Maakt mij weinig uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het serieus liever ergens op me dan in mn vajayjay
Welk beeld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oja, dat is een nerdachtig iets zodat ik overkom als een nerd en jij een bepaald beeld bij me krijgt
Wat is een Sheldon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk beeld?Dat je een soort van Sheldon in de dop bent of zo?
Het lijkt net of ie zo van dat t shirt afwandeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Holy crap! Dit word'm!
http://www.allposters.nl/(...)Poster_i2539870_.htm
Nee maar ik doe ook rollenspellen.quote:
Een Snickers en een halve krentenbolquote:
Dealquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een Snickers en een halve krentenbol
Mwah, ik zou het niet erg vinden als ze brabant onder water zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
Brabo's in dit topic opgepast!
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar het onweer en een normale hoeveelheid regen mogen ze hier ook wel langs sturen van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het niet erg vinden als ze brabant onder water zetten.
Van mij mag het hier noodweer worden en afkoelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
Brabo's in dit topic opgepast!
[ afbeelding ]
Hey hey... zo niet hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het niet erg vinden als ze brabant onder water zetten.
Wel zoveel dat de straten net even blank staan, dat is wel tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het onweer en een normale hoeveelheid regen mogen ze hier ook wel langs sturen van mij.
Nee, ik moet nog naar mijn auto rennen als ik naar huis gaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel zoveel dat de straten net even blank staan, dat is wel tof.
Je hebt nog tijd genoeg. Duurt nog wel ff voordat het hier isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
Het mag pas onweren als ik thuis ben, verdomme
Bijna in Deventerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg. Duurt nog wel ff voordat het hier is
Pas op voor klassieke auto's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |