal voor hem.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:51:11 #31
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98840386
Als de Penguins Jagr nu signen, moet hij dan niet door waivers?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98840759
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Katth het volgende:
Als de Penguins Jagr nu signen, moet hij dan niet door waivers?
Nope. Zn contract in Rusland is afgelopen toch he? Dus kan ie doen wat ie wil.

Waivers voor spelers uit Europa gelden alleen als een speler al wedstrijden heeft gespeeld voor dat Europese team en midden in het seizoen (of om het even wanneer tijdens het seizoen) naar de NHL wil.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:57:55 #33
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98840848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef Saviola het volgende:

[..]

Nope. Zn contract in Rusland is afgelopen toch he? Dus kan ie doen wat ie wil.

Waivers voor spelers uit Europa gelden alleen als een speler al wedstrijden heeft gespeeld voor dat Europese team en midden in het seizoen (of om het even wanneer tijdens het seizoen) naar de NHL wil.
Oke, weten we dat ook weer. Gratz met Roloson trouwens :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:37:40 #34
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98843552
Caps moeten waarschijnlijk nog een goaltender halen, tenzij ze Holtby er definitief bijhalen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:43:26 #35
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98843922
TSNBobMcKenzie: ...WSH's Tyler Sloan on unconditional waivers, which means if he clears tomorrow he can be bought out.

:W
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98865290
Jagr zou dichtbij het goalscoringrecord van Gretz zijn gekomen als hij niet naar Rusland zou zijn gegaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98865507
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jagr zou dichtbij het goalscoringrecord van Gretz zijn gekomen als hij niet naar Rusland zou zijn gegaan
Mwah, daar zit nog 250 goals tussen en hij speelt nu 3 seizoenen in rusland. Op zijn leeftijd maak je er geen 80 per seizoen meer hoor :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98866014
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mwah, daar zit nog 250 goals tussen en hij speelt nu 3 seizoenen in rusland. Op zijn leeftijd maak je er geen 80 per seizoen meer hoor :+
Ook een jaar verloren door een lock-out en die had Gretzky niet

3 jaar 25 goals, nog 2 jaar met rond de 25 goals, dan zit hij bijna aan de 800 en dan zit je in de buurt van Howe.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:40:00 #39
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98866782
Hij moet gewoon stoppen, dan kan hij over paar jaar in de HHOF.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98866844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef Katth het volgende:
Hij moet gewoon stoppen, dan kan hij over paar in de HHOF.
Daar komt ie toch wel in, boeiend of dat in 2016 of 2017 gebeurt... :P
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:27:34 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_98868555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Katth het volgende:
Als de Penguins Jagr nu signen, moet hij dan niet door waivers?
Pens of Wings zal 't waarschijnlijk worden. Ken veel Wings fans die niet staan te springen om Jagr. Raar. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_98868610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef Katth het volgende:
Hij moet gewoon stoppen, dan kan hij over paar jaar in de HHOF.
Jammer als je nog zo goed bent. Op het WK stond hij gewoon 25,30 min per wedstrijd op het ijs.

2014 zal hij denk ik sws willen halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98870278
Wat kun je als Centre nog op zo'n leeftijd? Op welke Offensive Line kom je dan? Kan iemand mij (succesvolle) voorbeelden geven?
pi_98871860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef emokid het volgende:
Wat kun je als Centre nog op zo'n leeftijd? Op welke Offensive Line kom je dan? Kan iemand mij (succesvolle) voorbeelden geven?
Hij is geen center, hij is een right winger. Welke line is afhankelijk van het team. Penguins hebben niet zulke goede wingers, dus daar zou hij zomaar op de eerste line kunnen komen, net als Bill Guerin op die leeftijd nog deed (en niet onverdienstelijk)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98872116
Recchi is 4 jaar ouder en deed het lang niet slecht de laatste SCF :')

Jagr scoort gewoon ergens tussen de 60 en 80 punten volgend seizoen, hij is ook nauwelijks ooit geblesseerd en topfit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98872275
Selanne 80 punten - 73 wedstrijden, 2 jaar ouder en minder getalenteerd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:35:27 #47
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98875466
quote:
Tyler Sloan has been bought out by the #Caps. He'll be a UFA tomorrow.
:W :W :W

Vind dit trouwens één van de mooiste periodes van het hele ijshockey.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:41:59 #48
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98877859
quote:
The #Avs will retire Peter Forsberg's number 21 on opening night (Saturday, October 8) vs. Detroit.
_O_ _O_
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98880596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Selanne 80 punten - 73 wedstrijden, 2 jaar ouder en minder getalenteerd
Ik ben benieuwd. Ik kan hem dus ook 'nog steeds' bewonderen, gezien binnenkort mijn eerste NHL seizoen wordt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:59:00 #50
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98880835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Ik kan hem dus ook 'nog steeds' bewonderen, gezien binnenkort mijn eerste NHL seizoen wordt.
Is nog niet bekend of hij doorgaat of stopt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98890759
Ging over dit seizoen

Feestje van 156.000 dollar overigens voor de B's _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98896279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Recchi is 4 jaar ouder en deed het lang niet slecht de laatste SCF :')

Jagr scoort gewoon ergens tussen de 60 en 80 punten volgend seizoen, hij is ook nauwelijks ooit geblesseerd en topfit
Als hij bij Crosby op 1 line komt en fit blijft zal het wel richting de 80 kunnen gaan inderdaad :)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98902832
Errorhoff naar Sabres, Montador naar Blackhawks
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98902935
Oh ik lees net pas dat Robyn Regehr ook naar de sabres is? Die defense wordt wel om te kwijlen :D
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:52:13 #55
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98906717
Had verwacht dat Ehrhoff wel meer zou krijgen.

Edit: AH hij krijgt 10M 1e jaar 8M 2e jaar en daarna 4M, caphit is 4M.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98910618
Over enkele uren de Free Agent Frenzy.. Iemand nog tips waar je dat goed kan volgen? ESPN, TSN etc. lijkt me duidelijk.

Heb een paar lui nu op Twitter (DarrenDreger etc..) maar ik vind die rumourblogs (behalve Eklund :') ) ook wel leuk om te volgen. Zometeen maar eens even doorzoeken.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:50:53 #57
107005 Saviola
CM Legend
pi_98912773
Wat de fuck is er met het lettertype gebeurt op FoK!

Anyway, ik ben doodnerveus doordat Stamkos nog niet gesigned is. Ik zie het ergste scenario al voor me ;(
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98912984
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Saviola het volgende:
Wat de fuck is er met het lettertype gebeurt op FoK!

Anyway, ik ben doodnerveus doordat Stamkos nog niet gesigned is. Ik zie het ergste scenario al voor me ;(
RFA dan mogen ze een aanbieding van een ander team nog matchen, zodat Stamkos alsnog bij TB blijft toch? Heb me nooit echt verdiept in RFA :P.

Maarja, jullie hebben nog 18 miljoen om te besteden, komt wel goed ;).

Oh btw, het is Comic Sans dag o.i.d (3FM-initiatief)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98913193
Ik ben overigens erg benieuwd naar Colorado, NYI en Florida.. Allemaal tegen de 30 miljoen te besteden. Al hebben een paar van die ploegen denk ik moeite om de minimale 48 te halen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98913655
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Saviola het volgende:
Wat de fuck is er met het lettertype gebeurt op FoK!

Anyway, ik ben doodnerveus doordat Stamkos nog niet gesigned is. Ik zie het ergste scenario al voor me ;(
Philly gaat hem misschien een dikke aanbieding doen, en dan is het maar de vraag of Tampa die kan (en wil) matchen. Tuurlijk is het een goede speler, maar het is de vraag of je 10M/jaar aan hem kwijt wil zijn, is wel een groot risico.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98913735
Zou me niet verbazen als Richards 20/30% minder vraagt bij Tampa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:19:08 #62
107005 Saviola
CM Legend
pi_98913954
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:11 schreef nyny83 het volgende:
Philly gaat hem misschien een dikke aanbieding doen
Euh, hoe zie jij dat gebeuren? Ze hebben maar 7 of 8 mln capspace en moeten Voracek, Simmonds, Leino, Zherdev(?) nog signen..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98914009
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Saviola het volgende:

[..]

Euh, hoe zie jij dat gebeuren? Ze hebben maar 7 of 8 mln capspace en moeten Voracek, Simmonds, Leino, Zherdev(?) nog signen..
Dat weet ik ook niet, maar dat las ik op NHL.com. En die posten meestal geen uit iemands reet getrokken geruchten. Het zou kunnen zijn dat ze nog meer dure spelers willen gaan traden/dumpen, en ze hebben nu natuurlijk wel weer een center nodig nu richards en carter weggeruild zijn. Onbegrijpelijk overigens, vooral Richards is gewoon een held.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98914396
Gaan ze de Free Agents en hun nieuwe club een voor een aankondigen straks? Gaat dat niet uitgesmeerd over een maand of twee..
pi_98914500
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef emokid het volgende:
Gaan ze de Free Agents en hun nieuwe club een voor een aankondigen straks? Gaat dat niet uitgesmeerd over een maand of twee..
Gaat uitgesmeerd over een aantal maanden omdat niet iedere FA van het zelfde niveau is en/of prijs/kwaliteit verhouding heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98914575
Ah, ik lees net dat vanaf straks de aanbiedingen de deur uit gaan. Gaat dat snel op de eerste dag?
pi_98914762
De eerste dag gaat vrij hard omdat iedereen zo snel mogelijk de beste spelers wilt hebben. Daarna volgt een wat rustigere periode omdat de clubs hun speler al binnen hebben, OF op zoek moeten naar een alternatief. Dan gaat het gewoon netjes uitgesmeerd over 2 maanden.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98914985
Eerste twee dagen gaan hard ja, vooral die eerste :D. Altijd wel mooi om te zien.

Salo resign met Canucks (1 jaar / 2 milj.*).

http://www.tsn.ca/nhl/feature/?id=46173

Verder is dit wel een leuk lijstje, staan iig de belangrijke namen in :). Die ga ik dan maar eens volgen zometeen.

* = contractdetails zijn niet bevestigd.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98915402
nhl.com houdt een blog bij, ook wel handig:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=567893&navid=mod-rr-headlines
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98916173
Idd.. Maar Twitter is ook rap.. Als je er 5 ofzo volgt dan zit het al goed, ze retweeten hun eigen contacten wel door en dus zie je dat ook. Heb nu alles snel zat binnen :). Nog iets minder dan een uur :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98917036
Lees nu dat Stamkos ook niet helemaal zeker is. Is het omdat Tampa hem misschien niet kan betalen>
pi_98917740
quote:
Report: The #Pens have withdrawn their offer to Jaromir Jagr. #jagrwatch Where will he end up?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:56:38 #73
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98917921
Wisniewski heeft ook een mooie deal te pakken, 33M/6 jaar in Columbus.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:57:40 #74
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98917964
Baal als een stekker dat ik zo weg moet, dit wil ik eigenlijk niet missen :(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:03:10 #75
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98918161
TSN Bob McKenzie: Hearing restricted free agent Steven Stamkos is not close to a new deal with TB so he's now eligible to receive offer sheets.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98918267
Detroit (samen met Washington en Montreal) is bezig met Jagr. 2 miljoen bod van Pens gaat dus niet door..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:07:37 #77
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98918294
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Detroit is bezig met Jagr. 2 miljoen bod van Pens gaat dus niet door..
Detroit is out voor Jagr.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:08:28 #78
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98918315
Washington is nieuw voor mij dat ze achter Jagr aan zitten, bron?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98918474
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:08 schreef Katth het volgende:
Washington is nieuw voor mij dat ze achter Jagr aan zitten, bron?
Dan moet ik ff terug zoeken voor je.. Weet namelijk ff niet of het een geruchten-site of een TSN-mannetje ( :') ) was.

Sterkste gerucht blijft Montreal nu :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:18:20 #80
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98918621
Tyler Kennedy 2M/jaar in Pittsburgh :')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98918767
Handzus bijna rond met Flyers.. Aldus TFP. TSN ontkent het echter.. Heerlijk zo`n dag :).

TSN zegt nu wel dat Richards in overleg met LA Kings is..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:26:44 #82
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98918913
Handzus lijkt rond te zijn met Flyers, hij stond hoog op Caps wishlist.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98919050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef Katth het volgende:
Handzus lijkt rond te zijn met Flyers, hij stond hoog op Caps wishlist.
TSN blijft ontkennen :D. Ze zeggen zelfs dat er geen contact is geweest tussen Handzus en de Flyers.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:30:42 #84
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98919068
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:30 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

TSN blijft ontkennen :D. Ze zeggen zelfs dat er geen contact is geweest tussen Handzus en de Flyers.
Ik zie het... Geweldig dit :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:36:43 #85
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98919275
Andy Greene re-signs with Devils for 4 years.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98919386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:36 schreef Katth het volgende:
Andy Greene re-signs with Devils for 4 years.
23 puntjes in 82 wedstrijden vorig seizoen. +/- van -23.

Schijnt wel hoog op het TSN-lijstje gestaan te hebben.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98919503
Mathieu Garon (CBJ) --> TBL (2 jaar / 1.3 pj)
Jamal Mayers (SJS) --> CHI (1 jaar / 550k pj)
Ben Eager (SJS) --> EDM (3 jaar / 1.1 pj avg.)
Brett MacLean (PHX) --> CHI (2 jaar / 1jr NHL - 1jr AHL)
Adam Pardy (CGY) --> DAL (2 jaar / 2 pj)
Sean O'Donnell (PHI) --> CHI (1 jaar / 850k pj)
Chris Butler (BUF) --> CGY (2 jaar / 1.25 pj)
Jeff Halpern (MTL) --> WSH (1 jaar / 825k pj)
Raffi Torres (VAN) --> PHX (2 jaar / 1.75 pj)
Matt D'Agostini (STL) --> STL (2 jaar / 1.65 pj)
Boyd Gordon (WSH) --> PHX (2 jaar / 1.3 pj)
Mark Mancari (BUF) --> VAN (1 jaar / 525k pj)
Radek Dvorak (WPG) --> DAL (1 jaar / 1,5 pj)
Tim Brent (TOR) --> CAR (2 jaar / 750 pj)
Vernon Fiddler (PHX) --> DAL (3 jaar / 1.8 pj)
Andreas Lilja (ANA) --> PHI (?? jaar / ?? pj)
Marcel Goc (NSH) --> FLA (3 jaar / 1.75 pj)
Johan Hedberg (NJD) --> NJD (1 jaar / ?? pj)
Radim Vrbata (PHX) --> PHX (3 jaar / 3 pj)
Maxime Talbot (PIT) --> PHI (5 jaar / 1.8 pj)
Derek Meech (DET) --> WPG (1 jaar / 2-way contract)
Brian Boucher (PHI) --> CAR (2 jaar / 1 pj)
Jiri Tlusty (CAR) --> CAR (1 jaar / 525k pj)
Peter Budaj (COL) --> MTL (2 jaar / 1.15 pj)
Michael Rupp (PIT) --> NYR (3 jaar / 1.5 pj)
Mike Commodore (CBJ) --> DET (1 jaar / 1 pj)
Steve Sullivan (NSH) --> PIT (1 jaar / 1.5 pj)
Marty Reasoner (FLA) --> NYI (2 jaar / 1.35 pj)
Alexandre Bolduc (VAN) --> PHX (1 jaar / 2-way contract)
Darcy Hordichuk (FLA) --> EDM (1 jaar / 825k pj)
Alex Auld (MTL) --> OTT (1 jaar / 1 pj)
Benoit Pouliot (MTL) --> BOS (1 jaar / 1.1 pj)
Alexei Ponikarovsky (LAK) --> CAR (1 jaar / 1.5 pj)
Ryan Potulny (OTT) --> WSH (2 jaar / 525k pj)
Sheldon Souray (EDM) --> DAL (1 jaar / 1.65 pj)
Jim Vandermeer (EDM) --> SJS (1 jaar / 1 pj)
Curtis Sanford (MTL) --> CBJ (1 jaar / 600k pj)
Eric Belanger (PHX) --> EDM (3 jaar / 1.75 pj)
Chuck Kobasew (MIN) --> COL (2 jaar / 1.25 pj)

Jose Theodore (MIN) --> FLA (2 jaar / 1.5 pj)
Scottie Upshall (CBJ) --> FLA (4 jaar / 3,5 pj)
Jaromir Jagr (KHL) --> PHI (1 jaar / 3,3)
Mike Smith (TBL) --> PHX (2 jaar / 2 pj)
Jan Hejda (CBJ) --> COL (4 jaar / 3.25 pj)
Ed Jovanovski (PHX) --> FLA (4 jaar 4 pj)
Jakob Voracek (PHI) --> PHI (1 jaar / 2.25)
Andrew Brunette (MIN) -- CHI (1 jaar / 2 pj)
Erik Cole (CAR) --> MTL (4 jaar / 4.5 pj)
Joel Ward (NSH) --> WSH (4 jaar / 3 pj)
Roman Hamrlik (MTL) --> WSH (2 jaar / 3.5 pj)
Cam Barker (MIN) --> EDM (1 jaar / 2.25 pj)
Michael Ryder (BOS) --> DAL (2 jaar / 3.5 pj)
Ville Leino (PHI) --> BUF (6 jaar / 4.5 pj)
Marco Sturm (WSH) --> PHI (1 jaar / 2.25 pj)
J.S Giguere (TOR) --> COL (2 jaar / 1.25 pj)
Thomas Fleischmann (COL) --> FLA (4 jaar / 4.5 pj)

Trade:

(WSH) Semyon Varlamov --> COL | WAS <-- 1st (2012) & 2nd (2012 or 2013) round pick (COL)
(PHI) Kris Versteeg --> FLA | PHI <-- 2nd (2012 or 2013) round pick & 3rd round pick (2012) (FLA)
(ANA) Andy Sutton --> EDM | ANA <-- Kurtis Foster (EDM)

[ Bericht 21% gewijzigd door RemcoW23 op 02-07-2011 00:22:06 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98919761
Free agency is upon us. :)
pi_98921137
Per #Flyers GM Paul Holmgren: The Philadelphia Flyers have agreed to a contract with free agent RW Jaromir Jagr.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:25:27 #90
107005 Saviola
CM Legend
pi_98921268
LOL
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98921393
Jagr naar de Flyers? I beg your pardon.

Gisteren leek Pittsburgh nog een optie.
pi_98921541
Flyers heeft meer dan 2 miljoen betaald iig. Details zijn verder niet bekend.
3,3 miljoen /1 jr
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98921816
Jovanovski voor 4 jaar naar Florida :o :)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98923256
Jagr naar de Flyers, dat had ik niet verwacht :o Denk eerlijk gezegd dat de Flyers zonder Richards en hun oude verdediging zwaar gaan falen komend seizoen. Tenminste, met hun huidige roster.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98923387
:o de rechten van Varlamov zijn door de Caps weggeruild naar de Avalanche voor een 1st round pick in 2012 en een 2nd round in 2012 of 2013
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98923949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef nyny83 het volgende:
:o de rechten van Varlamov zijn door de Caps weggeruild naar de Avalanche voor een 1st round pick in 2012 en een 2nd round in 2012 of 2013
Avs denken zeker kampioen te worden volgend seizoen. Die pick van volgend jaar kunnen ze best goed gebruiken als ik dat team zo zie.. Avs fans zijn ook niet zo blij, hadden liever gewoon Vokoun gehad en die picks gehouden.

*EDIT*

Varmalov is RFA en had al aangegeven naar Rusland te willen? Jee...
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98924282
Als Varlamov niet snel een goed bod krijgt zal hij naar Rusland gaan ja. Denk dus dat ze flink in de buidel moeten tasten om hem te behouden.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98924560
5,5 miljoen voor 2 jaar (2.75 pj)... Hij gaat naar Colorado :). Hij wilde trouwens gewoon weg bij Caps, niet per se uit de NHL.

[ Bericht 3% gewijzigd door RemcoW23 op 01-07-2011 20:43:37 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98924667
WTF da's een hoop geld voor een goalie die wel potentie heeft, maar nog niet superveel gepresteerd heeft.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:19:30 #100
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98926263
Goeie deal voor de Caps, das een potentiële top 5/10 pick :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:20:50 #101
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98926321
Maxime Talbot (PIT) --> PHI (5 jaar / 1.8 pj)

Haha zullen ze blij mee zijn in Philly...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:23:48 #102
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98926436
Joel Ward naar de Caps voor 3M/jaar (4jaar)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:25:31 #103
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98926508
Roman Hamrlik signed a two years for 7 millions with the Washington Capitals.

:D
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98926671
Hehe Washington is wakker :). Leuke deal met Hamrlik, kostte vorig jaar nog 5,5.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:29:56 #105
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98926709
Wakker en klaar voor vandaag denk ik, tenzij er nog een Semin trade aankomt. Schijnt dat ze daar wel met hem over hebben gesproken.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98926787
Jullie hebben nog een goalie nodig ofniet?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:31:59 #107
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98926802
Braden Holtby 10-2-0-2 (2 shutouts) .934 save percentage
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98926869
Cole naar Montreal is definitief.. 18 mil over 4 jaar :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:35:40 #109
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98926957
Caps moeten nog traden om Alzner te signen :/
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98927004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Katth het volgende:
Caps moeten nog traden om Alzner te signen :/
:W Semin zou ik zeggen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98927017
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:20 schreef Katth het volgende:
Maxime Talbot (PIT) --> PHI (5 jaar / 1.8 pj)

Haha zullen ze blij mee zijn in Philly...
Rivalry PIT-PHI wordt alleen maar groter met die actie van Jagr en nu Talbot naar de Flyers :P
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:38:45 #112
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98927100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:36 schreef nyny83 het volgende:

[..]

:W Semin zou ik zeggen.
Semin traden en Drury en Alzner signen ^O^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98927200
Drury :{ Alleen als ie voor 2 miljoen wil spelen, anders is ie te duur
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98927588
Michael Ryder naar de Stars (7 miljoen over 2 jaar).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:01:06 #115
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98928236
Versteeg naar de Panthers
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98928793
Foster (EDM) naar Ducks. Het is een trade, Sutton gaat de andere kant op.. Eindelijk een move van de Ducks, maar tis daar ook nog vroeg in Anaheim ;) :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98928852
Leino gaat naar Buffalo. 6 jaar / 27 miljoen .. Van 850k per jaar naar 4,5+ per jaar :D. Lekker voor m :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:16:53 #118
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98929046
Te veel...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98929247
Sturm is weg, gaat naar Vancouver. (1 jaar / 2.25)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:25:42 #120
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98929482
Zou leuk zijn als Stamkos niet bij Tampa Bay blijft, dan moet EA een nieuwe cover maken voor NHL 12 :+
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98929561
Giguere naar Colorado.. Goalie probleem lijkt opgelost, en ze hadden toch 30 miljoen cap space :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98930287
nyny, jullie krijgen Jim Vandermeer :). 1 jaar (1 miljoen)

[ Bericht 5% gewijzigd door RemcoW23 op 01-07-2011 22:48:58 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:58:20 #123
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98931266
Fleischmann naar de Panthers 4 jaar 18M
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98931338
Panthers zijn goed bezig hoor :). Samen met Colorado en de Islanders aardig wat te besteden om het team te fatsoeneren :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:24:17 #125
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98932577
Caps GM George McPhee heeft gezegd dat de Caps space over hebben. Grote gerucht is dat Tom Poti wellicht de handschoenen gaat ophangen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98934305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Panthers zijn goed bezig hoor :). Samen met Colorado en de Islanders aardig wat te besteden om het team te fatsoeneren :D
MWah ze halen allemaal matige spelers voor veel teveel geld binnen. Wmb wordt dat een dikke faal.

Vandermeer is een redelijke stay at home defenseman, vergelijkbaar met het niveau van Huskins. Is wel ok, maar had eigenlijk op een betere verdediger gehoopt.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98934413
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

MWah ze halen allemaal matige spelers voor veel teveel geld binnen. Wmb wordt dat een dikke faal.

Vandermeer is een redelijke stay at home defenseman, vergelijkbaar met het niveau van Huskins. Is wel ok, maar had eigenlijk op een betere verdediger gehoopt.
Vind het voor Panthers doen niet zo heel beroerd. Ze betalen idd wel veel ja, ze moeten die 48 miljoen halen. Dat is best makkelijk cashen voor die spelers zo haha.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98942135
Panthers hebben nu ook Versteegh nog, da's wel een hele goeie. Gaat langzamerhand toch een playoff contender worden mits ze een knappe goalie halen.

Sharks hebben Handzus gesigned. Ik denk dat dat betekent dat Marleau weer op de wing gaat spelen:

Heatley - Thornton - Marleau
Clowe - Couture - Pavelski
McGinn - Handzus - xxxxx
Wellwood - Nichol - Mitchell

Boyle - Murray
Burns - Vlasic
Vandermeer - Demers

Niemi
Nittymaki

Ziet er wel aardig uit. Alleen nog een right winger nodig, want van de jongere spelers op het roster (Ferriero, McCarthy, Mashinter, Desjardins, Wingels) verwacht ik nog geen heldendaden. Aardige spelers voor de vierde line (als Mitchell weer eens geblesseerd raakt ofzo), maar geen Couture-achtige talenten.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:07:18 #129
107005 Saviola
CM Legend
pi_98942500
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:42 schreef nyny83 het volgende:
Panthers hebben nu ook Versteeg nog, da's wel een hele goeie
Als het zo'n goeie is, waarom wordt ie dan in iets meer dan een jaar tijd door 3 teams weer weggetrade binnen korte tijd?

Bergenheim ook al naar Florida }:| maarja zo'n contract als ie nu krijgt had Stevie Y hem nooit gegeven natuurlijk..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98943894
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:07 schreef Saviola het volgende:

[..]

Als het zo'n goeie is, waarom wordt ie dan in iets meer dan een jaar tijd door 3 teams weer weggetrade binnen korte tijd?

omdat ie zo'n hoge ruilwaarde heeft? :+ Nee geen idee, ik vind hem als 2nd line winger niet verkeerd eigenlijk.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:54:02 #131
107005 Saviola
CM Legend
pi_98945113
imo profiteerde hij bij Chicago van de aanvallende weelde tijdens hun Cupjaar, verder heb ik hem nog weinig bijzonders zien doen..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98952849
Unconfirmed: Richards naar New York Rangers.

Nu bijna confirmed :P

Confirmed.. Alleen nog handtekening zetten, mondeling is done :). 58 miljoen / 9 jaar.. 6.5 miljoen cap hit, erg netjes!

Wel front loaded. Eerste 5 jaar is 50 miljoen.

[ Bericht 39% gewijzigd door RemcoW23 op 02-07-2011 17:12:06 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:19:42 #133
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98953809
Nice, NYR gaan het goed verwacht ik.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:51:46 #134
107005 Saviola
CM Legend
pi_98955221
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:19 schreef Katth het volgende:
Nice, NYR gaan het goed verwacht ik.
Ja, dat zeiden ze ook toen Drury en Gomez binnengehaald werden. ;)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98958987
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ja, dat zeiden ze ook toen Drury en Gomez binnengehaald werden. ;)
Die spelers waren wel van een iets ander kaliber. Dat blijkt ook wel uit de prestaties van Gomez in de jaren daarna bij andere teams... Richards is gewoon een hele goede speler, maar ze moeten wel spelers als Callahan re-sigenen, anders wordt het nog niks.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:51:37 #136
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98959158
Rangers habben capspace zat, maar ze moeten nog 7 spelers aan hun roster toevoegen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98962371
Simon Gagne verkast naar LA.. Geen Richards, dan maar Gagne..

2 jaar.. Prijs nog niet bekend.. Zal wel rond de 4,5 liggen zoals het de laatste 24 uur gaat :P.

*EDIT*

Wow.. 7 miljoen voor 2 jaar (3,5 per) .. Mooie prijs voor Gagne. Als ie fit is :P.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_98963240
LA had goede wingers nodig naast Kopitar en SToll (underrated speler), dus logisch dat ze voor hem gingen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98963290
Edit: geen Richards? op de officiele nhl Kings-site staat van wel?
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:17:35 #140
107005 Saviola
CM Legend
pi_98963650
Pffff zo'n deal had Yzerman gewoon moeten doen met Gagne..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98964467
Wat waren memorabele wedstrijden afgelopen seizoen? Wil een paar wedstrijden downloaden gezien ik pas vanaf de playoffs ben gaan kijken..
  zaterdag 2 juli 2011 @ 23:11:20 #142
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98965750
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef nyny83 het volgende:
Edit: geen Richards? op de officiele nhl Kings-site staat van wel?
Geen Brad Richards :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 2 juli 2011 @ 23:14:39 #143
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98965892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:40 schreef emokid het volgende:
Wat waren memorabele wedstrijden afgelopen seizoen? Wil een paar wedstrijden downloaden gezien ik pas vanaf de playoffs ben gaan kijken..
Winter Classic :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 3 juli 2011 @ 00:28:32 #144
291228 RemcoW23
VI / TDJ
pi_98968919
Vokoun naar de Caps (1.5 miljoen :o / 1 jaar)..

Beetje vreemd. Avalanche was favoriet voor Vokoun, maar dat ketste volgens de geruchten af omdat Vokoun een contract voor lange periode wou.Nu hebben ze een paar picks aan de Caps gegeven voor Varlamov en blijkt de Florida-goalie toch niet zo veel contracteisen te hebben :),

Gewoon voor de potentiele cupwinner gekozen dus :). Mooie sign, Katth.

[ Bericht 4% gewijzigd door RemcoW23 op 03-07-2011 00:54:13 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 3 juli 2011 @ 01:53:40 #145
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98971417
Wooohoo :D
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98971677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef Katth het volgende:

[..]

Geen Brad Richards :P
Ze hebben Mike al, die is ook heul goed.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98972092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:14 schreef Katth het volgende:

[..]

Winter Classic :P
Oh ja, dat zag er wel leuk uit van wat ik al heb gezien. Telt die trouwens mee voor in de normale competitie?
  zondag 3 juli 2011 @ 03:05:20 #148
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_98972416
Ja, gewoon een wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98973435
Huskins naar de Blues en White naar Detroit. Sharks hebben dus weer nieuwe verdedigers nodig...
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 3 juli 2011 @ 18:33:24 #150
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98990506
Vokoun heeft gewoon veel geld laten schieten om voor Washington te spelen. Hij heeft in een conf. call gezegd: "The fun and opportunity are bigger then money".
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98994555
Zijn de NY clubs een soort 'last resort' voor spelers? Valt mij op dat spelers vaak bij Rangers of Islanders gaan spelen na een (succesvolle) carrière elders..
pi_99008570
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:19 schreef emokid het volgende:
Zijn de NY clubs een soort 'last resort' voor spelers? Valt mij op dat spelers vaak bij Rangers of Islanders gaan spelen na een (succesvolle) carrière elders..
Op wie doel je precies? Want NY Rangers hebben gewoon goede spelers aangetrokken. Islanders falen al jaren door hun uberfalende GM.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99009503
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=568385&navid=mod-rr-headlines

Lombardi en Franson naar de Leafs voor Lebda en een of andere minor leaguer. Hele goede deal voor de Leafs, snap niet wat de preds aan het doen zijn.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99012162
Heatley => Wild.
Havlat => Sharks.

Jouw gedachten nyny?
  maandag 4 juli 2011 @ 09:20:42 #155
130412 Katth
I wanna do bad things with you
  maandag 4 juli 2011 @ 09:23:26 #156
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99012247
Ze winnen 2,5 aan capspace, maar of het goed uitpakt is moeilijk te zeggen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 4 juli 2011 @ 20:21:21 #157
107005 Saviola
CM Legend
pi_99035304
Ik vind het eigenlijk wel een goeie deal. Die Heatley is maar overrated imo, als hij niet scoort heb je er weinig aan. En Havlat is wel tof.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_99035687
Havlat is wel tof... zolang ie heel is. Ik vind het geen beste deal eerlijk gezegd. Ik vind Havlat een erg goede speler, maar hij is vaak niet heel effectief, hij is verdedigend zwaar ruk en hij is vaak geblesseerd. Een soort Gaborik, maar dan slechter. Ik ben er dus kortom niet zo blij mee, maar wie weet zie ik het verkeerd (ik hoop het)
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 4 juli 2011 @ 20:40:17 #159
107005 Saviola
CM Legend
pi_99036153
Havlat heeft een goeie supporting cast nodig, dat had ie bij Ottawa waar hij zn beste jaren had en krijgt ie nu opnieuw bij San Jose. Maar zoals je zegt, hij moet idd heel blijven. Zo vaak geblesseerd jammer genoeg..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:48:46 #160
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99056572
Of het een goede deal is moet blijken wat de Sharks doen met de vrijgekomen capspace.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99098036
Kaberle naar de Canes en Yandle blijft bij de Coyotes. Had Yandle graag bij de Sharks gezien trouwens :o
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:44 #162
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99112982
Yandle was toch RFA?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99113450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Katth het volgende:
Yandle was toch RFA?
Kun je toch een offer sheet doen? :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99114605
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:29 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Op wie doel je precies? Want NY Rangers hebben gewoon goede spelers aangetrokken. Islanders falen al jaren door hun uberfalende GM.
Gretzky en Jagr bijv. Kan ook gewoon aan mij liggen. :P

http://www.easports.com/media/play/video/80166738 Hij moest naar de video review, werd goedgekeurd. :P Het is een spel, maar wat is hier mis mee?

[ Bericht 20% gewijzigd door emokid op 06-07-2011 16:19:08 ]
pi_99117053
Mogelijke high stick van de speler die hem van richting veranderde. Je moet hem ONDER de hoogte van de lat raken, anders is het een high stick.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:21:25 #166
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99117706
Caps zitten nu al boven de capspace :P

Troy Brouwer, 2 jaar voor 2,35M/jaar.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99117965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:21 schreef Katth het volgende:
Caps zitten nu al boven de capspace :P

Troy Brouwer, 2 jaar voor 2,35M/jaar.
ga er maar vanuit dat ze semin gaan proberen te ruilen dan.....
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99122146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef nyny83 het volgende:
Mogelijke high stick van de speler die hem van richting veranderde. Je moet hem ONDER de hoogte van de lat raken, anders is het een high stick.
Ah kijk, dat wist ik niet.
pi_99142615
Hoe zijn jullie begonnen met het volgen van een bepaald team? Ik zie hier bijv. Capitals en Sharks usericons.. is dat gewoon persoonlijk? Vind zelf de Red Wings erg tof, die zal ik ook volgen het komend seizoen.
pi_99142678
Heel eerlijk? Ik ken NHL vooral van het spel net als jij en ik vond dat de Sharks het tofste logo en de leukste shirtjes hadden (ik hou van teal). Ik speelde voornamelijk fantasy draft omdat ik toch geen gevoel bij de spelers had verder, en zo kon ik mijn eigen team samenstellen. Inmiddels doe ik dat juist weer niet omdat ik nu bijna alle spelers ken (sowieso alles met een rating van boven de 75 ken ik wel) en dan juist een 'realistisch' seizoen wil spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99142850
Ik heb een voorkeur voor Detroit, vooral omdat ik Lidstrom zo'n klasbak vind. Verder is het natuurlijk een klassiek ijshockeybolwerk. Dat laatste spreekt me ook aan.

Maar ik ben redelijk nuchter daarin. Ik ga niet toeterend over de straten als ze de cup winnen, en smijt ook geen ramen in als ze verliezen.
pi_99143451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef nyny83 het volgende:
Heel eerlijk? Ik ken NHL vooral van het spel net als jij en ik vond dat de Sharks het tofste logo en de leukste shirtjes hadden (ik hou van teal). Ik speelde voornamelijk fantasy draft omdat ik toch geen gevoel bij de spelers had verder, en zo kon ik mijn eigen team samenstellen. Inmiddels doe ik dat juist weer niet omdat ik nu bijna alle spelers ken (sowieso alles met een rating van boven de 75 ken ik wel) en dan juist een 'realistisch' seizoen wil spelen.
Tof. Ik doe zelf de GM mode met Tampa. Heb alles op 'authentic' staan maar het is me toch gelukt om Ovechkin te bemachtigen. Getrade voor St. Louis, Mallone, Ohlund en een 1st round pick. :P Ze hebben ook behoorlijk wat cap space in 2010, iets van 13 miljoen.. en toen was Kovalchuk UFA. Dus nu op de eerste twee lines met Ovechkin-Lecavalier(held)-Selänne, Kovalchuk-Stamkos-O'Sullivan(eigenlijk een center maar heeft fijne passing, ook behoorlijk afgezakt als ik zijn wiki zie).

quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:58 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb een voorkeur voor Detroit, vooral omdat ik Lidstrom zo'n klasbak vind. Verder is het natuurlijk een klassiek ijshockeybolwerk. Dat laatste spreekt me ook aan.

Maar ik ben redelijk nuchter daarin. Ik ga niet toeterend over de straten als ze de cup winnen, en smijt ook geen ramen in als ze verliezen.
Wat vind je van de nieuwe drafts?

[ Bericht 8% gewijzigd door emokid op 07-07-2011 10:28:44 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:39:53 #173
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99145782
Ik heb altijd al het ijshockey gevolgd op de Olympische Spelen en een paar jaar terug zag ik een Youtube filmpje van Ovechkin in zijn rookie year. Toen was ik verkocht en ben ik hem en de Capitals gaan volgen. Sindsdien zijn de Capitals uitgegroeid tot één van de betere teams in de NHL.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99146782
Sick, ik zie nu dat die overhead goal van hem in zijn rookie year was..
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:12:39 #175
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_99146932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef emokid het volgende:
Sick, ik zie nu dat die overhead goal van hem in zijn rookie year was..
Die goal is echt legendarisch inderdaad. Komt nog regelmatig voorbij op ESPN, elke keer weer genieten.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_99149010
http://www.break.com/index/amazinghockeygoal.html

die? Erg geniaal inderdaad :)

@emokid: je hebt wel erg veel opgegeven voor Ovie :o
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:36:20 #177
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99150533
Ja? St. Louis is een goede winger in-game, Mallone niet echt en verdedigers had ik te veel. Ohlund kan ik missen, heb met Hedman, Ranger, Kubina en Mitchell hele goede verdedigers.

Ovechkin is wel echt bizar in NHL 11, hoogste overall (94) en bijna alle stats op 95. heeft er nu 19 in liggen na 11 wedstrijden. Ik sta gek genoeg derde, achter Canucks en Flyers met 11x winst uit 13 wedstrijden..
pi_99153566
Mjah de match simming in dat spel is een beetje brak. Ik heb een half seizoen tweede gestaan met 3 verliesgames en voor de rest alleen maar wins omdat de Kings ook alles wonnen... as if :')

Als je puur naar ratings kijkt, even uit mijn hoofd: St. Louis heeft geloof ik 89, Malone 83 en Ohlund 81. Die drie spelers + een draft pick geef je op voor 1 speler van 94. Ik vind het best veel... Dan kan Ovechkin wel heel goed zijn, maar je hebt ook nog 3 andere lines op te vullen natuurlijk :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99155188
Ik speel alleen met de eerste 2 lines, derde af en toe en de 4e zitten spelers in puur voor de penalty kill. Arthyukin, Fritz.. weet niet of die je wat zeggen. Heb wel goede spelers gedraft, ene Connolly RW van 18 jaar. Hedman is overigens erg fijn om te hebben in je team, die vent groeit als een gek.

Ik maak me niet zo druk verder om de toppositie omdat ik wel bovenin ga eindigen, en zomaar van iedereen kan verliezen in de play-offs. Had een keer dat ik van de Coyotes 1-5 won en erna 3-6 verloor. Canucks heb ik nog niet van kunnen winnen, die tweeling voorin zijn dodelijk en Luongo pakt alles.

[ Bericht 21% gewijzigd door emokid op 07-07-2011 15:35:24 ]
pi_99157181
Mjah Vancouver is het lastigste team om te verslaan, komt ook wel overeen met de werkelijkheid. In het reguliere seizoen 2010/2011 was Luongo ook schier onpasseerbaar en wonnen ze de presidents trophy ;)

Hoe doe jij dat met vermoeidheid dan? Want als mijn eerste twee lines moe zijn heb ik toch echt de derde best vaak nodig. Vierde is inderdaad zeldzaam.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99178838
Ik switch bij elke face off direct naar de volgende line. Heb elke keer een andere line, daarmee kom ik redelijk ver tot de 15e minuut. Op dat moment speel ik met de derde en dan kan ik weer afsluiten met de eerste. Als ik echter belangrijke wedstrijden speel dan gebruik ik de derde wel regelmatig.

Het enige wat ik nog niet kan zijn die wraparounds.. zo krijg ik ze altijd tegen van de AI. Vooral tegen goede teams, schaatsen ze even achter mijn doel langs en ligt die er snel in de korte hoek..

Klein vraagje. Ik kijk regelmatig op http://www.capgeek.com/ de laatste tijd, viel me op dat veel clubs relatief lage payroll hebben. Wordt er in de Islanders bijv gewoon minder geïnvesteerd dan in de Capitals? Wat is precies de reden dat zij slechts 33 miljoen hebben tegenover het salarisplafond van Washington?

[ Bericht 27% gewijzigd door emokid op 08-07-2011 00:46:20 ]
pi_99186790
Sommige teams hebben ook gewoon minder geld te besteden door tegenvallende resultaten en dus tegenvallende inkomsten uit stadioninkomsten (minder toeschouwers). Ook halen sommige teams minder centjes binnen uit sponsordeals omdat ze gewoon niet populair zijn. Dat heeft weer iets minder met prestaties te maken, want de leafs hebben altijd geld zat :+

Ook kan het een tactische overweging zijn voor een heropbouw van de franchise. Als je 1 of 2 jaartjes zoveel mogelijk capspace vrijmaakt, kun je in de volgende free agency periode proberen hele goede spelers aan te trekken en je krijgt meestal wel goede draft picks erbij. Je zal een nieuwe Crosby draften omdat je een keer een jaartje laatste bent geworden :+
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:33:29 #184
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99189734
De cap floor is dit jaar wel flink omhoog bijgesteld. Weet niet precies wat het getal is, maar elk team moet minimaal dat bedrag aan salaris uitgeven. Volgens mij is het iets van 48M of zo.

De Penguins hebben in de tijd dat zij Malkin en Crosby hebben gedraft relatief weinig aan salaris uitgegeven om zo hun franchise weer op te bouwen en met succes.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99191292
Blues voegen wat ervaring toe:

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=568698&navid=mod-rr-headlines

Arnott en Langenbrunner. Huskins (32) hadden ze van het weekend al gesigned.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99198715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef Katth het volgende:
De cap floor is dit jaar wel flink omhoog bijgesteld. Weet niet precies wat het getal is, maar elk team moet minimaal dat bedrag aan salaris uitgeven. Volgens mij is het iets van 48M of zo.

De Penguins hebben in de tijd dat zij Malkin en Crosby hebben gedraft relatief weinig aan salaris uitgegeven om zo hun franchise weer op te bouwen en met succes.
Dus stel dat de Islanders op de bodem van 48m zitten met salarissen.. kunnen zijn dan in de off season van 2012 ineens 16 miljoen uitgeven aan RFA/UFA's?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:58:35 #187
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_99200428
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Vokoun naar de Caps (1.5 miljoen :o / 1 jaar)..

Beetje vreemd. Avalanche was favoriet voor Vokoun, maar dat ketste volgens de geruchten af omdat Vokoun een contract voor lange periode wou.Nu hebben ze een paar picks aan de Caps gegeven voor Varlamov en blijkt de Florida-goalie toch niet zo veel contracteisen te hebben :),

Gewoon voor de potentiele cupwinner gekozen dus :). Mooie sign, Katth.
De Avs zijn met Varlamov sowieso beter af dan met Vokoun als je het mij vraagt. Ze hebben Giguere al, die met 34 jaar niet meer de jongste is; daar ook nog een 35-jarige Vokoun naast maakt dat je snel weer op zoek zult moeten naar een vervanger. Varlamov is een goeie goalie, met z'n beste jaren nog voor zich. Daar gaan we in Denver nog veel plezier aan beleven.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_99201014
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Dus stel dat de Islanders op de bodem van 48m zitten met salarissen.. kunnen zijn dan in de off season van 2012 ineens 16 miljoen uitgeven aan RFA/UFA's?
Misschien nog wel meer, want dat seizoen lopen er ook weer contracten af ;) Maar meestal hebben dat soort teams gewoon niet zoveel geld en geld dat je niet hebt kun je niet uitgeven (tenminste, inde NHL niet. In de Premier Liga, Primera Division en de Serie A kan dat prima)
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:04:39 #189
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99225215
#Caps announce they've acquried a 4th round pick in the 2012 draft and RW Danick Paquette from the #Jets for Eric Fehr.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99264905
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Dus stel dat de Islanders op de bodem van 48m zitten met salarissen.. kunnen zijn dan in de off season van 2012 ineens 16 miljoen uitgeven aan RFA/UFA's?
Minimaal. Cap zal tegen die tijd weer omhoog gaan (is tot nu toe ieder jaar gebeurd) en er lopen contracten af zoals hierboven al werd gezegd. Dus met jouw voorbeeld zal het wel 20-25 miljoen zijn :).

Veel teams hebben een intern budget.. De Ducks (payroll van 49 miljoen nu) hebben een interne cap van 56 miljoen en zullen dus voorlopig niet aan de huidige max. (64 miljoen) komen. Daarom zie je ze tijdens de Free Agency amper, al is het dit jaar wel erg beroerd. Niet gek, over 2 jaar moeten ze RPG (Ryan, Perry, Getzlaf) een nieuw contract geven en die stijgen flink in salaris.

Teams als Colorado, Florida etc. hebben nog minder te besteden en houden dus net de kop boven water aangezien je minimaal 48 miljoen aan salarissen moet uitgeven. In die zin zou je kunnen stellen dat je daardoor wel ploegen kapot maakt. Je dwingt ze om een minimaal bedrag aan salarissen te laten betalen. Met 48 miljoen is dat nog wel te doen voor de meeste teams, maar als dat richting de 55 / 60 gaat dan gaan er nogal wat teams de boot in.

Ik vraag me overigens wel af of ze het uberhaupt zo ver laten komen ;). Volgend jaar zijn er ook weer van die CAO-onderhandelingen. Hopen dat dat niet weer op een lockout uitdraait :(.

[ Bericht 11% gewijzigd door RemcoW23 op 10-07-2011 01:30:36 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99266104
Ah, duidelijk! Vind het een interessante ontwikkeling maar zitten genoeg nadelen aan zo te lezen.

NFL en NBA hebben nu geloof ik lockout, dat is al genoeg. :P
pi_99266377
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:00 schreef emokid het volgende:
Ah, duidelijk! Vind het een interessante ontwikkeling maar zitten genoeg nadelen aan zo te lezen.

NFL en NBA hebben nu geloof ik lockout, dat is al genoeg. :P
NHL heeft m al gehad en ga er vanuit dat ze het niet nog een keer zo ver laten komen. Zo achterlijk zullen ze wel niet zijn hoop ik :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99341502
Hoe heeft Gaborik het gedaan afgelopen seizoen? Indrukwekkend 09/10 seizoen qua statistieken en goals. Heerlijk als left handed wingers op rechts spelen en andersom.


Wat een kracht in die wrist shots..

[ Bericht 21% gewijzigd door emokid op 11-07-2011 22:08:12 ]
pi_99341864
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef emokid het volgende:
Hoe heeft Gaborik het gedaan afgelopen seizoen? Indrukwekkend 09/10 seizoen qua statistieken en goals. Heerlijk als left handed wingers op rechts spelen en andersom.
Niet gevolgd dit jaar? ;)

2010-11 NYR 62games 22goals 26assists 48points +8

Het jaar ervoor heeft hij het met 86 punten (42g / 44a) beter gedaan ja :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99341887
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:22 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Minimaal. Cap zal tegen die tijd weer omhoog gaan (is tot nu toe ieder jaar gebeurd) en er lopen contracten af zoals hierboven al werd gezegd. Dus met jouw voorbeeld zal het wel 20-25 miljoen zijn :).

Veel teams hebben een intern budget.. De Ducks (payroll van 49 miljoen nu) hebben een interne cap van 56 miljoen en zullen dus voorlopig niet aan de huidige max. (64 miljoen) komen. Daarom zie je ze tijdens de Free Agency amper, al is het dit jaar wel erg beroerd. Niet gek, over 2 jaar moeten ze RPG (Ryan, Perry, Getzlaf) een nieuw contract geven en die stijgen flink in salaris.

Teams als Colorado, Florida etc. hebben nog minder te besteden en houden dus net de kop boven water aangezien je minimaal 48 miljoen aan salarissen moet uitgeven. In die zin zou je kunnen stellen dat je daardoor wel ploegen kapot maakt. Je dwingt ze om een minimaal bedrag aan salarissen te laten betalen. Met 48 miljoen is dat nog wel te doen voor de meeste teams, maar als dat richting de 55 / 60 gaat dan gaan er nogal wat teams de boot in.

Ik vraag me overigens wel af of ze het uberhaupt zo ver laten komen ;). Volgend jaar zijn er ook weer van die CAO-onderhandelingen. Hopen dat dat niet weer op een lockout uitdraait :(.
Aan de andere kant wil de NHL voorkomen dat teams jarenlang onderin bungelen die eigenlijk geen bestaansrecht hebben. Mensen willen een spannende league zien waarbij elk team elk jaar kans heeft om de playoffs te halen. Voor teams als de Islanders is dat perspectief er voorlopig gewoon niet. Misschien is afscheid nemen van een team dan juist wel een goed idee, dan komt er weer een plekkie vrij om ergens anders (waar er een grotere hockeymarkt is) een team te starten.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99341926
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Niet gevolgd dit jaar? ;)

2010-11 NYR 62games 22goals 26assists 48points +8

Het jaar ervoor heeft hij het met 86 punten (42g / 44a) beter gedaan ja :).
Nope, ik ben de new guy. Afgelopen seizoen slechts play-offs gekeken. :P

62 games, blessure gehad?
pi_99342077
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Aan de andere kant wil de NHL voorkomen dat teams jarenlang onderin bungelen die eigenlijk geen bestaansrecht hebben. Mensen willen een spannende league zien waarbij elk team elk jaar kans heeft om de playoffs te halen. Voor teams als de Islanders is dat perspectief er voorlopig gewoon niet. Misschien is afscheid nemen van een team dan juist wel een goed idee, dan komt er weer een plekkie vrij om ergens anders (waar er een grotere hockeymarkt is) een team te starten.
Yup heb er laatst een discussie over gelezen. Dit is inderdaad een pluspunt voor de neutrale fans. Teams moeten nu gewoon fatsoenlijke spelers binnen halen. Een gezond team moet een minimum van 48 miljoen kunnen halen. Beetje survival of the fittest idee :). Het wordt alleen wel een probleem als dat minimum echt schandalig hoog komt te liggen (60+ milj.)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 11 juli 2011 @ 22:14:20 #198
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99342195
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef emokid het volgende:

[..]

Nope, ik ben de new guy. Afgelopen seizoen slechts play-offs gekeken. :P

62 games, blessure gehad?
Gaborik is de Arjen Robben van de NHL.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99342272
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Katth het volgende:

[..]

Gaborik is de Arjen Robben van de NHL.
Pollwaardig zelfs:

http://faceoff.blueshirts(...)in-2011-12?results=1

Hahahha.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99342524
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Katth het volgende:

[..]

Gaborik is de Arjen Robben van de NHL.
Haha. Qua positie of qua blessures? Kan eigenlijk beide nu ik het me bedenk.
pi_99378226
Hoe zit het nou met Stamkos? Waarom duurt het zo lang? Neem aan dat die wel gaat verlengen..
pi_99381754
Tja ik neem aan van wel. De enige teams met capspace zijn niet bepaald cupcontenders. Bij de Lightning maakt hij de meeste kans op EN een goed salaris EN een goed team.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99383438
Zit afgelopen Winter Classic te kijken. Het weer werkt niet echt mee, veel reflectie door nat ijs. Ook nog regen nu. 2nd period begint.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:04:51 #204
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99383901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:56 schreef emokid het volgende:
Zit afgelopen Winter Classic te kijken. Het weer werkt niet echt mee, veel reflectie door nat ijs. Ook nog regen nu. 2nd period begint.
Mooie wedstrijd :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99385598
Sidney Sidney alleen maar Sidney. Wat een aandacht gaat er uit naar die vent.
pi_99387785
Mjah hij was toen ook echt op een hot streak, leek op weg naar 60+ goals in het seizoen tot hij geblesseerd raakte. Dat plus het feit dat er een hele Ovi vs Sidney campagne was gestart door de NHL.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99389687
Leuke wedstrijd, had hiervoor HBO's Road to Winter Classic gekeken. Zie je o.a. de losing streak van 8 in december.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:55:10 #208
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99390424
HBO's 24/7 is hard voor een Caps fan, maar eindigt geweldig ;-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99396902
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=569108&navid=mod-rr-headlines

Ducks acquire rights for Cogliano. Wee tniet zo goed wat ik ervan moet denken. Hij heeft talent, maar het komt er al jaren niet echt uit.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:29:47 #210
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99402105
Wordt ie een 3rd line center... Hij zal wel een beter team om zich heen krijgen, maar of je op een 3rd line bij de Ducks beter wordt, betwijfel ik.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99403309
Joel Ward - Nashville => Washington
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:44:58 #212
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99405956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:20 schreef Leatherface het volgende:
Joel Ward - Nashville => Washington
Echt? :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99416614
Cheechoo naar de blues!

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=569185&navid=mod-rr-headlines

Ben echt benieuwd wat dat wordt. Is al jaren een team met veel talentvolle jonge spelers en enkele ervaren, maar het komt er nooit helemaal uit. Maar met Oshie, Berglund, Perron, Backes, Pietrangelo etc. hebben ze toch echt spelers die gewoon makkelijk overal op de eerste twee lines moeten kunnen spelen...
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:02:29 #214
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99505509
NEWS: Capitals Re-Sign Defenseman Karl Alzner - http://wshca.ps/qydwlM #Caps

Cap hit on the Alzner deal is just under $1.3 mil. He will be paid $1.3 mil in '11-12 and $1.27 mil in '12-13. Total of $2.57 for two years.

Cheap ;-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99505646
Goed nieuws! Niet duur ook idd :)
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:29:02 #216
107005 Saviola
CM Legend
pi_99535144
quote:
OTTAWA - The NHL could be ready to make drastic changes with a major realignment for the 2012-13 season.

Two league executives told QMI Agency Wednesday that NHL commissioner Gary Bettman presented a proposal during Tuesday’s board of governors meetings in New York to scrap the current format used by the league.

Sources say under Bettman’s proposal, the league will have four divisions: Pacific, Midwest, East and South. It’s believed the Detroit Red Wings and Columbus Blue Jackets would both get their wish to move to the East conference.

Changes need to be made with the Atlanta Thrashers’ move to Winnipeg now official. The two conferences and six divisions will be kept this year, but Bettman is pushing for a major change.

The realignment is by no means final. It’s still in the discussion stages.

Teams would play a balanced 82-game schedule with home-and-home against teams outside their division.

The top four teams in each division would make the playoffs. The first round would be divisonal play, the teams would then re-seed for conference play. Bettman’s idea would not affect a East-West Stanley Cup final matchup.

With 30 teams, one division in each conference will have eight squads while the other will have seven. Under the current format — two conferences and six divisions — division winners and the top five teams make the playoffs.

“Nobody is happy with the current format so I would expect something like this is going to be adopted,” said a league executive, speaking on the condition of anonymity.
nounou..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_99535898
Lomp idee... wmb gewoon de divisiewinnaars en de rest invullen met de beste van de conference. Verder vind ik die divisional playoffs ook niks. 4 divisies is prima, maar de rest moet ie schrappen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99536042
Wat gebeurt er nu met Atlanta? Hoe 'verhuizen' zij naar Winnipeg?
pi_99537058
Nou... in Winnipeg staat al een stadion en dan gaan ze gewoon daar spelen. Simpel toch?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99538051
Apart. Dus duizenden fans in Atlanta zitten nu zonder NHL omdat het 2500 km verder wordt gespeeld. Spelen ze dan in Winnipeg als de Jets of als de Trashers? Jets dus.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:17:22 #221
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99538253
Haha coole avatar :D
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:22:56 #222
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99538427
Ze moeten het hele divisie systeem schrappen en gewoon 2 conferences maken. 4x tegen elk team in je eigen conference en 2x tegen teams uit de andere conference. 86 wedstrijden in totaal, moet lukken :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99548314
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:22 schreef Katth het volgende:
Ze moeten het hele divisie systeem schrappen en gewoon 2 conferences maken. 4x tegen elk team in je eigen conference en 2x tegen teams uit de andere conference. 86 wedstrijden in totaal, moet lukken :P
Wel lekker makkelijk en overzichtelijk :P Beste 8 teams per conference naar de playoffs en klaar.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99548339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef emokid het volgende:
Apart. Dus duizenden fans in Atlanta zitten nu zonder NHL omdat het 2500 km verder wordt gespeeld. Spelen ze dan in Winnipeg als de Jets of als de Trashers? Jets dus.
Er waren niet genoeg fans in Atlanta, anders hadden ze daar niet weggehoeven ;) In Winnipeg krijgen ze dat stadion wel vol denk ik.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99551898
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:17 schreef Katth het volgende:
Haha coole avatar :D
Weet niet of nyny83 er blij mee is. :P
pi_99551963
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:12 schreef emokid het volgende:

[..]

Weet niet of nyny83 er blij mee is. :P
Wie won die serie?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99552031
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:13 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Wie won die serie?
;)
pi_99553956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef emokid het volgende:
Apart. Dus duizenden fans in Atlanta zitten nu zonder NHL omdat het 2500 km verder wordt gespeeld. Spelen ze dan in Winnipeg als de Jets of als de Trashers? Jets dus.
In '96 hebben ze de oorspronkelijk Winnipeg Jets naar Phoenix verhuisd, waar het team altijd verliesgevend is gebleven. In Winnipeg is de steun voor de Jets altijd enorm geweest, dus het was hoog tijd dat de NHL terugkeerde. In Atlanta en een aantal soortgelijke markten valt de kaartverkoop tegen, maar in Winnipeg waren de 13.000 beschikbare seizoenkaarten in 7 minuten uitverkocht. Dus het is alleszins terecht dat een team terug komt naar Canada.

En ja, duizenden fans zitten nu zonder team in Atlanta, maar honderduizenden in Winnipeg hebben een team terug. Sterker nog, bij de draft in Minneapolis waren er meer fans van de Jets aanwezig dan van de Wild.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_99554792
Dat zegt genoeg. Ik heb op Wiki soortgelijke dingen gelezen. Alleen maar goed dat ze terugkeren, beter voor de verhouding tussen aantal Canadese teams tov Amerikaanse.
pi_99556916
Ja, er zijn een aantal andere steden voornamelijk Quebec City en een tweede team in Toronto/Hamilton die op een verhuizing over de grens hopen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_99563707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:05 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

In '96 hebben ze de oorspronkelijk Winnipeg Jets naar Phoenix verhuisd, waar het team altijd verliesgevend is gebleven. In Winnipeg is de steun voor de Jets altijd enorm geweest, dus het was hoog tijd dat de NHL terugkeerde. In Atlanta en een aantal soortgelijke markten valt de kaartverkoop tegen, maar in Winnipeg waren de 13.000 beschikbare seizoenkaarten in 7 minuten uitverkocht. Dus het is alleszins terecht dat een team terug komt naar Canada.

En ja, duizenden fans zitten nu zonder team in Atlanta, maar honderduizenden in Winnipeg hebben een team terug. Sterker nog, bij de draft in Minneapolis waren er meer fans van de Jets aanwezig dan van de Wild.
dat zeg ik, gamma! :P
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:04:06 #232
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99654221
Dooie boel hier :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99654605
Mjah weinig nieuws he nu :P Osgood komt wel weer terug bij de Wings.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:36:21 #234
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99656581
Wordt tijd dat de fantasy mock draft beschikbaar is :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_99661856
Hoeveel mensen zijn er tijdens het seizoen actief in dit topic?
pi_99663749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:07 schreef emokid het volgende:
Hoeveel mensen zijn er tijdens het seizoen actief in dit topic?
Stuk of 10 echt actief, nog een stuk of 10 die ook af en toe wat posten.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:43:23 #237
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99665980
Osgood gaat waarschijnlijk met pensioen en wordt goalie consultant. Zo gaat het gerucht op Twitter.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:50:50 #238
107005 Saviola
CM Legend
pi_99680470
Stamkos heeft eindelijk bijgetekend _O_ _O_

5 jaar aan 7,5 miljoen per
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_99683865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef Saviola het volgende:
Stamkos heeft eindelijk bijgetekend _O_ _O_

5 jaar aan 7,5 miljoen per
_O_
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:52:21 #240
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99687278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:04 schreef Katth het volgende:
Dooie boel hier :)
Er zijn wat trades gebeurd en wat contracten getekend. :O
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99688513
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef Saviola het volgende:
Stamkos heeft eindelijk bijgetekend _O_ _O_

5 jaar aan 7,5 miljoen per
Hele nette deal voor Stevie Y weer :) Hij had elders vast meer kunnen krijgen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99694590
Peter DeBoer (ex-Panthers) coach van de Devils!
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 20 juli 2011 @ 08:35:12 #243
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_99694612
Als ik dat zie, 7,5M/jaar, dan had ik eigenlijk toch stiekem gehoopt op een offer sheet ;)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:03:19 #244
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_99716520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef nyny83 het volgende:
Mjah weinig nieuws he nu :P Osgood komt wel weer terug bij de Wings.
Osgood is met pensioen.

Link
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:26:43 #245
107005 Saviola
CM Legend
pi_99720093
En Yzerman heeft ook met Teddy Purcell een leuke deal kunnen sluiten. 2 jaar aan 2,35 miljoen per.. dat zijn fijne bedragen voor een speler die 50+ pts scoort.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_99784283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:26 schreef Saviola het volgende:
En Yzerman heeft ook met Teddy Purcell een leuke deal kunnen sluiten. 2 jaar aan 2,35 miljoen per.. dat zijn fijne bedragen voor een speler die 50+ pts scoort.
Stevie Y _O_ Wordt weer een leuk team komend jaar Saviola ;)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99820584


Wat was er mis met de oude logo's? Al vind ik deze wel wat hebben.

Wat verwachten jullie trouwens van de Jets? Hetzelfde als de Thrashers vorig seizoen of hebben ze spelers aangetrokken waardoor ze beter/slechter zullen presteren?
pi_99830761
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=569899&navid=mod-rr-headlines

ahahaha nu wil Snow (Islanders GM) Alexei Yashin weer terughalen. Het was al een faal om hem te halen. Toen kochten ze hem uit waardoor hij tot 2014/1015 nog op de cap drukt, en nu willen ze hem terughalen op 37-jarige leeftijd terwijl hij al 4 jaar geen NHL meer heeft gespeeld _O-. Net als je denkt dat die gast niet dommer meer kan worden doet ie dit.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 25 juli 2011 @ 20:17:17 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99933378
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:11 schreef emokid het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens van de Jets? Hetzelfde als de Thrashers vorig seizoen of hebben ze spelers aangetrokken waardoor ze beter/slechter zullen presteren?
Ze krijgen sowieso nieuwe coaches/trainers etc....80% van het team is hetzelfde als de Atlanta Trashers. Ik denk niet dat ze het eerste jaar meteen furore zullen maken.... ze hebben ook te maken met langere reistijden omdat ze nog in dezelfde league zitten als Atlanta zat (southeast). Het zal een "wen" jaar worden denk ik.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99964066
Kris Draper kondigt vandaag zijn afscheid aan.
pi_99964838
De overtreding die Draper van Claude Lemieux moest incasseren en de daaruit voortvloeiende fight night zullen ze in Detroit niet snel vergeten. :P
pi_99966014
Sowieso wordt ie na 17 seizoenen in Detroit niet snel vergeten denk ik :+
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:14:05 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_99966766
Dat zit wel goed. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_99967717
1 van de 5 spelers met meer dan 1000 wedstrijden voor de Wings.
pi_99973416
Mooie preview van de Atlantic Division:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=569943&navid=DL|NHL|home
pi_99983690
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef maartena het volgende:

[..]

Ze krijgen sowieso nieuwe coaches/trainers etc....80% van het team is hetzelfde als de Atlanta Trashers. Ik denk niet dat ze het eerste jaar meteen furore zullen maken.... ze hebben ook te maken met langere reistijden omdat ze nog in dezelfde league zitten als Atlanta zat (southeast). Het zal een "wen" jaar worden denk ik.
Uiteraard wordt een jaar om te wennen en Atlanta miste de play-offs vorig jaar met 13 punten. Maar ik hoop wel dat ze tot op het laatste moment meedoen voor de play-off plaatsen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_100024922
Ben echt benieuwd wat de Kings gaan doen.. met Richards, Gagne, Doughty en een fitte Kopitar hebben ze genoeg toppers toch?
pi_100036087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef emokid het volgende:
Ben echt benieuwd wat de Kings gaan doen.. met Richards, Gagne, Doughty en een fitte Kopitar hebben ze genoeg toppers toch?
Hun eerste 2 lines worden waarschijnlijk:
Gagne - Kopitar - Brown
Penner - Richards - Williams

en verdedigend
Doughty - Johnson
Greene - Mitchell

Dus dat ziet er wel goed uit. De onderste 2 lines ken ik niet zo goed, maar Scuderi is sowieso wel een goede 3rd line defeneseman en Stoll is in de meeste andere teams ook minimaal een tweedeliner.

Op doel hebben ze 2 goede, talentvolle goalies en het is een zeer jong team nog. Alleen Mitchell is dik in de 30 (34). Het ziet er dus positief uit voor de Kings. Denk dat ze de playoffs op hun sloffen moeten kunnen halen, mits ze inderdaad niet teveel blessures krijgen.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:34:06 #259
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100036765
LA Kings zijn zeker interessant om te gaan volgen, maar ik denk dat ook de NY Rangers wat makkelijker de playoffs gaan halen dit jaar. Met Richards zijn ze toch completer geworden en met spelers als Dubinsky, Callahan en Staal die ook beter worden elk jaar lijkt mij dat het een leuk seizoen gaat worden.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100038375
De Rangers hebben vooral een diepe voorhoede met Callahan, Dubinsky, Richards, Gaborik en Wolski als toppers, maar defensief zie ik wel een klein probleempje. Marc Staal is natuurlijk erg goed, maar de defense is met 27 jaar als oudste speler erg onervaren, en ik ben niet zo kapot van Steve Eminger. Wordt weer spannend of ze het gaan halen.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:11:04 #261
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100080934
Ben benieuwd naar jouw voorspellingen voor het aankomende seizoen, maar daar moeten we nog even op wachten denk ik ;-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100081022
Haha ik ben inmiddels geen sportcrew-lid meer, maar misschein kan ik alsnog wel een stukje schrijven en submitten.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:16:43 #263
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100085291
Oh jammer, speciale reden dat je gestopt bent?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100086604
mwah ik vond dat ik er teveel tijd aan kwijt ben in verhouding met wat je ervoor terugkrijgt. Er gaat best veel tijd in zitten en meestal heb je dan iets van 300 views en 1 reactie ofzo, dan besteed ik mijn tijd liever aan andere dingen. Denk ook niet dat ik zo'n voorbeschouwing ga submitten. Ik maak hier wel een kleine voorspelling ;)
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:59:48 #265
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100087006
Hier weet je zeker dat het op prijs word gesteld ;-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100087514
Precies, en dan kunnen we tenminste tegen elkaar opscheppen hoeveel playoffplaatsen we goed hadden enzo. En dan hebben we ook onze fantasy league nog!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_100088068
Kan ik daar aan meedoen?
pi_100088395
Tuurlijk, maar hij moet nog gemaakt worden. Dat kan pas in september ofzo als het seizoen dichterbij komt.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:41:03 #269
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100090385
Er is niks beters dan de fantasy league om meer te weten te komen over de verschillende teams en spelers. Stel je bent voor Detroit en je hebt spelers van Tampa Bay in je fantasy league, dan ga je die automatisch volgen. Zo wordt de hele competitie ook leuker.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100090408
Hoe doen we dat? Met Excel sheets oid of hebben we daar een systeem voor?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:42:59 #271
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100090811
Ah, oke. In een private league? Wat kost het?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:57:28 #273
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100090941
Private league en het is gratis.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:03:07 #274
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100091161
Aan het begin van de competitie kan iedereen die meedoet in onze private league zijn eigen spelers om de beurt draften. Dat is erg leuk :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100092552
Tof. Ik ben bekend met Fantasy Leagues (door voetbal) dus heb er zin in. Doen we Classic met puntentelling of head to head?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:48:41 #276
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100092997
Vorige keer hadden we het roti systeem. Als er 10 mensen meedoen krijgt diegene die 1e staat met aantal goals 10 punten, nr. 2 krijg 9 punten etc. En wie met assists bovenaan staat krijgt ook 10 punten etc. Dus voor elke stat zijn 10 punten te verdienen.

Dus je moet heel all-round draften, omdat je in alle stats moet scoren.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100093454
Ah oke tof. Dus geen systeem waar de ene de ander op roti trakteert. (flauw maar daar moest ik direct aan denken).
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:03:55 #278
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100093604
Haha :-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100095307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef emokid het volgende:
Ah oke tof. Dus geen systeem waar de ene de ander op roti trakteert. (flauw maar daar moest ik direct aan denken).
Dat valt af te spreken natuurlijk :+

Rotisserie is denk ik wel de leukste variant, al moeten we wel ff kijken welke stats we allemaal doen. Ik miste bijv. de stat takeaways afgelopen seizoen, daar is iemand als Datsyuk altijd koning in.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:54:07 #280
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100096973
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef nyny83 het volgende:
Tuurlijk, maar hij moet nog gemaakt worden. Dat kan pas in september ofzo als het seizoen dichterbij komt.
Als iedereen het goed vindt activeer ik de vorige league weer. Uiteraard kan er van alles aan veranderd worden. :)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_100097814
Prima, al weet ik niet of iedereen die vorig jaar meedeed nu ook weer meedoet.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_100119702
Vorig jaar was ik me vergeten in te schrijven. Dit jaar wil ik wel graag meedoen. :)
pi_100121372
Top, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 31 juli 2011 @ 14:47:48 #284
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100156791
Nog 40 dagen voordat NHL 12 uit is ;-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100162048
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:47 schreef Katth het volgende:
Nog 40 dagen voordat NHL 12 uit is ;-)
Heb al enkele mooie verbeteringen gezien tov deel 11..


en natuurlijk:

pi_100163280
Ziet er mooi uit, maar ben ook benieuwd wat de 2k-serie gaat doen. EA heeft een goede serie neergezet en schaaft nu alleen af en toe nog wat bij, maar het zou mooi zijn als 2k weer met iets revolutionairs komt om hockeygames weer op een hoger niveau te brengen (Zoals destijds de skillstick).
Vicariously I live while the whole world dies
pi_100165749
Wat betreft online kan EA makkelijk overtroffen worden.. het is echt een drama. Ik krijg bij 3 van de 4 wedstrijden online een disconnect in de 3rd period. Heel soms is dat omdat ze quitten wanneer ze achter staan maar zo vaak is dat niet. :P

https://gamecenter.nhl.co(...)d=nhl.com:vlt:vdsbnv

Is dit een fout van de website of is dit een manier van zeggen 'content not available in your area'..
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:52:26 #288
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100186380
Beide denk ik :P

Spelen jullie NHL op xbox trouwens? Mijn xbox id is Katth moet je maar even toevoegen kunnen we paar games tegen elkaar spelen ;-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100186895
He, woon je in Enschede? Ik Hengelo.. heb je in ieder geval toegevoegd. (Bardogan)
Ik speel alleen in de avonden, rond 8.. invite maar een keer als je online bent.
pi_100187945
Ik op de PS3, dus kan helaasch niet tegen jullie spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_100188491
Ik heb hem ook op de PS3. Voeg mij maar toe nyny83, PSN ID= ZankFrappa. Heb hem alleen niet aangesloten maar zal er binnenkort wel op spelen (ik ga op kamers straks en de xbox blijft achter).
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:09:22 #292
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100189022
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:08 schreef emokid het volgende:
He, woon je in Enschede? Ik Hengelo.. heb je in ieder geval toegevoegd. (Bardogan)
Ik speel alleen in de avonden, rond 8.. invite maar een keer als je online bent.
Yes Enschede :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100193435
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:56 schreef emokid het volgende:
Ik heb hem ook op de PS3. Voeg mij maar toe nyny83, PSN ID= ZankFrappa. Heb hem alleen niet aangesloten maar zal er binnenkort wel op spelen (ik ga op kamers straks en de xbox blijft achter).
Ah cool. Moet wel even oefenen, want ik heb al een half jaar niet meer gespeeld :+
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:43:26 #294
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100224220
Islanders bid for new arena defeated at polls

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=585584&navid=mod-rr-headlines

Die gaan nog in de problemen komen als ze zo dadelijk in 2015 geen arena meer hebben...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100224702
Mwah, ze hebben nog tijd zat en kunnen altijd nog ergens anders heen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_100229842
Katth vanavond een paar potjes doen?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:32:06 #297
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_100230432
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:14 schreef emokid het volgende:
Katth vanavond een paar potjes doen?
Moet ik ff kijken, moet nog zooi verhuisdozen uitpakken en opruimen. Ben pas verhuisd en heb nog veel zooi in mijn woonkamer staan.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_100298080
Roep maar wanneer.. ik ben lekker op dreef. Ik begon met 1-4-0 maar zit nu op 11-5-1. :P Speel elk potje met een ander team.. om de spelers een beetje te leren kennen.
pi_100304904
Haha ik ben recent weer eens begonnen met een Be a GM seizoen. En omdat ik graag OF met kloppende rosters wil spelen OF dan maar compleet fantasy ben ik een fantasy seizoen begonnen.

Mocht zelf als laatste draften (just my luck ;) ) en de eerste game won ik supermakkelijk. Alleen daarna heb ik gewoon alleen nog maar verloren dus ik sta nu 1-5-1 :') Ik krijg het scoren niet meer voor elkaar op allstar-niveau. Normaal kon ik altijd wel iemand vrij voor het doel krijgen en scoren, OF scoren met een afstandsschot die gedeflect werd OF scoren met een wrap-around. Nu lukt het me allemaal niet meer waardoor ik gewoon alles met 1-0 of 2-0 verlies omdat de AI een keer een afstandsschot doet dat mijn goalie (Anderson) gewoon doorlaat :')
Vicariously I live while the whole world dies
pi_100305096
Ik vind de AI echt hinderlijk soms, ze weten het allemaal te goed. Ik speel op een niveau hoger dan Pro.. dus 'Amateur-Pro-nog iets'. Speel nu vrijwel alleen online omdat mensen toch net iets anders spelen.. kreeg gisteren zo'n goal als deze om de oren:

http://video.nhl.com/vide(...)1205&navid=mod-left1

Breakaways die uit het niets plaats vinden.. het gaat alle kanten op. Ik zit ook in elke wedstrijd minder in de aanval dan mijn tegenstander, ook altijd minder schoten op doel, toch win ik ze.. ik krijg gemiddeld zo'n 4 breakaways per wedstrijd en vaak benut ik ze. Met Datsyuk kun je vooral mooi deken. _O_

NHL 2k12 komt er niet meer lees ik net.. einde van de serie. http://kotaku.com/5805685/nhl-2k12-aint-happening

[ Bericht 17% gewijzigd door emokid op 04-08-2011 09:53:07 ]
pi_100305227
Na Pro komt allstar, dat speel ik ook. Het niveau daarboven heb ik ook wel eens gedaan, maar da's niet leuk. Je kan nog wel gewoon winnen, maar de AI cheat dan gewoon. Heb toen een keer met Chara, de grootste en zwaarste speler uit de NHL met een hele goede bodycheck, geprobeerd om lichtgewicht Patrick Kane te boarden en vervolgens lag ik op de grond terwijl hij gewoon verder schaatste. Bovendien kun je de AI gewoon niet meer pokechecken en speelt hun goalie standaard veel beter dan de jouwe. Gewoon niet leuk meer dan.

Maargoed, nu op allstar kan ik dus gewoon niet meer scoren :D Nog tips?

NIEUWE DEEL: [NHL] 31st period - Offseason en een fantasy league!

[ Bericht 9% gewijzigd door nyny83 op 04-08-2011 10:02:21 ]
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')