Linkje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Die zuidelijke webcams van Belgie! Zie die lucht!
quote:
Gigantisch hoge stapelwolken in Tilburg. Eerste spetters beginnen hier te vallen, maar vooralsnog windstil. Verwacht dat het (op basis van de snelheid van die wolken) hier binnen 15 minuten écht begint.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg meldt eerste regen![]()
nu wachten tot de rest komt
Welkom terugquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef lezzer het volgende:
Bij Echt weer gekeerd, we reden zo de bui in...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Blijf het raar vinden dat mensen blij worden van kut weer , en hopen dat het hun kant opkomt.
Kan alleen maar bij fokkers zijn want die komen nooit buiten.
We willen gewoon sensatie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Blijf het raar vinden dat mensen blij worden van kut weer , en hopen dat het hun kant opkomt.
Valt mee, moet je eens op onweer-online.nl kijken, daar zitten ze al minstens een week met de broek op de enkels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Na zo'n benauwde hete dag is het wel even lekker ja. En extreem weer zorgt voor sensatie bij velen. En terechtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hier halverwege Antwerpen en Brussel, hagelstenen van 1.5 cmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dat van die hagel nu wel of niet waar?
Ik mag het toch raar vinden, maar dat seniele waaien verklaard het wel weerquote:
Misschien heb jij wel bepaalde interesses die ik heel raar vindtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ah, die komen over een klein uurtje dus ook hierlangs.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hier halverwege Antwerpen en Brussel, hagelstenen van 1.5 cm
Zoals buiten komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel bepaalde interesses die ik heel raar vindt
Ik heb niet eens een broek aan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Valt mee, moet je eens op onweer-online.nl kijken, daar zitten ze al minstens een week met de broek op de enkels.
Ik doe 'm ook uit! Lekker thuis in je boxer, woon in een kelder dus is relatief koel, heerlijk na een dag met 30 graden achter een computer.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Valt mee, moet je eens op onweer-online.nl kijken, daar zitten ze al minstens een week met de broek op de enkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |