Ja, inderdaad, het wordt ook nog steeds groter:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef DemonRage het volgende:
Best wel hoog holy shit gehalte boven België.
Hier 32 graden en 54% luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
www.weerstation-grootegast.nl geeft hetzelfde
13 graden verschil op een stukje van 100km...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk, zo'n zeewindDie verschillen ineens
Je bent nu specialer als je in een gebied zonder onweer woont in België.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het wordt ook nog steeds groter:
[ afbeelding ]
Veel gerommel, wat bliksem, maar nog geen neerslag gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent nu specialer als je in een gebied zonder onweer woont in België.
Laat ik het zo zeggen. Ik zie nu al bewolking aankomen en heel in de verte iets van onweerswolken ( 25km no van eindhoven )quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef ACT-F het volgende:
Vanuit Eindhoven moet het inmiddels waar te nemen zijn kijkend richting ZW. Of niet?
Niet heel gek. Teveel neerslag voor de kern, maar de nieuwe kern NO ervan is nu aan het versterken. Dat moet hem ( zoals het er nu naar uitziet! ) gaan worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef SoldMayor het volgende:
Het lijkt boven belgie in eens in te storten
Ik denk dat de meeste autobezitters dat juist goed nieuws vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef SoldMayor het volgende:
Het lijkt boven belgie in eens in te storten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |